جنیفر لوپز برند محصولات پوستی خود را راه اندازی کرد

منبع: روزیاتو

73

1399/9/16

16:33


جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور یکی از آن دست سلبریتی های هالیوودی است که گویی اکسیر جوانی را سرکشیده اند. لوپز به پوست جوان و درخشان خود مشهور است و از قرار معلوم این جوانی و درخشندگی پوست را از حالا هر کس دیگری هم می تواند تجربه کند.

اگر از جنیفر لوپز بپرسید به شما می گوید که تقریباً بیشتر از هر چیز دیگری درباره ی روتین مراقبت از پوستش از او سؤال می کنند. به همین دلیل پس از دهه ها فکر و بررسی، لوپر ۵۱ ساله احساس کرد وقتش رسیده با راه اندازی برند محصولات مراقبت از پوست خود به نام «جی لو بیوتی» (JLo Beauty) رازهای زیبایی اش را با دنیا در میان گذارد.

محصولات پوستی جنیفر لوپز

لوپز هفته ی گذشته در مصاحبه ای دراینباره گفت: «بیست سالی می شود که دارم به آن فکر می کنم. هر جا می رفتم همه از من درباره ی پوستم می پرسیدند. و هر چه سنم بالاتر می رفت، سؤال ها هم بیشتر می شد. اتفاق خیلی خوبی بود ولی فهمیدم که یک چیزی مثل یک وظیفه بر دوش من است. انگار باید برای همه ی کسانی که از من سؤال می پرسیدند یک برند محصولات مراقبت از پوست راه می انداختم.»

اما برای لوپز، راه اندازی یک برند تنها به ثبت نام خود روی بسته ی محصول محدود نمی شد. مثل هر چیز دیگری که این سوپراستار سراغ آن می رود، این کار هم باید بی نقص انجام می شد.

او در مصاحبه ی اخیر خود در اینباره گفت: «سه سال گذشته را مشغول کار روی این محصولات بودم ولی بالاخره به نتیجه رسیدم. فکر می کنم همه را کمی دیوانه کردم چون دلم نمی خواست اسمم روی چیزی باشد که بی تأثیر است یا دقیقاً آن چیزی نیست که دلم می خواهد باشد.»

بنابراین بعد از ۱۰۰ دور ساخت محصولات و پس و پیش کردن های فراوان با متخصصان تولید محصولات آرایشی بهداشتی، مجموعه ی محصولات پوستی برند جی لو بیوتی متولد شد : یک ژل پاک کننده (۳۸ دلار)، سرم چند کاره (۷۹ دلار)، ماسک چند کاره (۱۸ دلار)، کرم با خاصیت معجزه بخشی بی وقفه (۵۸ دلار)، مرطوب کننده طیف گسترده با اس پی اف ِ سی (۵۴ دلار)، کرم چشم (۴۸ دلار)، بهبود دهنده ی رنگ پوست (۳۹ دلار) و مکمل غذایی تغذیه کننده ی پوست (۳۶ دلار).

لوپز در این راه چیزهایی را هم از تجربیات زندگی شخصی خود وام گرفته است. او در مصاحبه ی هفته ی گذشته خود گفت: «مهم ترین جزء و پایه و اساس این برند یک جور راز بود که مادر و خاله ام از سن بسیار کم آن را می دانستند، که آن روغن زیتون است. این همان عنصر محرمانه ی طبیعت است که به اندازه ی کافی از آن استفاده نمی کنیم. مادر و خاله ام روغن زیتون را به پوست و بدن، صورت و موهایشان می زدند تا درخشندگی داشته باشند و خوب آبرسانی و مرطوب شوند.»

افزودن یک مکمل به رژیم غذایی خود راز زیبایی جدیدی است که لوپز می خواهد آن را با طرفداران خود به اشتراک بگذارد. او در مصاحبه ای گفت: «یکی از چیزهایی که یاد گرفتم این است که التهاب و کم شدن آب بدن باعث پیری می شود. من این مکمل ها را می خورم تا از داخل التهاب ها را هدف قرار دهند. این عناصر به مقابله با تنش اکسیداتیو کمک می کنند. می خواهم نقش پررنگی در روتین مراقبت از پوست مردم داشته باشند.»

گرچه لوپز به ظاهر فریبنده اش بر روی فرش قرمز مراسم های مختلف مشهور است، اما او در این فاصله که محصولاتش در حال آزمایش هستند و خود در قرنطینه به سر می برد، روتین خود را خیلی مختصر برگزار می کند.

لوپز در مصاحبه ی اخیر خود گفت: «جنیفر لوپز در خانه فقط موهایش را بالای سرش گوجه می کند و این محصولات را به صورت خود می زند، همین و بس. ولی من هم مثل بقیه دوست دارم وقت هایی که در خانه هستم احساس خوبی داشته باشم. شاید بعد از انجام روتین مراقبت از پوستم کمی ریمل و کمی هم برنزر بزنم و همین هم خیلی زیاد است.»

از آنجایی که شعار برند لوپز این است که «زیبایی هیچ تاریخ انقضایی ندارد»، او مطمئن شد که محصولات جی لو بیوتی برای همه ی پوست ها و همه ی سنین تأثیرگذارند، از مادر ۷۴ ساله ی خود گوادالاپه تا دختر ۱۲ ساله اش، امه.

لوپز در مصاحبه ی خود در اینباره گفت: «امه عاشق مراقبت از پوست است و از این محصولات استفاده می کند. همه ی دخترهایمان… من یک ویدئو دارم که آن ها را نشان می دهد که وقتی اولین بار این محصولات به دستمان رسید، آن ها را به معنای واقعی کلمه با من تست می کنند، که صحنه ی خیلی بامزه ای بود. مادرم کرمم را دزدید. آمد خانه ام و آن را دزدید. بهش گفتم کافی بود می گفتی که آن را می خواهی، حتماً آن را می دادم!»

برند جی لو بیوتی از ماه ژانویه رسماً فروش محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

۱۰ سلبریتی که علاقه خود به لوازم آرایشی را به یک تجارت موفق تبدیل کردند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو