مدل کت و شلوار اداری شیک و جذاب برای آقایان خوش پوش

مدل کت و شلوار اداری شیک و جذاب برای آقایان خوش پوش


منبع: آرگا

863

1399/9/13

13:33


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل کت و شلوار اداری را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها کت و شلوار مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

پوشیدن کت و شلوار اداری و رسمی مناسب باعث می شود تا شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و عملکردتان نیز در محیط کاری بهبود پیدا کند بنابراین بهتر است آقایان در انتخاب مدل کت و شلوار رسمی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند.

مدل کت و شلوارهای اداری در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود هستند و بهتر است آقایان در هنگام انتخاب این مدل کت و شلوارها به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشند تا در محیط کاری شان شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسند.

مدل کت و شلوار رسمی و اداری

مدل کت و شلوار اداری با جدیدترین طرح های مد سال

مدل کت و شلوار مردانه در انواع مدل کت و شلوار رسمی و مدل کت و شلوار اسپرت و مدل کت و شلوار مجلسی موجود هستند و شما می توانید طرح کت و شلوارتان را با توجه به مکانی که قرار است کت و شلوار را در آنجا بپوشید انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کت و شلوار رسمی با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم.

مدل کت و شلوار مشکی و زیبا

مدل های کت و شلوار رسمی

برای محیط های کاری مانند اداره می توانید از کت و شلوار های ساده و یا کت و شلوارهای راه دار استفاده کنید که انتخاب هر یک از این مدل ها به فرم اندام و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
علاوه بر طرح کت و شلوارهای اداری باید در انتخاب رنگ این مدل کت و شلوارها حساسیت لازم را به خرج دهید. کت و شلوارهای اداری با رنگ های مشکی و آبی تیره و خاکستری تیره و زغال سنگی و قهوه ای برای محیط های اداری انتخابی مناسب و ایده آلی هستند.
یکی دیگر از تاثیرگذارترین موارد در انتخاب کت و شلوارهای اداری جنس و کیفیت پارچه کت و شلوار است. کت و شلوارهای رسمی با جنس پارچه های پشمی و کتان و نخی برای محیط های اداری مناسب هستند و شما می توانید از کت و شلوارهای پشمی در فصول مختلف سال استفاده کنید. کت و شلوارهای کتان و نخی نیز برای فصل های گرم سال مناسب و ایده آل هستند.
کت و شلوارهای رسمی را بهتر است با کفش و پیراهن مردانه و کمربند مناسبی بپوشید تا شیک پوش و خوش تیپ از همیشه به نظر برسید.

مدل های کت و شلوار اداری

کت و شلوار مردانه

مدل کت و شلوار رسمی و ساده

کت شلوار رسمی مردانه

مدل کت و شلوار اداری شیک و زیبا

مدل کت و شلوار رسمی ساده مردانه

مدل کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه و رسمی

مدل کت و شلوار مردانه آبی تیره

مدل کت و شلوار رسمی آبی تیره

مدل کت شلوار شیک و مردانه

کت شلوار مردانه برای اداره

کت شلوار مردانه و اداری

مدل کت و شلوار اداری مشکی

مدل کت و شلوار ساده

کت و شلوار شیک برای آقایان

مدل های کت و شلوار اداری

مدل کت شلوار رسمی ساده مردانه

کت و شلوار ساده

مدل کت و شلوار شیک مردانه

کت و شلوار مردانه

مدل کت و شلوار شیک و مردانه

مدل کت و شلوار مردانه ساده و زیبا

کت شلوار مردانه مشکی و زیبا

مدل کت و شلوار رسمی مردانه

کت و شلوار ساده و رسمی

مدل کت و شلوار خاکستری تیره

کت شلوار مردانه و شیک

مدل کت و شلوار قهوه ای مردانه

مدل کت و شلوار قهوه ای برای اداره

کت و شلوار مردانه رسمی

کت و شلوار مردانه شیک و ساده

کت و شلوار شیک و زیبا

مدل کت و شلوار خاکستری

مدل کت و شلوار اداری

نکاتی مهم برای ست کردن کت و شلوار اداری

هر کارمند یا مدیر حرفه ای برای حضور در محل کارش باید با مهارت ست کردن کت و شلوار آشنایی داشته باشد، زیرا یکی از عوامل مهم در میزان تاثیر گذاری فرد در محیط کار مربوط به نحوه انتخاب پوشش و ست کردن لباسهایش می باشد، اهمیت این موضوع تا جایی است که موجب می شود از نظر کاری نیز به طور ناخودآگاه حرفه ای تر به نظر رسد و همچنین از سوی کارمندان حاضر در محیط کار و مراجعین جدی تر گرفته شود.

به طور کلی لباس رسمی آقایان برای شرکت در محیط های مهم مثل سمینار ها، جلسات اداری، کنفرانس ها، مذاکرات، مهمانی های اداری و دیدار های رسمی کت و شلوار است که چگونگی پوشیدن و ست کردن آن نیازمند رعایت اصولی می باشد که در زیر به این موارد اشاره می کنیم.

مدل کت و شلوار اداری شیک

هیچوقت در مکان های رسمی با کت تک ظاهر نشوید، زیرا مدل کت تک مردانه مناسب محیط های رسمی نمی باشد و بهتر است از کت و شلوار فرم اداری استفاده کنید.

رنگ کت و شلوار اداری بهتر است که سورمه ای باشد و رنگ مشکی در اولویت های بعدی قرار می گیرد.

بهتر است از کت و شلوار مشکی در شرایط خاص مثلا زمانی که موفق به انتخاب و خرید کت و شلوار اداری سورمه ای نشده اید، استفاده کنید.

در صورتی که علاقمند به پوشیدن لباس های فرم طرحدار هستید، بهتر است از لباس های خط دار که دارای خطوط نازک و ظریف هستند، انتخاب کنید.

مدلی از کت و شلوار اداری

لباس های طرح دار که جلب توجه می کنند؛ مثلا شلوار مشکی با خطوط چهار خانه یا سفید درشت اصلا جالب نیستند و بهتر است از تصمیم خود اجتناب کنید.

لباسی که در زیر کت اداری می پوشید بهتر است به رنگ سفید یا آبی آسمانی خیلی کمرنگ و ساده باشد.

اگر کارمندان و پرسنل دیگر کراوات استفاده می کنند، بهتر است شما نیز از کراروات با رنگ های قرمز و بنفش استفاده کنید. البته رنگ کراوات انتخابی است و برخی مقامات رنگ کراوات خود را با پرچم کشورشان ست می کنند.

مدل کت شلوار اداری

کمربند تان را به شکل کمربند چرمی به رنگ مشکی و ساده به همراه سگکی ساده انتخاب کنید. همچنین شلوار انتخابی شما باید فاقد هر گونه پلیسه و چین باشد.

اگر کت و شلوار اداری شما خط دار است، باید پیراهن تان نیز حتما ساده انتخاب شود. برای کت و شلوار مشکی، از پیراهنی سفید رنگ استفاده کنید.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید در زیر کت و شلوار رسمی از پیراهن آستین کوتاه استفاده کنید، بالعکس پیراهن آستین بلند بهترین انتخاب برای پوشیدن در زیر کت و شلوار رسمی می باشد.

بهتر است از کت و شلوار های سه دکمه در محیط های اداری اجتناب کنید، اولویت انتخاب و ست کردن کت و شلوار اداری در ابتدا با کت دو دکمه و بعد تک دکمه می باشد.

مدل کت شلوار اداری

بهترین انتخاب برای چاک کت و شلوار رسمی و اداری نیز در ابتدا دو چاک و بعد تک چاک می باشد، کت های دو چاک خوش فرم تر می باشند.

در این مطلب با انواع مدل کت و شلوار اداری با زیباترین و جدیدترین طرح های مد سال آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو