تجربه امنیت و آرامش با انتخاب گاوصندوق مناسب

تجربه امنیت و آرامش با انتخاب گاوصندوق مناسب


منبع: دلگرم

193

1399/9/14

21:44


تجربه امنیت و آرامش با انتخاب گاوصندوق مناسب

خانه دژ محکمی است که در آن احساس آرامش و امنیت دارید و گاهی آنقدر نسبت به آن مطمئن هستید که ترجیح می‌دهید با ارزش‌ترین کالاهای خود را به جای صندوق امانات یا گاوصندوق بانک، در خانه نگهداری کنید. با این حال در کنار تمام راه‌هایی که به منظور حفظ دارایی‌های ارزشمند خود در خانه در نظر گرفته‌اید، محافظت از آن‌ها در برابر سارقان بسیار مهم است.

ممکن است که شما هم قربانی سرقت شده باشید و اشیای با ارزش خود را از دست داده باشید برای جلوگیری از چنین اتفاقات مخرب و مشکلاتی با پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا متخصصین و کارشناسان در این راستا درصدد آمده‌اند تا یک سری از گاوصندوق‌هایی را تولید کنند که کاملاً ایمن باشند و هیچ کس نتواند کوچک‌ترین شکی کند که این وسیله گاوصندوق است، شما به راحتی می‌توانید لوازم ارزشمند خود را داخل آن قرار دهید.

گاوصندوق‌های امنیت بالا یک سرمایه گذاری خوب محسوب می‌شوند، زیرا ایمنی اموال شما را تضمین می‌کنند. برای نگهداری و مراقبت از وسایل با ارزشی مانند طلا، پول، مدارک، اسناد مهم و همچنین آلبوم‌ها و عکس‌های خانوادگی را در گاوصندوق نگهداری کنید. در صورت گم شدن هر کدام از وسایل و مدارک با ارزش، شما متحمل خسارت‌های زیادی می‌شوید. البته با توجه به اینکه گاوصندوق‌ها انواع متنوع و مختلفی دارند، هر کدام از امنیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. با این وجود خرید گاوصندوق، بهترین و مطمئن‌ترین روش برای حفظ سرمایه‌های با ارزش است.

عکس گاوصندوق

امن‌ترین گاوصندوق‌های خانگی و اداری

امن‌ترین گاوصندوق‌های خانگی و اداری در بازار و فروشگاه‌های معتبر عبارتند از:

  1. گاوصندوق‌ ضد حریق‌
  2. گاوصندوق دیجیتالی
  3. گاوصندوق دیواری

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد

1. گاوصندوق ضدحریق

از مهم‌ترین ویژگی‌های گاوصندوق‌های ضد حریق‌ مقاومت بالایی است که در برابر سرقت و آتش‌سوزی دارند. توصیه می‌شود در صورتی که قصد نگهداری لوازمی‌ مانند رسانه‌های دیجیتالی و دیسک یا ویدیوها را دارید می‌بایستی حتما از گاوصندوق‌های ضد حریق استفاده کنید تا در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی داشته باشند و آسیبی به اموال و دارایی‌های ارزشمند شما نرسد. گاوصندوق‌های نسوز بهترین محافظ برای اسناد کاغذی و مدارک هستند و می‌توانند از صدمات و آسیب‌هایی که در برابر گرما و دود ایجاد می‌شود تا حد زیادی جلوگیری کنند. زمانی که صحبت از نسوز بودن گاوصندوق می‌شود نشان از مدت زمانی است که گاوصندوق در دمای شدید با درجه بالا مقاومت می‌کند، به همین دلیل برای تولید این نوع محصولات از فولاد با آلیاژهای مخصوص استفاده می‌کنند.

گاوصندوق دیجیتالی

2. گاوصندوق دیجیتالی

در هنگام خرید گاوصندوق دیجیتالی باید موضوعاتی از جمله نوع برند، طراحی صحیح، حرفه‌ای بودن، امنیت بالا و افزایش ضریب دقت اجزای مختلف از قسمت رمزنگاری تا خصوصیات امنیتی مورد توجه قرار بگیرد که مسلماً می‌تواند روی قیمت محصول تاثیرگذار باشد.

3. گاوصندوق دیواری

گاوصندوق‌های دیواری معمولا در سایزهای مشخص با عمق کم و عمق زیاد تولید می‌شوند تا طراحی فضای قرار گیری در دیوار به سهولت انجام شود. گاوصندوق‌های دیواری در بازار مشتریان مخصوص خود را دارند، این نوع محصولات محبوب‌ترین مدل برای افرادی هستند که تمایل دارند اقلام و اشیایی مانند شناسنامه، کارت اعتباری، پاسپورت و اسناد ملک و سایر موارد از این دست را نگهداری کنند، اما به هیچ عنوان برای افرادی که قصد دارند وجوه نقدی، طلا و جواهرات را نگهداری کنند توصیه نمی‌شود.

بهترین محل برای قرار دادن گاوصندوق کجاست؟

در صورتی که پیش از خرید، محل گاوصندوق را مشخص کرده‌اید حتما ارتفاع، عمق و عرض را کاملا صحیح اندازه بگیرید. چنانچه که محلی که برای آن انتخاب کرده‌اید کمد و یا دیگر فضاهای بسته باشد در زمان خرید محصول، فضایی برای سیستم قفل باید در نظر گرفته شود، این فضا جدا از ابعاد گاوصندوق است اما در فضاهای بسته ممکن است دردسرساز شود. بعد از گرفتن سایز محل گاوصندوق نوبت به میزان وزن آن می‌رسد. یکی از چالش‌هایی که برای خرید این محصول وجود دارد میزان وزن آن است به ویژه هنگامی که مجبور هستید که تمامی پیش‌فرض‌های مرتبط با وزن را کنار بگذارید و به دنبال یک محصول با سایز و وزن سبک‌تر باشید. فاکتور وزن در انتخاب یک گاوصندوق به ابعاد، تعداد دفعات جابجایی آن و همچنین میزان تحمل ساختمان در واحد مربع بستگی دارد.

برای خرید گاوصندوق چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای خرید یک گاوصندوق لازم است این نکات را در نظر بگیرید:

  1. مصارف گاوصندوق
  2. محل نگهداری گاوصندوق
  3. گارانتی و پشتیبانی از گاوصندوق
  4. ضد سرقت و نسوزبودن گاوصندوق
  5. برند گاوصندوق
  6. خرید از فروشگاه‌های معتبر

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. مصارف گاوصندوق

قبل از خرید گاوصندوق (Strongbox) لازم است در نظر داشته باشید که برای چه مصارفی تصمیم به خرید این نوع محصول را گرفته‌اید و می‌خواهید چه اسناد و مدارک یا اشیایی را داخل آن نگهداری کنید و با توجه به حجم و اندازه‌ی آن اقدامات لازم را انجام دهید.

تجربه امنیت و آرامش با انتخاب گاوصندوق مناسب

2. محل نگهداری گاوصندوق

از دیگر نکات کلیدی برای خرید گاوصندوق محل نگهداری آن است. نخست باید محلی برای نگهداری گاوصندوق در نظر بگیرید.
به عنوان نمونه باید صندوق امانات را در محلی قرار بدهید که به خوبی قابل دید نباشد مانند کمد دیواری، این نکات می‌تواند امنیت دستگاه شما را افزایش دهد. رایج‌ترین وسایل برای مخفی کردن اشیا و لوازم با ارزش و آنچه که شما به آن نیاز دارید وجود گاوصندوق‌های انحرافی است. در این نمونه از گاوصندوق‌ها می‌توانید پول، طلا، جواهرات و همچنین اشیای با ارزش خود را نگهداری کنید. خرید گاوصندوق می‌تواند از مهم‌ترین وسایل امنی باشد که شما برای منزل، دفتر کار و هتل خود نیاز دارید.

  1. گارانتی و پشتیبانی از گاوصندوق

توجه داشته باشید برندهایی که در ایران پشتیبانی نمی‌شوند غالبا قیمت پایینی دارند و هنگام خراب شدن اصلا قابل تعمیر نیستند و باید دور ریخته شوند. در صورتی که محصولی با برند خارجی خریداری کرده‌اید که قیمت پایینی دارد، دقت کنید که حتما درباره پشتیبانی محصول اطمینان کامل را کسب کنید. حتما گارانتی و ضمانت گاوصندوق را بررسی کنید و مطمئن شوید گاوصندوقی که خریداری می‌کنید، گارانتی داشته باشد. حداکثر مدت زمان گارانتی برای گاوصندوق حدودا دو سال است.

4. ضد سرقت و نسوزبودن گاوصندوق

برای خرید گاوصندوق توصیه می‌کنیم تا جایی که می‌شود گاوصندوق‌هایی را خریداری کنید که ضد سرقت و نسوز باشند. زیرا این مدل از گاوصندوق‌ها بیشترین کاربرد را دارند. البته فراموش نشود که گاوصندوق باید بر اساس نیاز شما و کاربردی که از آن انتظار دارید، خریداری شود.

5. برند گاوصندوق

از دیگر نکاتی که برای خرید گاوصندوق اهمیت دارد، برند گاوصندوق می‌باشد، از نمونه برندهای مطرح و موفق گاوصندوق‌ها می‌توانیم به گاوصندوق‌های لوسل، گاوصندوق‌های ایگل و گاوصندوق کاوه اشاره کنیم.

6.خرید از فروشگاه‌های معتبر

برای اینکه از کیفیت و استاندارد بودن گاوصندوق مطمئن شوید لازم است از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. فروشگاه گاوصندوق براتی و ایران کاوه از فروشگاه‌های معتبر برای خرید انواع مختلف مدل‌های گاوصندوق هستند. در حال حاضر فروشگاه گاوصندوق براتی با ارائه‌ی انواع گاوصندوق‌های اداری و خانگی با کیفیت و در مدل‌های مختلف از فروشگاه‌های معتبر خرید گاوصندوق محسوب می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش گاوصندوق به فروشگاه گاوصندوق براتی با شماره‌ی 09125776829 تماس بگیرید.

آیا خرید گاوصندوق‌های دست دوم توصیه می‌شود؟

گاوصندوق با پول

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود به فکر گاوصندوق‌های دست دوم بیفتید، محدودیت در بودجه است. به همین دلیل بهتر است به جای خرید گاوصندوق، گزینه‌هایی را در نظر بگیرید که هم ارزان‌تر هستند و هم امنیت خوبی را ارائه می‌دهند. در این صورت ریسک خرید را کاهش می‌دهید. بسیاری معتقدند که گاوصندوق‌های ارزان‌تر، سبک‌تر هستند و در نتیجه قیمت خوبی دارند.

بایدها و نبایدهای گاوصندوق جواهرات

از دیگر گاوصندوق‌های موجود در این حوزه می‌توان به سیستم‌های امنیتی طلافروشی اشاره کرد، گاوصندوق جواهرات به صورتی طراحی شده‌اند که به خوبی بتوان طلا و جواهرات را داخل آن قرار داد، برای این منظور از یک پارچه آستر کشی مرغوب استفاده شده است که از آسیب دیدن یا زنگ زدن وسایل و محصولات شما جلوگیری کند. دقت داشته باشید این دست از صندوق‌های امانات الزاما برای تمامی طلا فروشی‌ها احتیاج نمی‌شود. در صورتی که شما طلافروشی دارید، می‌توانید برای فروشگاه خود گاوصندوقی به صورت مجزا برای کلکسیون از جواهرات خود در نظر بگیرید.
خوب است بدانید از این نوع صندوق‌های ایمنی تنها برای جواهر فروشی‌ها یا صرافی‌ها استفاده نمی‌شود، بلکه از آن می‌توانید برای مصارف خانگی استفاده کنید، اما همانطور که متوجه شده‌اید، این دست از محصولات را افرادی که کلکسیونی از جواهرات دارند و امکان نگهداری و محافظت از طلا و جواهر در منزل برای آن‌ها مقدور نیست، با تهیه این نوع صندوق‌ها می‌توانند با خیال و اطمینان خاطر از جواهرات خود محافظت کنند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو