دفتر مرکزی و ساختمان دیجی کالا کجاست؟ +عکس

دفتر مرکزی و ساختمان دیجی کالا کجاست؟ +عکس


منبع: ساتین

308

1399/9/14

11:47


اولین دفتر دیجی کالا کجا بود و کار را با چند نفر شروع کردید؟

سعید محمدی : اولین دفتر ما در خیابان سعدی شمالی بود، برادرمان آن جا دفتر داشت و ما هم چندسالی آن جا کار کردیم.

حمید محمدی : تیم اولیه کارجمعا ۷ نفر بودیم؛ دو تا مترجم داشتیم که تیم تولید محتوا بودند، یک پیک موتوری داشتیم و یک حسابدار و یک نفر هم که خریدها را انجام می داد و خود ما هم همیشه پای کار بودیم و هرکاری می کردیم. از همان روز اول تجربه مشتری برای ما خیلی مهم بود و همیشه به این فکر می کردیم که بتوانیم کالا را سریع به دست مشتری برسانیم و بدقول نشویم. از طرف دیگه دنبال این بودیم که مشتری هایمان را بشناسیم و بدانیم چه کسانی هستند که به ما سفارش می دهند، چه طوری فکر می کنند و از چه سبک زندگی هستند.

مدیر عامل دیجی کالا صاحب دیجی کالا شماره دیجی کالا شکایت از دیجی کالا ساختمان دیجی کالا دیجی کالا دفتر مرکزی دیجی کالا درآمد دیجی کالا ثروت دیجی کالا digikala

با چه سرمایه اولیه ای کار را شروع کردید؟

سعید: حمید ماشین داشت فروخت و من هم کمی پس‌انداز داشتم؛ فکر کنم سرجمع چیزی زیر ۲۰ میلیون تومان بود یا همین حدودها.

روند توسعه کار شما و افزایش نیروها به چه شکلی بوده؟

سعید: سال اول گفتم که دفتر در سعدی بود و با ۷ نفر شروع کردیم، تقریبا سه سال آن جا بودیم البته با گسترش کار یک طبقه هم تو همین ساختمان اضافه کردیم و در واقع پارکینگ آن جا هم انبار شده بود؛ آن زمان ۲۵ تا ۳۰ نفری شده بودیم بعد از آن رفتیم دفتر خیابان مطهری، جای بزرگتری بود، حدودا ۳۰۰ متر و بخشی را انبار کرده بودیم، تو این دفتر هم دو سالی بودیم و آخرش ۵۰ نفری می شدیم. سال ۹۰ حدودا بود که رفتیم دفتر خیابان جلفا رو به روی فرهنگسرای ارسباران، آن جا اولین جایی بود که دیگر یک ساختمان کامل داشتیم و عملی لمس کردیم که درحال بزرگ شدن هستیم و تو این دفتر تعداد نیروهایمان به ۷۰۰ نفر رسید و در نهایت به این دفتر آمدیم ( دفتر میدان عطار) و چند هفته پیش هم جشن هزارمین نیروی کاری شرکت را گرفتیم.

مدیر عامل دیجی کالا صاحب دیجی کالا شماره دیجی کالا شکایت از دیجی کالا ساختمان دیجی کالا دیجی کالا دفتر مرکزی دیجی کالا درآمد دیجی کالا ثروت دیجی کالا digikala

حمید محمدی ، سعید رحمانی و حمید محمدی

دفتر مرکزی

تهران – خیابان گاندی جنوبی – نبش خیابان ۲۱ – پلاک ۲۸

مرکز امور مشتریان

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش سیمای ایران، مرکز خرید پلاتین طبقه اول، پلاک ۱۰۷ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۱۸ به جز ایام تعطیل رسمی)

خدمات پس از فروش

لطفاً کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا از طریق پست، تنها به صندوق پستی ۳۴۶۹-۱۵۸۷۵ ارسال کنید. (شما می‌توانید از طریق بخش سفارش‌های من اقدام به بازگردانی کالا کنید)

تماس با گارانتی

برای پیگیری کالاهایی که با کارت گارانتی دیجی کالا به فروش می رسند با شماره ۶۱۹۳۰۰۱۰−۰۲۱ تماس بگیرید

تلفن تماس و فکس ۰۲۱ – ۶۱۹۳۰۰۰۰

ساتین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو