مدل پلیور زنانه و الگوهای زیبا برای بافت بلوز در خانه

مدل پلیور زنانه و الگوهای زیبا برای بافت بلوز در خانه


منبع: آرگا

281

1399/9/13

12:04


در این مطلب با انواع مدل پلیور زنانه در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پلیور زنانه از انواع لباس های مناسب برای فصول سرد سال است و این طرح لباس از بدن افراد در برابر سرما به خوبی محافظت می کند و بر جذابیت ظاهری خانم ها می افزاید.

مدل پلیور زنانه شیک و زیبا

پلیورهای زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع پلیوری شیک و جذاب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل پلیور زنانه

طرح های پلیور برای خانم های شیک پوش

برای بافت پلیورهای زنانه از کامواها با رنگ های روشن و تیره استفاده می شود همچنین برای بافت یقه پلیور از یقه گرد و هفت و یقه اسکی و یقه برگردان استفاده می شود. یقه گرد از انواع یقه های رایج می باشد همچنین یقه هفت نیز از انواع یقه های پرطرفدار و محبوب به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید اندامی کشیده داشته باشید بهتر است پلیور یقه هفت را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

یقه اسکی از انواع یقه های قدیمی می باشد و برای افراد قد بلند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین این مدل یقه بدن شما را در برابر سرما گرم نگه می دارد. پلیور یقه برگردان نیز از انواع مدل های متمایز می باشد و شما با پوشیدن این طرح پلیور استایلی خاص و متفاوت تر خواهید داشت.

برای بافت پلیورها مانند بلوز بافتنی و ژاکت بافتنی از انواع بافت های ساده و برجسته استفاده می شود که هر یک از این بافت ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. پلیور با بافت ساده باعث می شود تا شما ظاهری آراسته و ساده داشته باشید و پلیور با بافت برجسته نیز باعث می شود تا استایل شما امروزی و جذاب تر به نظر برسد.

پلیور شیک و خاص زنانه

پلیور رنگی زنانه

پلیور ساده زنانه

پلیور آبی و شیک زنانه

پلیور شیک زنانه

پلیور زنانه شیک و خاص

پلیور رنگی زنانه

پلیور زنانه شیک و جدید

پلیور قهوه ای

پلیور زرد زنانه

پلیور طرح دار زنانه

پلیور زنانه شیک و جدید

پلیور خاص زنانه

پلیورهای زنانه در انواع مدل های طرح دار نیز موجود می باشند و برای بافت این پلیورها از طرح های برجسته و خاص استفاده می شود و شما می توانید از پلیورها برای داشتن استایلی منحصر به فرد در روزهای سرد سال استفاده نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای پلیور از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید پلیورهای تک رنگ را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین برای داشتن استایلی جذاب در صورت تمایل می توانید پلیورهایی که در بافت آن ها از کامواهای رنگ روشن و تیره استفاده شده است را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

ست کردن پلیور در پوشش با سایر لباس ها و اکسسوری های مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما پلیور را با شلواری مناسب و خوشرنگ ست نمایید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

پلیورها برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب می باشند و بهتر است هر خانمی در کمد لباس خود حداقل یک مدل پلیور داشته باشد تا در روزهای سرد سال بتواند از آن استفاده نماید و علاوه بر این استایل زمستانه متفاوت تری داشته باشد.

پلیور زنانه

پلیور سبز

پلیور خاص زنانه

پلیور مشکی زنانه

پلیور بنفش

پلیور رنگ روشن

پلیور زنانه خاص و زیبا

پلیور شیک و جدید

پلیور سبز

پلیور طوسی و مشکی

پلیور رنگی زنانه

پلیور ساده و شیک

پلیور ساده و جذاب

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های پلیور زنانه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پلیوری با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو