هدیه امید نعمتی به هوادارانش در شب یلدا

منبع: ایران آرت

87

1399/9/17

12:05


آلبوم "ایستگاه" مشتمل بر هشت قطعه موسیقایی به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی امید نعمتی است

ایران آرت: نیما جوان تهیه‌کننده و ناشر موسیقی با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام گرفته در آستانه شب یلدا بنا داریم آلبوم "ایستگاه" را پیش روی مخاطبان بگذاریم.

وی افزود: آلبوم "ایستگاه" مشتمل بر هشت قطعه موسیقایی به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی امید نعمتی است که پیش از این اجراهایی زنده‌ای را با همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان تجربه کرده بودند. در این آلبوم اشعار شاعران شناخته شده و صاحب نامی چون وحشی بافقی، محمدرضا شفیعی کدکنی، احمد امیرخلیلی، علیرضا کلیایی، اهورا ایمان و امید نعمتی گنجانده شده‌اند و به اعتقاد من یکی از متفاوت‌ترین آثاری است که می‌توانیم از مهیار علیزاده و امید نعمتی بشنویم.

این ناشر در گفتگو با مهر بیان کرد: هم اکنون در مرحله نهایی بسته‌بندی و چاپ آلبوم در نسخه‌های فیزیکی هستیم و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد این اثر همزمان با فرارسیدن شب یلدا در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. این آلبوم با تهیه‌کنندگی مهیار علیزاده و امید نعمتی است و ناشر آن نیز به عهده موسسه نشر و پخش "جوان" است.

امید نعمتی خواننده آلبوم "ایستگاه" نیز چندی پیش درباره این آلبوم گفته بود: ما در تولید این اثر موسیقایی سبکی جدید را در این به کار برده‌ایم که قبلاً کمتر تجربه کرده بودم. مهیار علیزاده نیز قبلاً در این سبک آهنگسازی نکرده بود و امیدوارم کسانی که این آلبوم را می‌شنوند دوستش داشته باشند.

کنسرت "ایستگاه" اولین برنامه از پروژه "ایستگاه" در اردیبهشت ماه سال گذشته بود که از همان ابتدا قرار بود در سه مرحله پیش روی مخاطبان قرار بگیرد. این پروژه در ابتدا روز هشتم اردیبهشت به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی امید نعمتی در تالار وحدت اجرا شد که پس از آن در قالب یک آلبوم و در مرحله بعد در قالب یک پرفورمنس بسیار متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.

در کنسرتی با عنوان "ایستگاه" که به صحنه رفت شقایق صادقیان، بهتاش ابوالقاسم، پیمان حاتمی، کسری سبکتکین به‌عنوان نوازنده حضور داشتند. امید نعمتی نیز به‌عنوان خواننده در کنار مهیار علیزاده آهنگساز اثر حضور داشت که علیزاده در بخش‌هایی به عنوان خواننده نیز در اجرای زنده "ایستگاه" در کنار گروه قرار گرفت.

پروژه "ایستگاه" دربرگیرنده قصه‌ای بود که در آن چند کودک در یک ایستگاه متروک قطار مشغول بازی هستند اما حضور یک نفر در این ایستگاه مسیر زندگی تک‌تک آن‌ها را به سمتی می‌برد که برایشان غافلگیرکننده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو