هزینه لابیاپلاستی، جراحی زیبایی واژن چقدر است؟

منبع: فرزند

222

1399/9/15

18:55


هزینه لابیاپلاستی، جراحی زیبایی واژن چقدر است؟

اگر در شهر رشت سکونت دارید و می خواهید خیال خود را از انتخاب پزشک متخصص و مجرب و البته معتمد آسوده کنید این مطلب متعلق به شماست.

استقبال زنان از عمل لابیاپلاستی که به عنوان جراحی زیبایی واژن شناخته می‌شود، باعث شده است که نیازی ضروری به اطلاعات معتبر و موثق درباره‌ی این روش شکل بگیرد. در بین این نیازمندی‌ها، هزینه عمل زیبایی واژن تقاضای بیشتری را به خود دیده است و بسامد بیشتری در بین پرسش‌های مردم داشته است. در این مقاله، حاصل زیر و رو کردن منابع مختلف را ارائه داده‌ایم و هزینه لابیاپلاستی را با تیغ جراحی تشریح کرده‌ایم. همچنین سعی داریم در هر مقاله، به معرفی یکی از متخصصان کشورمان بپردازیم و در اینجا به سراغ دکتر نفیسه مویدنیا، جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی و زیبایی با سابقه بیش از ۱۰۰۰۰ عمل جراحی درمانی و زیبایی که دارای بورد تخصصی هستند رفته‌ایم که از نظر مردم این شهر، بهترین متخصص لابیاپلاستی رشت قلمداد می‌شود.

این عمل بدون عارضه و درد و علامت بخیه می باشد و دوره نقاحت کوتاهی دارد. اکثر اشخاصی که عمل لابیاپلاستی، جراحی زیبایی واژن را انجام داده اند به این موضوع اعتراف نمودند که بعد از عمل از اعتماد به نفس بالا و زیبایی دستگاه تناسلی و رضایت جنسی بی نظیری برخوردار شدند. البته این نکته نباید فراموش شود که در این عمل تکنیک و تبحر بالای پزشک در موفقیت عمل تاثیر به سزایی دارد. نکته جالب این است که عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی در مقایسه با سایر عمل های زیبایی ارزان و مقرون به صرفه‌تر می باشد. بسیاری از افراد بعد از عمل لابیاپلاستی متقاضی تزریق چربی یا ژل هستند و این بستگی به سلیقه و توصیه پزشک دارد.

رشد محبوبیت عمل لابیاپلاستی

در سال‌های اخیر، محبوبیت روش‌های جراحی زیبایی واژن مثل عمل لابیاپلاستی، روندی صعودی داشته است؛ زیرا اعتماد به نفس در روابط زناشویی بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از زنان به ظاهر اندام تناسلی خود اهمیتی به مراتب بیشتر می‌دهند. شاید طبق همان عادت همیشگی، بگوییم ما ایرانی‌ها بیش از حد ظاهربین شده‌ایم؛ ولی این نیاز فقط در بین زنان ایرانی تشدید نشده است. براساس آماری که انجمن جراحان پلاستیک آمریکا منتشر کرده، تقاضا برای عمل لابیاپلاستی از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ بیش از ۲۱۷ درصد در آمریکا افزایش پیدا کرده است.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده توسط انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک (ISAPS)، عمل لابیاپلاستی در جهان از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ با ۲۵ درصد رشد همراه بوده است. جالب‌تر اینکه طبق آمار همین انجمن، در سال ۲۰۱۵ لابیاپلاستی نوزدهمین جراحی زیبایی پرطرفدار در جهان بوده و در سال ۲۰۱۸ با سه پله صعود، مقام شانزدهم را به دست آورده است. با توجه به جراحی‌های پرشمار زیبایی چهره و لاغری، این مقام بسیار قابل توجه است.

راز این محبوبیت را باید در تأثیر شگرف جراحی زیبایی واژن در افزایش اعتماد به نفس فرد جست‌وجو کنیم. در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ در مجله بین‌المللی اوروژنیکولوژی (International Urogynecology Journal) منتشر شده، بیش از ۹۱ درصد زنان مشارکت‌کننده در این تحقیق، پس از انجام عمل لابیاپلاستی از ظاهر اندام تناسلی خود رضایت بیشتری داشته‌اند. همین خشنودی از نتیجه باعث شده است برخی از زنان به هزینه عمل زیبایی واژن توجهی نداشته باشند و فقط به دنبال بهترین متخصص لابیاپلاستی بگردند.

با این مقدمه، به سراغ بررسی هزینه عمل زیبایی واژن در ایران و کشورهای دیگر می‌رویم و به طور خاص، هزینه لابیاپلاستی در رشت را بررسی می‌کنیم.

هزینه لابیاپلاستی در آمریکا و اروپا

طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS)، میانگین هزینه لابیاپلاستی در آمریکا در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۳ هزار دلار بوده است. این رقم، فقط هزینه عمل زیبایی واژن است و شامل هزینه‌های دیگر مثل آزمایش‌ها، تجهیزات اتاق عمل و سایر هزینه‌های مرتبط نمی‌شود. بنابراین اگر هزینه‌های ضروری جراحی زیبایی واژن را هم به آن اضافه کنیم، عمل لابیاپلاستی حداقل ۴ هزار دلار برای یک آمریکایی خرج برمی‌دارد.

در اروپا هم سرویس سلامت همگانی بریتانیا (NHS) هزینه عمل لابیاپلاستی را در این کشور بین ۲ تا ۴ هزار پوند تخمین می‌زند که بدون در نظر گرفتن مشاوره‌ها، معاینه و مراقبت‌های قبل و بعد از عمل محاسبه شده است. وقتی این اعداد را در قیمت روز ارز ضرب می‌کنیم، متوجه بالا بودن هزینه جراحی زیبایی واژن در کشورهای دیگر به نسبت ایران می‌شویم.

از این نکته غافل نشویم که با اینکه می‌بینیم هزینه عمل زیبایی واژن در کشورهای پیشرفته زیاد است ولی باز هم استقبال از آن رو به افزایش است. پس می‌توانیم به طور ضمنی نتیجه بگیریم که مؤثر بودن عمل لابیاپلاستی، هزینه‌های آن را توجیه می‌کند.

هزینه عمل زیبایی واژن در ایران

آمار و اطلاعات دقیقی درباره‌ی هزینه عمل زیبایی واژن در ایران منتشر نشده است و هزینه‌ها شهر به شهر متفاوت است؛ اما اگر بخواهیم مقایسه‌ای با قیمت‌های کشورهای دیگر داشته باشیم، باید بگوییم که هزینه لابیاپلاستی در ایران به طور میانگین در حدود یک‌ششم هزینه این عمل در اروپا و آمریکا است. مسلما تکنیک جراحی، شکل لابیاها (لبه‌های واژن)، مواد مصرفی و تجربه‌ی جراح است که هزینه جراحی زیبایی واژن را کمتر یا بیشتر می‌کند.

به خوبی می‌دانید که لابیاپلاستی، یک جراحی زیبایی محسوب می‌شود و بیمه هم به همین دلیل، هزینه‌های آن را تقبل نمی‌کند. بنابراین پیدا کردن مناسب‌ترین هزینه عمل لابیاپلاستی، می‌تواند راهکاری مناسب باشد. به عنوان مثال، مسافت کم بین تهران و رشت باعث شده است برخی از زنان پایتخت‌نشین، به دنبال بهترین متخصص لابیاپلاستی رشت بگردند تا بتوانند از هزینه‌های جانبی عمل زیبایی واژن کم کنند. با این فرض، دکتر نفیسه مویدنیا، متخصص زنان رشت را معرفی می‌کنیم که جراحی‌های موفق زیادی داشته و به جرأت می‌توانیم بگوییم که بهترین جراح زیبایی واژن رشت است.

هزینه لابیاپلاستی در رشت

اگر هزینه لابیاپلاستی در رشت را با هزینه عمل زیبایی واژن در پایتخت مقایسه کنید، جذابیت قیمتی آن باعث می‌شود به سرعت به فکر گرفتن نوبت از دکتر نفیسه مویدنیا، متخصص زنان رشت، بیفتید. اگر به فکر انجام عمل لابیاپلاستی هستید، مشاوره با دکتر مویدنیا به صورت آنلاین هم امکان‌پذیر است و فکر خوبی‌ست که با بهترین جراح زیبایی واژن رشت هم مشورت کنید.

تجربه بیماران از جراحی زیبایی واژن نزد دکتر نفیسه مویدنیا، رضایت‌بخش بوده است. می‌توانید در صفحه اینستاگرام این متخصص زنان رشت نظرات بیمارهایی را بخوانید که برای جراحی زیبایی واژن در رشت به این پزشک کشورمان مراجعه کرده‌اند. اگر از دکتر نفیسه مویدنیا، متخصص زنان رشت، نوبت بگیرید، با در نظر گرفتن هزینه عمل زیبایی واژن در رشت، با یک تیر دو نشان زده‌اید و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده‌اید و هم از تجربه‌ی بهترین متخصص لابیاپلاستی رشت بهره‌مند شده‌اید.

بسیاری از خانم ها برای جراحی ترمیمی به مطب دکتر مویدنیا متخصص زنان مراجعه میکنند زیرا نکته مهمی که وجود دارد این است که انجام این خدمات نیاز به تبحر و تکنیک های ظریف جراحی دارد و نتیجه نهایی آن رضایتمندی بیمار و عدم ایجاد اسکار شدید می باشد. به اعتقاد ایشان اصل اول احترام به نسج بیمار و ارائه یک کار ظریف و با کیفیت است.

در پایان بهتر است راه‌های دسترسی به دکتر مویدنیا را در اختیار شما بگذاریم.

ارتباط با دکتر نفیسه مویدنیا، بهترین جراح زیبایی واژن رشت

اگر این مطلب را در ساعات اداری می‌خوانید و می‌خواهید به سرعت با مطب دکتر نفیسه مویدنیا، متخصص زنان رشت، تماس بگیرید، به شماره تلفن ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ یا شماره موبایل ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ زنگ بزنید. اگر اهل شبکه‌های اجتماعی هستید، اینستاگرام دکتر مویدنیا را با آیدی drmoaiiednia جست‌وجو کنید تا اطلاعات لازم را مفید و مختصر به دست آورید. اگر هم می‌خواهید با طمأنینه‌ی بیشتر با بهترین متخصص لابیاپلاستی رشت آشنا شوید، به سایت www.drmoaiiednia.com بروید و رزومه‌ی بلندبالای دکتر نفیسه مویدنیا را مشاهده کنید و پس از آن، نوبت بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو