مدل کمد بچه گانه دخترانه و پسرانه با طرح های زیبا

مدل کمد بچه گانه دخترانه و پسرانه با طرح های زیبا


منبع: آرگا

557

1399/9/13

14:19


کمد بچه گانه را باید متناسب با ابعاد اتاق کودک تهیه کرد. ضمن اینکه تنوع مدل به شما در یک انتخاب اصلح کمک خواهد نمود. در ادامه مجموعه ای از تصاویر انواع مدل کمد بچه گانه را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم.

مدل کمد بچه گانه دخترانه و پسرانه با طرح های زیبا

انتخاب مدل کمد بچه گانه جدید و زیبا برای همه والدین مهم است و سعی می کنند با کسب آگاهی و مشاهده جدیدترین مدل های کمد، بهترین گزینه را انتخاب نمایند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد خرید و یا سفارش کمد بچگانه را دارید و برای این انتخاب دچار وسواس و سردرگمی شده اید پیشنهاد می کنیم این مطلب از مجله آرگا را از دست ندهید و با جدیدترین و شیک ترین مدل های کمد بچگانه آشنا شوید.

مدل کمد بچه گانه جدید و شیک

انواع مختلف مدل کمد بچگانه در رنگ ها و طرح های شاد و زیبا تهیه می شوند، این مدل کمد ها کمی بزرگتر از کمد نوزاد می باشند و وسایل بیشتری را در خود جای می دهند، البته برخی از والدین در بدو تولد کودک به جای خرید کمد های نوزادی کوچک به سراغ کمد بچگانه رفته و سعی می کنند کمدی را خریداری نمایند که تا چندین سال مورد استفاده قرار بگیرد. کمدهای بچه گانه همچنین ابعادی کوچکتر از کمد نوجوان دارند و نسبت به این کمدها فانتزی تر هستند. حال اگر شما نیز قصد خرید کمد بچگانه را دارید بهتر است به موارد زیر توجه نمایید.

ابعاد کمد بچه گانه

اگر این کمد یک کمد مشترک است و دو کودک از آن استفاده می کنند، بنابراین بهتر است از کمد بزرگ تری بهره مند شوید. با این کار فضای اتاق کودک را بیش از اندازه شلوغ نکرده اید.

کمد بچه گانه با تم زرد

کمد بچه گانه زرد

کمد عالی بچه گانه

مدل  شیک کمد بچگانه

طراحی زیبای کمد

مدل ساده کمد بچگانه

مدل کمد بچه گانه زیبا

کمد بچه گانه چوبی

کمد بچه گانه با تم آبی

کمد بچه گانه شیک و زیبا

مدل کمد بچه گانه

کمد بچه گانه دخترانه

مدل شیک کمد بچه

مدل کمد بچه گانه با طراحی زیبا و فوق العاده

مدل سنتی کمد بچه گانه

کمد بچه گانه جدید و زیبا

مدل زیبای کمد بچه گانه

مدل کمد دیواری بچگانه

فضای داخلی کمد

فضای درونی کمد باید به گونه ای طراحی شده باشد که ابعاد لازم برای جمع آوری اسباب بازی و لباس های کودک را داشته باشد. حتی باید جایگاه مناسبی برای سایر وسایل باشد. اگر مدل دلخواه خود را در بازار پیدا نکردید، آن را سفارش دهید.

مدل متفاوت کمد بچه

کمد ساده بچه گانه سفید

کمد لاکچری با تم سفید

کمد بچه گانه ساده و زیبا

انتخاب رنگ کمد بچه گانه

برای انتخاب رنگ کمد باید جنسیت کودک و علاقه مندی او را به رنگ ها در نظر بگیرید. به عنوان مثال بیشتر دختر بچه ها از رنگ های شاد استقبال می کنند و اغلب عاشق رنگ صورتی هستند. پسر بچه ها نیز به دنبال رنگ های مهیج می باشند.

کمد بچه گانه دخترانه

کمد بچه گانه با تم سبز

کمد دیواری شیک بچه گانه

کمد بچه گانه زیبا و جدید

کمد دیواری زیبا

کمد بچه گانه با تم آبی

کمد بچه گانه با تم آبی

مدل کمد پسرانه جدید

دیزاین جذاب کمد بچه گانه

مدل کمد برای بچه ها

دیزاین کمد بچه گانه با تم آبی

عکس کمد بچه گانه جدید

دیزاین ظریف کمد دیواری

کمد بچه گانه با طرح زیبا

کمد زیبای صورتی بچه گانه

طراحی کمد دخترانه با تم صورتی

کمد بچه گانه با دیزاین شیک

مدل کمد دخترانه زیبا و شیک

علاوه بر کمدهای ساده، انواع مدل کمد دیواری بچه گانه نیز طرفداران زیادی یافته است و والدین برای صرفه جویی در مکان و همچنین ایجاد چشم اندازی زیبا در اتاق کودک اقدام به تهیه کمد دیواری های شیک و زیبا متناسب با سلیقه کودکان می نمایند.

دیزاین زیبای کمد بچه گانه

کمد دیواری بچه گانه با طرح زیبا

دکوراسیون عالی کمد بچه گانه

کمد دیواری برای اتاق کودک

کمد بچه گانه با تم زرد

کمد دیواری بچه گانه زیبا

طراحی شیک کمد دیواری بچه گانه

عکس کمد دیواری بچه گانه جدید

مدلهای جدید کمد بچه با طرح فانتزی

امروزه انواع مدل کمد بچه در طرح های زیبا و فوق العاده شیک طراحی و تولید می شود، کمد بچه با طرح فانتزی یکی از انواع مدلهای جذاب و جدید برای انتخاب کمد لباس و وسایل بچگانه می باشد که می توانید با توجه به سلیقه فرزندانتان و نیز جنسیت آنها بهترین و با کیفیت ترین مدل را انتخاب کنید و دکوراسیونی شیک در اتاق کودکانتان به وجود آورید، در ادامه توجه شما عزیزان را به تصاویر انواع مدلهای کمد بچگانه با طرح فانتزی دخترانه و پسرانه جلب می نماییم.

مدل کمد بچگانه

کمد یکی از ضروری ترین وسایل اتاق بچه ها می باشد که انتخاب مدل مناسبی از آن نقش مهمی در زیبایی اتاق و جمع و جور شدن وسایل اضافی اتاق دارد، حال در صورتی که به دنبال جدیدترین مدلهای کمد بچگانه با طرح های فانتزی هستید، انواع کمد با رنگهای شاد و با طرح هایی از شخصیت های کارتونی های مورد علاقه بچه ها از جمله مدل کیتی، میکی موس و … ایده های جذابی برای انتخاب کمد برای اتاق کودکان می باشند، بنابراین در اینجا می توانید از انواع مدل کمد بچه با طرح فانتزی دیدن کنید و از بهترین آن برای انتخاب کمد اتاق فرزند دلبند خود ایده بگیرید.

مدلی از کمد بچه گانه

تصاویری از مدل کمد بچگانه

مدلی زیبا از کمد بچگانه

مدلی جدید از کمد بچگانه

انواع مدل کمد بچگانه

جدیدترین مدل کمد بچگانه

مدل کمد لباس بچگانه

مدل کمد بچه گانه فانتزی

مدل کمد بچگانه جذاب

مدل کمد بچگانه شیک

مدل کمد بچه گانه زیبا

مدل کمد بچگانه با طرح میکی موس

مدل کمد بچگانه زیبا

مدل کمد بچگانه فانتزی

مدل کمد بچگانه زیبا

مدل کمد بچه گانه جدید

ضمن اینکه امیدواریم آشنایی با انواع مدل کمد بچگانه برای همه شما دوستان گرامی جذاب بوده باشد، از شما علاقه مندان دعوت می نماییم با مراجعه به بخش دکوراسیون مجله آرگا از دیگر مدل های جدید و بسیار زیبا دیدن نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو