دانلود بازی Imperiums Greek Wars Troy برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Imperiums Greek Wars Troy برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

44

1399/9/14

21:24


بازی Imperiums: Greek Wars ترکیبی منحصربه فرد از گیم پلی سبک نوبتی و استراژیک را برای شما به نمایش می‌گذارد. این بازی با سرعت چندین برابری دنبال می‌شود و باید عملکرد خوبی در انتخاب سریع استراتژی و نحوه‌ی نبرد در بازی داشته باشید. بازی از نسخه‌ی قبلی یعنی Aggressors: Rome که برنده جوایز بسیاری نیز شده است، الهام گرفته است و نگاهی تازه‌ای پیرامون دنیای مشترک یونانی و پارسی به شما اعطا می‌کند. شخصیت‌های زیادی اعم از فرماندهان سیاسی را در این بازی می‌بینیم که بیرحمانه وظایف خود را در این بازی انجام می‌دهند. دنیای بازی همراه با اسطوره‌های بی رحم است و داستان‌هایی نیز در مورد قهرمانان و گنجینه‌های پنهان آن‌ها خواهیم داشت. این چنین روندی تنها در داستان‌های اساطیری یونانی دیده می‌شود و تبفیق آن با فرهنگ غنی پارسی نیز می‌تواند برای‌مان بسیار جالب‌تر باشد.

Imperiums Greek Wars Troy PC-CODEX

آپدیت جدید Troy اضافه شد

دانلود-بازی-Imperiums-Greek-Wars

مطالب مرتبط

بازی Imperiums: Greek Wars در دنیای ۳۵۹ قبل از میلاد روایت می‌شود، جایی که فیلیپ دوم مقدونی تاج و تخت را به دست آورده است. مقدونیه در چنین زمانی در حاشیه‌ی این جهان قرار داشت، اما فیلیپ مرد بسیار جاه طلبی بود. او رویایی در سر داشت و میخواست رهبر کل یونان شود. این رویا تا زمان مرگش به دنبال وی بود، اما قضیه طور دیگری رقم خورد. شما در نقش یکی از جناح‌های سی گانه بازی خواهید بود که از بین آن‌ها می‌توان به اسپارت‌ها و آتن‌ها اشاره کرد. این کشور به‌آرامی در آستانه فروپاشی است و امپراطوری هخامنشی و ساتراپ‌ها نیز در آن نقش دارند. تعدادی از شهرهای کوچک یونان در حومه هلنی زندگی می‌کنند و شما باید کشور خود را به شکوه برسانید. رهبری، حکومت و تسخیر، تنها کارهایی است که شما باید انجام داده و در خلال این وظایف، جان خود را نیز حفظ کنید. بازی از وسعت بالایی چه در زمینه سرزمین‌ها و چه در زمینه داستانی برخوردار است و شما از آن لذت خواهید برد.

info

Imperiums: Greek Wars is a unique combination of turn-based 4X and historical grand strategy with a mythological twist.

Inspired by our previous award-winning title Aggressors: Ancient Rome, we bring you a fresh look at a Greco-Persian world of schemers, warmongers, and ruthless politicians. This merciless world is enhanced by myths and stories about heroic deeds and hidden treasures as only the Greeks were able to imagine.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Dual Core 2.0 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 9 class GPU with 1GB VRAM

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or later

Processor: Quad Core 2.5GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 9 class GPU with 2GB VRAM

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Imperiums Greek Wars Troy-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو