دانلود بازی Nexomon Extinction برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Nexomon Extinction برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

95

1399/9/14

16:55


Nexomon Extinction را می‌توان بازگشتی به آثار کلاسیک و جذاب هیولایی دانست که این‌بار با داستانی کاملا جدید، شخصیت‌های عجیب و غریب و بیش از ۳۰۰ نکسومون به سراغ شما آمده است. نکسومون‌ها منحصربه‌فرد هستند و برای به دام انداختن و رام کردن آن‌ها، هر بار باید طرح و نقشه جدیدی داشته باشید. جهان در آستانه نابودی قرار دارد، چر که نکسومون‌های قدرتمند و ستمگر، هم‌اکنون برای سلطه یافتن و شکستن دادن انسان‌ها می‌جنگند و اجازه نمی‌دهند که شما بتوانید روی آن‌ها تسلطی داشته باشید.

باید به انجمن تامر پیوسته و سعی کنید که سفر حماسی خود را برای برقرار تعادل از دست رفته شروع کنید. همه‌ی امید جهان به شما است و باید با آغاز این سفر، راهی برای نجات جهان پیدا کنید. یتیم‌ خانه‌ای را می‌بینیم که شما طی سالیان دراز در آن رشد پیدا کرده‌اید و با پیدا کردن اولین نکسومون، کار خود را آغاز می‌کنید. در بازی Nexomon Extinction زندگی شما به عنوان رام کننده نکسومون‌ها شروع شده است و حال باید با دنیایی از این موجودات روبرو شوید. این رویایی می‌تواند آغازی برای کارهای بزرگ شما باشد. نکسومون‌ها از ابتدایی‌ترین مهارت تا تکامل‌های قدرتمندی که پیدا کرده‌اند، در بازی حضور دارند و شما باید راهی برای چیره شدن بر آن‌ها پیدا کنید.

Nexomon Extinction PC-CODEX | FitGirl Repack

نسخه CODEX بازی اضافه شد

دانلود-بازی-Nexomon-Extinction

در بازی Nexomon Extinction می‌توانید مبارزات خود را در هر گروه ادامه داده و تا حد مرگ به تغییر جهان ادامه دهید. گاهی اوقات با رام کننده‌های دیگری روبرو می‌شوید که اهداف شوم دیگری دارند و می‌تواند رقیبی و دشمنی خطرناک برای شما باشند. باید به مناطق متنوع رفته و آن‌جا را کشف کنید. این کشف چالش‌های بیشتری را روبروی شما قرار خواهد داد و حتی روی نحوه مدیریت نکسومون‌ها نیز اثر می‌گذارد. بنابراین باید از بیابان‌های خشک تا مناطق یخی تاندرا قدم نهاده و پرده از رازهای دیگر نکسومون‌ها بردارید. شخصیت‌های عجیب و غریب دیگری در این محیط‌ها انتظار شما را می‌کشند.

info

Nexomon: Extinction is a return to classic monster catching games, complete with a brand new story, eccentric characters and over 300 unique Nexomon to trap and tame. The world is on the brink of extinction as mighty Tyrant Nexomon fight for dominion over humans and monsters. Join the Tamer’s guild and begin an epic journey to restore balance before all hope is lost…

سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Graphics: Open GL 3.2+ Compliant

Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Nexomon Extinction-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

—————-

دانلود فیت گرل Nexomon Extinction Build 5478562-FitGirl با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو