قطع درختان حیاط بیمارستان مسیح دانشوری!

منبع: برترین ها

59

1399/9/13

16:18


در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان در حیاط بیمارستان مسیح دانشوری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران ضمن تایید این موضوع از بررسی پرونده این تخلف و جریمه بیمارستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان در حیاط بیمارستان مسیح دانشوری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران ضمن تایید این موضوع از بررسی پرونده این تخلف و جریمه بیمارستان خبر داد.

محمدرضا پارسیان، با تایید خبر قطع درختان در حیاط بیمارستان مسیح دانشوری در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، گفت: چند روز قبل خبری مبنی بر قطع درختان در حیاط بیمارستان مسیح دانشوری دریافت کردیم که بلافاصله کارشناسان و ماموران شهرداری منطقه یک به محل اعلامی اعزام شدند و متاسفانه خبر قطع درختان تایید شد.

قطع درختان حیاط بیمارستان مسیح دانشوری

وی با بیان اینکه بررسی ها نشان داد که حدود 20 درخت که عمدتا از نوع "عرعر" قطع شده اند گفت: مسولان بیمارستان اعلام کردند که باتوجه به شرایط کرونا و نیاز بیمارستان به توسعه؛ این درختان را قطع کرده اند.

پارسیان با بیان اینکه در راستای قطع حدود 20 درخت، پرونده بیمارستان با موضوع قطع درختان به کمیسیون ماده ۷ منتقل شد، ادامه داد: کمیسیون ماده 7 نیز نسبت به تعیین جریمه مبنی بر کاشت درخت سه برابر بن های قطع شده صادر کرد که این رای به بیمارستان نیز ابلاغ شد.

وی افزود: مسئولان بیمارستان نیز متعهد شدند که در فصل مناسب نسبت به کاشت درختان براساس حکم صادره اقدام میکنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک ادامه داد: البته پیش از این نیز تعداد ۵ اصله درخت غیر مثمر شامل عرعر، صنوبر و بید در اثر عملیات عمرانی این بیمارستان قطع شده بود که بلافاصله شهرداری منطقه یک جهت بررسی‌های لازم از ادامه این عملیات جلوگیری کرد و گزارش‌ این اقدام به اداره حقوقی و معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک ارسال شده است و با توجه به اینکه مساحت ملک مذکور بالای ۲۰۰۰ متر مربع است موضوع از طریق سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران نیز پیگیری شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو