ماجرای ویدیوی جنجالی محسن افشانی و  میلاد حاتمی

ماجرای ویدیوی جنجالی محسن افشانی و میلاد حاتمی


منبع: روزیاتو

232

1399/9/17

14:05


محسن افشانی

محسن افشانی از جمله هنرمندان وطنی است که هرازگاهی با حواشی خود در فضای مجازی گرد و خاک به پا می کند. او که تا کنون به خاطر نمایش کلت کمری، رفتارهای نامتعارف و کتک کاری و طلاق از همسرش حاشیه سازی کرده بود چند روز پیش هم به خاطر ویدیویی تازه در اینستاگرام خبرساز شد.

در این ویدیو محسن افشانی به خواسته فردی که خود را میلاد حاتمی معرفی می کند مرتبا در حال ناسزاگویی به خود و عذرخواهی از افراد مختلف است. ماجرا از این قرار است که محسن افشانی مدتی قبل حمایت نامحسوس خود را از برخی وبسایت های شرطبندی اعلام کرد و به همین خاطر در رصد پلیس فتا قرار گرفت اما وقتی دید که باید بابت فعالیتش در این وبسایت ها به مقامات پلیس پاسخگو باشد تصمیم گرفت به ترکیه سفر کرد و به اصلاح با افشاگری هایی دست دارندگان وبسایت های شرطبندی را رو کند.

محسن افشانی

محسن افشانی و همسرش

ترکیه (کشور همسایه) که مدتی است به محل زندگی ایده آل شاخ های مجازی ایرانی بدل شده چهره های شناخته شده زیادی را در خود دارد. از پویان مختاری (که او هم وبسایت شرطبندی حضرات را اداره می کند) تا میلاد حاتمی، دنیا جهانبخت، ریحانه پارسا و خیلی های دیگر. این کشور به خاطر نزدیکی به ایران و آب و هوای خوبش به یکی از اصلی ترین مقاصد سلبریتی های اینستاگرامی بدل شده و حتی برخی از جمله ندا یاسی (که او هم با راه اندازی یک سایت شرطبندی برای هموطنانش کیسه دوخته) هم اعلام کرده اند که می خواهند کشور محل اقامت خود را ترک کرده و برای نزدیکی بیشتر به دنبال کنندگانش به ترکیه نقل مکان کنند.

اما ماجرای محسن افشانی به اینجا رسید که تصمیم گرفت برای خارج شدن از زیر ذره بین پلیس فتا به ترکیه سفر کند و دست دارندگان سایت های شرطبندی را رو کند. او در همین رابطه کانالی راه اندازی کرد و مرتبا اطلاعات هویتی و شخصی مالکان سایت های شرطبندی را لو می داد تا اینکه میلاد حاتمی یکی دیگر از شاخ های مجازی که با پول حاصل از وبسایت شرطبندی خود زندگی لوکسی را در ترکیه برای خودش ساخته از این اقدامات به ستوه آمد و اعلام کرد که با جمعی از اوباش ترکیه محسن افشانی را می دزدد تا او را سر جایش بنشاند. در همین زمان ویدیوی جنجالی محسن افشانی بیرون آمد درحالی که به خود ناسزا می گوید و از میلاد حاتمی به عنوان صاحب استانبول یاد می کند!!!

میلاد حاتمی

حالا ویدیوی دیگری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد ویدیوی قبلی صرفا یک صحنه سازی توسط این دو شخصیت بوده تا مخاطبان بیشتری را برای سایت های شرطبندی جذب کنند. در ویدیوی جدید محسن افشانی مشغول خواندن سناریوی خود نشان داده می شود و مشخص است که این دو نفر چنین بازی ای را راه انداخته اند که صرفا بر حواشی خود دامن بزنند و بار دیگر نامشان را بر سر زبان ها بیاندازند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر

ماجرای ویدیوی جنجالی محسن افشانی و  میلاد حاتمی

بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو