منبع: آرگا

480

1399/9/13

09:11


تم تولد فرشته از تم های مورد علاقه برای دختربچه ها می باشد. از این رو قصد داریم در این مطلب به ارائه تزیینات جشن تولد با این تم زیبا بپردازیم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب باشند.

تزئینات زیبا برای تم تولد فرشته

تم تولد فرشته، از تم های دوست داشتنی برای کودکان خردسال می باشد. کودکان مخصوصا دختر بچه ها عاشق این تم هستند. برای استفاده از این تم برای جشن تولد ایده های مختلفی وجود دارد و می توان از تزیینات متنوع استفاده نمود که در این مطلب به ارائه برخی از آنها می پردازیم.

ایده های جذاب و متفاوت تم تولد فرشته

تم آنجل، یک تم جمع و جور و محبوب برای دختر بچه هامی باشد. رنگ های شاد و ملایم به وفور در این سبک طراحی به کار رفته اما معمولا اولویت با رنگ صورتی ملایم است. این تم یک تم تولد دخترانه خاص و بسیار زیبا است که طرفداران بیشماری دارد.

در این تم همچون تم تولد پرنسسی، رنگ سفید و رنگ صورتی به صورت هماهنگ در کنار یکدیگر قرار می گیرند. سبک طراحی آن بسیار شاد و مهیج است و با لطافت های دخترانه عجین شده است. همه این موارد منجر به پدید آمدن تمی با یک ترکیب فوق العاده می شود.

تم تولد فوق العاده

تم جشن تولد دخترانه 

طراحی و تزیین جشن تولد

تزیین کاپ کیک با تم فرشته

دکوراسیون عالی میز تولد

تزیینات جشن تولد با طرح فرشته

چیدمان عالی میز تولد

تزیین میز با تم فرشته

تزیین زیبای تولد با تم جذاب

تزیینات جشن تولد با عکس فرشته

چیدمان فوق العاده میز تولد

تزیینات جشن تولد دخترانه با طرح فرشته

میز زیبای تولد

تزیینات جشن تولد

آبنبات های زیبا و متفاوت

تزیین تولد با طرح فرشته زیبا

طراحی عالی تم تولد

کاپ کیک زیبا با طرح فرشته

تم تولد

تزیین کیک جدید و زیبا با تم فرشته

تم عالی تولد

تزیینات جشن تولد با طرح فرشته

شیوه طراحی تم جشن تولد آنجل، متناسب با روحیات دخترانه ایجاد شده و از این رو یک سبک ممتاز و دوست داشتنی است. این طرح ضمن به همراه داشتن رنگ های شاد، تمی ملایم و جذاب است. عناصر کودکانه از جمله وجود فرشته با دو بال در آن وجود دارد. این فرشته نماد تم است و می توانید رد پای آن را در تزیینات بخش های مختلف جشن تولدها مشاهده نمود. توجه داشته باشید که تم فرشته، همچون تم تولد تاج طلایی می تواند برای سنین مختلف مورد استفاده قرار گیرد، تنها کافی است آن را مطابق میل و سلیقه خود کمی تغییر دهید تا به شکل دلخواه و ایده آل درآید.

تم کودکانه

تزیین کیک با تم تولد دخترانه

تم دخترانه فرشته

تزیین میز تولد با تم کودکانه

تم زیبای تولد

تزیینات تولد دخترانه با طرح زیبای فرشته

دیزاین فوق العاده میز تولد

دیزاین کاپ کیک با تزیین تم فرشته

دیزاین زیبای تولد

تزیینات میز تولد با طرح فرشته

تم جذاب تولد

تم تولد دخترانه جدید

بهتر است تمامی کاپ کیک ها، آبنبات ها و کیک تولد را نیز با این تم تهیه نمایید و از این طریق زیبایی بیشتری به تزیینات خود ببخشید. تصاویر زیر نمونه هایی از این گونه تزیینات جشن تولد با این تم دخترانه می باشند که می توانید مدل دلخواه را از ین آنها انتخاب نمایید.

تزیین کیک تولد

مدل تزیین کیک تولد دخترانه با طرح فرشته

کیک تولد با تم فرشته

کیک تولد دخترانه با طرح فرشته ها

تم تولد فرشته

دیزاین کیک تولد با طرح کودکانه فرشته

کیک تولد با تم فرشته

تزیینات کیک تولد با طرح فرشته های کوچک

 

کاپ کیک تم فرشته

تزیینات کاپ کیک با تم فرشته

طراحی کیک با تم تولد فرشته

تزیین کیک جشن تولد با طرحی بی نظیر فرشته

تم تولد دخترانه

تزیینات تولد دخترانه جدید

طراحی متفاوت میز تولد با تم جذاب

تزیینات خاص جشن تولد با طرح فرشته

برای انتخاب شمع ها نیز حتماً از دو رنگ سفید و صورتی در کنار سایر رنگ های مکمل کمک بگیرید. تم کودکانه فرشته حتماً مورد توجه دختر بچه شما قرار می گیرد. مخصوصاً اگر دختر بچه لباس پرنسسی به رنگ سفید و هماهنگ با تم مدنظر پوشیده باشد.

ایده های جدیدتری از تزئینات تولد با طرح فرشته

استفاده از تزئینات زیبای جشن تولد و ثبت آنها می توانند تبدیل به خاطره ای زیبا و به یاد ماندی شوند، ضمن اینکه لحظات شیرین و لذت بخشی را برای کودکان رقم می زند؛ تم های کودکانه و جذاب زیادی وجود دارند که استفاده از آنها می تواند بچه ها را سورپرایز و خوشحال نماید، حال در صورتی که به دنبال تم هایی زیبا و متفاوت برای دیزاین جشن تولد دختر بچه هایتان هستید، می توانید از جدیدترین تزئینات آنجل که در ادامه گلچین کرده ایم برای ایجاد جشن تولدی باشکوه و زیبا ایده بگیرید و دکوراسیونی فوق العاده چشم نواز و دیدنی خلق نمایید.

تزئین تولد با تم آنجل

کیک تولد یکی از مهمترین تزئینات جشن تولد است، حال ایده های جذاب و متنوعی برای تزیین کیک تولد دخترانه برای بچه ها وجود دارد، استفاده از انواع تم های بهاری، پاییزه و زمستانی و یا تزئین کیک در طرح شخصیت های کارتونی و مورد علاقه کودکان ایده های فوق العاده جذابی برای دیزاین کیک تولد کودکانه می باشند، تم آنجل (فرشته) یکی از تم های جذاب و دوست داشتنی برای دختر بچه ها می باشد، در ادامه ضمن مشاهده انواع تزئینات تولد با این ایده زیبا می توانید نمونه هایی از کیک های تزئین شده با تم آنجل را نیز ببینید و لذت ببرید.

تم تولد آنجل

تصاویری از تزیینات تولد با تم آنجل

تزیینات تولد با تم آنجل

تزیینات جدید تولد با تم آنجل

پ

انواع تزیین تولد با تم آنجل

پ

زیباترین تزیین تولد با تم آنجل

تزیین جذاب تولد با تم آنجل

تم تولد فرشته زیبا

تزیین شیک تولد با تم آنجل

تزیین زیبای تولد با تم آنجل

تم تولد فرشته دخترانه

تزیین جدید تولد با تم آنجل

دیزاین تولد با تم آنجل

تزیین تولد با تم آنجل

تم تولد زیبای آنجل

تم تولد فرشته جذاب

امیدواریم ایده های تزیین جشن تولد با این تم دخترانه مورد توجه شما کودکان و والدین عزیز قرار گرفته باشد و بتوانید از این ایده ها در جشن تولد بهره گرفته و لذت ببرید. برای مشاهده مدل های بیشتر بر روی تم تولد کلیک نموده و از جدیدترین تصاویر منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو