تورج نصر به شبکه آموزش می‌رود

منبع: برترین ها

105

1399/9/15

16:53


تورج نصر، دوبلور و بازیگر پیشکسوت و ایرج عبدی از جمله میهمان‌های برنامه‌های زنده روز یکشنبه ۱۶ آذر شبکه آموزش هستند.

خبرگزاری ایلنا: تورج نصر، دوبلور و بازیگر پیشکسوت و ایرج عبدی از جمله میهمان‌های برنامه‌های زنده روز یکشنبه ۱۶ آذر شبکه آموزش هستند.
 

تورج نصر به شبکه آموزش می‌رود

 
نیما کرمی در برنامه صبحی دیگر یکشنبه میزبان تورج نصر، دوبلور و بازیگر است. 
 
تورج نصر کار دوبله را از سال ۱۳۵۲ شروع کرده و همزمان کار در تئاتر را نیز دنبال می‌کرده است. 
 
او سال ۱۳۶۴ وارد عرصۀ بازیگری در تلویزیون و در سال ۱۳۶۹ وارد سینما شد. 
 
فعالیت تلویزیونی نصر با نمایش تلویزیونی وی در نقش «آقای شهروندی» در دهه ۶۰ مورد توجه قرار گرفت و این رُل را در سال‌های بعد با نام آقای شرمنده ادامه داد. 
 
اما در پخش پزشکی صبحی دیگر، ایرج عبدی پاسخگوی سئوالات بینندگان در حوزه سلامت به ویژه پرسش‌های مرتبط به مقابله با ویروس کرونا خواهد بود. 
 
در برنامه نیمروزی شبکه تلویزیونی آموزش نیز دست اندرکاران برنامه دکتر سلام، میزبان غلامرضا حسن زاده، استاد آناتومی دانشگاه علوم پزشکی خواهند بود. 
 
همچنین برنامه شامگاهی رویش که با محوریت جهاد کشاورزی است در روز یکشنبه، برای بررسی توانمندی‌های کشاورزی استان تهران، میزبان کریم ذوالفقاری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران است. 
 
مجله صبحگاهی «صبحی دیگر» هر روز از حدود ساعت ۹:۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه، برنامه گفتگو محور «دکتر سلام» با محوریت پزشکی همه روزه از حوالی ساعت  ۱۳:۵۰ به مدت ۴۰ دقیقه و برنامه «رویش» با هدف ترویج روحیه جهادی و آموزش کشاورزی هر روز در ساعت ۱۹:۱۰ به مدت ۴۵ دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه آموزش می‌روند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو