راهنمای ست رنگ لاک برای ناخن های بلند و کوتاه

راهنمای ست رنگ لاک برای ناخن های بلند و کوتاه


منبع: آرگا

474

1399/9/14

23:11


در این مطلب راهنمای ست رنگ لاک مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

امروزه اغلب خانم ها به زیبایی دیزاین ناخن های خود اهمیت زیادی می دهند از این رو دیزاین و مانیکور ناخن ها و ست رنگ لاک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما نیز تمایل دارید ظاهر و استایلی خاص داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب لاک حساسیت لازم را به خرج دهید.

ست رنگ لاک مخصوص خانم ها و دختران جوان

در هنگام انتخاب رنگ لاک بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب تنها یک رنگ لاک برای شما انتخاب خاصی به نظر نمی رسد و شما می توانید رنگ های مختلف را با یکدیگر ترکیب نمایید و طرح های جذابی را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید. در ادامه به معرفی انواع ترکیب رنگ لاک خواهیم پرداخت.

راهنمای ترکیب رنگ لاک

ترکیب های رنگ لاک مخصوص افراد با سلیقه های مختلف

ترکیب کردن رنگ لاک ها با یکدیگر کار نسبتا دشواری است و اغلب خانم ها در این مورد دچار مشکل می شوند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات لازم را در زمینه ست رنگ های مختلف لاک با یکدیگر داشته باشید.

برخی از رنگ های لاک وجود دارند که برای خانم ها به عنوان رنگ اصلی شناخته می شوند و اگر شما به زیبایی دیزاین ناخن هایتان اهمیت زیادی می دهید بهتر است در مورد این رنگ ها اطلاعاتی را داشته باشید. رنگ های اصلی لاک عبارتند از :

ست رنگ لاک ناخن شیک

۱.صورتی روشن

۲. قرمز کلاسیک

۳. صورتی گرم

۴. خاکستری

۵. کروم

۶. سفید

۴. رنگ آبی تیره

۵. سرمه ای

۶. بنفش

۷. سبز

علاوه بر این لاک ها دارای رنگ های گرم و سرد و خنثی می باشند و شما می توانید با ترکیب این رنگ ها دیزاینی متفاوت را روی ناخن های خود ایجاد نمایید.

راهنمای انتخاب لاک ناخن

رنگ های گرم لاک در بین خانم ها پرطرفدارتر هستند و این رنگ ها عبارتند از :

۱.قرمز

۲. نارنجی

۳. صورتی کمرنگ

۴. بادمجانی

۵. ارغوانی

۶. پیازی

۷. قرمز تیره

۸. آجری

۹. یاقوتی

ست رنگ لاک شیک

رنگ های سرد لاک ناخن نیز عبارتند از :

۱.اکلیلی نقره ای

۲. آبی لاجوردی

۳. طوسی کمرنگ

۵. بنفش روشن

ترکیب رنگ لاک با یکدیگر

رنگ های خنثی لاک ناخن نیز عبارتند از :

۱.بژ اکلیلی

۲. صورتی رنگ ناخن

۳. خاکستری متوسط

۴. هلویی ساده

۵. آبی روشن مایل به رنگ خاکستری

۶. بنفش کمرنگ

۷. سبز نعنایی

انتخاب ست رنگ لاک ناخن

توجه داشته باشید که شما می توانید رنگ های مشابه را با یکدیگر ترکیب نمایید و ست زیبایی را روی سطح ناخن های خود داشته باشید همچنین می توانید رنگ های متضاد را با یگدیگر ترکیب نمایید و دیزاین ناخن شیک و منحصر به فردی داشته باشید. از تناژهای مختلف یک رنگ لاک نیز می توانید استفاده نمایید و دیزاینی منحصر به فرد را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

انتخاب ست رنگ لاک

ترکیب های رنگی رایج لاک برای داشتن دیزاین جذاب تر

در هنگام انتخاب رنگ لاک بهتر است به رنگ لباس ها و رنگ اکسسوری ها و رنگ وسایل آرایشی که برای میکاپ خود استفاده کرده اید توجه داشته باشید تا بتوانید دیزاینی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

قرمز و مشکی از انواع رنگ هایی هستند که اغلب برای دیزاین ناخن ها با یکدیگر ترکیب می شوند و علاوه بر این شما می توانید سفید را با هر کدام از این رنگ ها ترکیب نمایید و دیزاینی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

اگر تمایل دارید ناخن هایتان دیزاینی خاص و متفاوت داشته باشند بهتر است تناژهای مختلف رنگ آبی را با یکدیگر ترکیب نمایید همچنین می توانید بعد از ایجاد طرح دلخواه خود روی سطح ناخن هایتان از لاک اکلیلی یا براق استفاده نمایید تا عمر طراحی ناخن های شما بیشتر شود.

رنگ های نعنایی و لیمویی دو رنگ زیبا برای دیزاین ناخن ها به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید طراحی ناخن هایتان متفاوت به نظر برسد می توانید از ترکیب این دو رنگ جذاب استفاده نمایید.

ست لاک ناخن شیک

فیروزه ای و خاکی دو رنگ زیبا برای دیزاین ناخن ها به شمار می روند و این ترکیب برای فصل تابستان مناسب می باشد و شما می توانید به کمک این رنگ ها طراحی زیبایی را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

سفید و مرجانی ، صورتی و زرد روشن ، صورتی کدر و آبی اقیانوسی از انواع رنگ هایی هستند که با یکدیگر به راحتی ست می شوند و باعث می شوند تا جذابیت ناخن های شما تکمیل شود.

رنگ لاک شیک برای ناخن

رنگ هایی نظیر صورتی و خاکستری نیز اگر با یکدیگر ترکیب می شوند جذابیت خاصی روی سطح ناخن ها پیدا خواهند کرد. توجه داشته باشید که رنگ های خنثی لاک را می توانید به راحتی با رنگ های گرم و سرد لاک ترکیب نمایید و جذابیت ناخن های خود را تکمیل نمایید.

اگر تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان جذاب تر به نظر برسد می توانید روی سطح ناخن های خود طرح هایی را ایجاد نمایید که اغلب خانم ها برای داشتن دیزاین ناخن حرفه ای از شابلون های مخصوص دیزاین ناخن استفاده می کنند. برای داشتن دیزاینی ساده نیز می توانید رنگ های مختلف لاک را با یکدیگر ترکیب نمایید و از این طریق طراحی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

 

ست رنگ لاک

ست رنگ لاک با لباس و آرایش

اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است رنگ لاک خود را با رنگ لباس و رنگ آرایش تان مطابقت دهید که در این صورت باید دقت لازم را به خرج دهید همچنین می توانید رنگ لاک را با یکی از اکسسوری هایتان نظیر ساعت و کیف دستی و انگشتر و … مطابقت دهید.

در صورت تمایل می توانید رنگ لاک را همرنگ با رنگ سایه چشم ها و رژلب انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید ظاهری متفاوت تر داشته باشید می توانید رنگ لاک را همرنگ با رنگ لباس مجلسی یا سایر لباس های خود انتخاب نمایید.

ست لاک ناخن و رژلب

 

ست رنگ لاک و لباس

ست لاک ناخن و لباس

ست روشن رنگ لاک ناخن

ست زیبا لاک ناخن و لباس

ست زیبا لاک و لباس

ست رنگ لباس و ناخن

ست لاک و لباس

ست لاک و رژلب

ست زیبا برای لاک و رژلب

ست زیبا لاک ناخن

ست شیک لاک ناخن

ست لاک و رژلب شیک

ست رنگ های مختلف لاک

ست ساده لاک

ست رنگ لاک ناخن

در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا توجه شما را به انواع ست رنگ لاک ناخن جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید رنگ های زیبا را با یکدیگر ترکیب نمایید و از این طریق ظاهر و استایلی متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو