تولید نفت ایران به ۶.۵میلیون بشکه می‌رسد

منبع: برترین ها

61

1399/9/13

16:00


بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: سندهایی همچون سند توسعه صنعت پتروشیمی، سند سوخت حمل و نقل کشور، سند بهره‌گیری بهینه از پالایشگاه‌های موجود و سند تولید و پالایش نفت برای ریل‌گذاری تا سال ۱۴۲۰ آماده شده است.

ایسنا: بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: سندهایی همچون سند توسعه صنعت پتروشیمی، سند سوخت حمل و نقل کشور، سند بهره‌گیری بهینه از پالایشگاه‌های موجود و سند تولید و پالایش نفت برای ریل‌گذاری تا سال ۱۴۲۰ آماده شده است.

بیژن زنگنه در نخستین نشست کمیته کارشناسی مشترک حوزه انرژی که با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و جمعی از نمایندگان در محل مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد اظهار کرد: سندهایی همچون سند توسعه صنعت پتروشیمی، سند سوخت حمل و نقل کشور، سند بهره‌گیری بهینه از پالایشگاه‌های موجود و سند تولید و پالایش نفت برای ریل‌گذاری تا سال ۱۴۲۰ آماده شده است.

وی با استقبال از این نشست که به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه نفت، گاز و تدوین راهبردهای این حوزه برگزار شد ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل این کارگروه‌ها و برگزاری نشست‌های مشترک، ریل‌گذاری مطلوبی برای آینده صنعت نفت و پتروشیمی کشور انجام شود.

زنگنه افزود: بهینه‌سازی در مصرف سوخت حمل و نقل جاده‌ای و گاز برای کشور ضروری است که باید با سرعت به سمت آن حرکت کنیم.

وزیر نفت با اشاره به اینکه در صنعت نفت بودجه مطلوبی برای کمک به کسب‌وکارهای نوپا در نظر گرفته شده است، گفت: توسعه در صنعت نفت باید پایدار و ادامه‌دار باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو