دانلود بازی Flotsam v0.3.5p2 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early Access

دانلود بازی Flotsam v0.3.5p2 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early Access


منبع: دانلود ها

146

1399/9/14

16:35


بازی Flotsam در دنیای آخرالزمانی جریان دارد. در چنین دنیایی حس خوبی خواهید داشت و باید کم کم به‌دنبال ماموریت‌های خود باشید. دریفت‌ّای خود را مدیریت کرده و از آن‌ها برای زنده ماندن استفاده کنید. همه چیز در بازی منوط به استفاده از مواد غذایی دریایی و نبرد با دشمنان است. می‌توانید آب آشامیدنی موردنیاز خود را پیدا کرده و از غذاهای دریایی برای زمان خریدن استفاده کنید. از قراضه‌های کف اقیانوس استفاده کرده و سعی کنید که شرایط مطلوب را برای زندگی خود ایجاد کنید. همه چیز در این دنیا قابل بازیافت است و می‌توانید انواع مختلفی از یادگاری‌های قدیمی محیط را برای بازیافت انتخاب کنید. کافی است که از زباله‌ها و چوب‌های دریایی استفاده کرده و آن‌ها را با بازیافت کردن برای ساخت و ساز استفاده کنید. همه‌ی این موارد به شما امکان می‌دهد که موجودات مختلف را شکار کرده و از قراضه‌های کف اقیانوس بهترین استفاده را ببرید. گرافیک بازی نیز جالب بوده و گشت و گذار در محیط را لذت‌بخش می‌کند.

Flotsam v0.3.5p2 (42948) Early-Access PC-GOG

دانلود-بازی-Flotsam

در بازی Flotsam می‌توانید شهری شناور روی دریا را نظاره گر باشید. محیطی که پراکنده است و با ویرانه‌های بلند پوشانده شده است. شهری زیر آب را خواهیم دید که صخره‌های مرجانی آن بسیار زیبا جلوه‌گری می‌کنند. شما باید این شهر را مدیریت کرده و اجازه ندهید که زباله‌ها امکان پیشرفت را از آن بگیرند. همه چیز را بازیافت کنید و کم کم زیبایی را به شهر بازگردانید. باید سعی کنید که از موانع دوری کرده و اگر نمی‌توانید، با آن‌ها مبارزه کنید. از بادبان‌ها استفاده کرده و به اطراف مسافرت کنید. سکنه‌های مختلفی را در بازی می‌بینیم و شما کم کم آن را به شهری شلوغ تبدیل خواهید کرد. برای سرعت گرفتن در مسافرت‌های خود، از بادبان استفاده کرده و اجازه ندهید که دوستان از شما پیشی بگیرند. مسیرهایی را برای خود ایجاد کرده و این دهکده را به شهری بزرگ با المان‌های مختلف تبدیل کنید.

info

Manage your drifters as they try to survive in a harsh ocean world, where everything is trying to eat you or sink your town to the depths of the sea! You’ll need fresh water, seafood, and scrap to make sure your drifters can make the best of this wet situation.

Luckily the flooded environment offers all kinds of relics from the old world to recycle. Your drifters can transform garbage, driftwood, and flotsam into boats and buildings. These allow them to collect rainwater, hunt for various creatures, and reel up scrap from the ocean floor.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+

Processor: Intel Core i5 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 or equivalent

Storage: 600 MB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا اول دسامبر 2020 در این نسخه لحاظ شده است.

——————-

دانلود بازی Flotsam v0.3.5p2 (42948) Early-Access-GOG


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو