رنگ مو ترند 2021، بهترین رنگ موهای زنانه و دخترانه + عکس

رنگ مو ترند 2021، بهترین رنگ موهای زنانه و دخترانه + عکس


منبع: زیبامون

488

1399/9/17

17:08


اگه قصد رنگ کردن موهاتون رو دارید بهتون پیشنهاد میکنیم ابتدا با رنگ موهای ترند در سال 2021 آشنا بشید و بعد رنگ موی جدید و جذابی برای خود انتخاب کنید!

رنگ مو ترند 2021، بهترین رنگ موهای زنانه و دخترانه + عکس

شروع سال جدید میلادی با شروع زمستان همراه هست و همانطور که کمد لباسها با سرد شدن هوا تغییر میکنه، بهتره رنگ موها رو هم تغییر بدید تا در سال جدید و فصل جدید، چهره و استایل جذاب و شیک داشته باشید.

ایده گرفتن از رنگ موهای جدید و ترند برای زمستان 2021 میتونه به شما کمک کنه تا رنگ موی مورد علاقه و جدید خودتون رو راحتتر انتخاب کنید و با این تغییر در رنگ موها، احساس خیلی بهتری نسبت به خودتون پیدا کنید.

اگرچه در سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط قرنطینه، بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز تخصصی رنگ مو فعالیت خودشون رو متوقف کردند و بسیاری از خانمها روش رنگ کردن مو در خانه رو به خوبی یاد گرفتند اما امیدواریم که با شروع سال 2021، شرایط در همه جای دنیا بهبود پیدا کنه و همه افراد بتونن به زندگی عادی و طبیعی خودشون برگردند و بدون نگرانی در رابطه با بیمار شدن و با خیال راحت، برای زیباتر شدن موها و چهره خودشون به آرایشگاه ها مراجعه کنند!

ما در این بخش از زیبامون دات کام تصمیم گرفتیم تا رنگ موهای ترند و پرطرفدار در سال 2021 رو بهتون معرفی کنیم و شما نیز با دیدن و ایده گرفتن از این رنگ موهای جدید، بتونید تغییرات جدید و جذابی رو برای موهای خودتون به وجود بیارید! با ما همراه باشید.

 

1. رنگ مو شکلاتی تیره، ترند رنگ مو 2021

این رنگ مو یک بعدی به رنگ شکلاتی تیره یکی از محبوب ترین رنگ موها در سال 2021 هست که میتونید به راحتی در خانه روی موهاتون قرار بدید و رنگ مویی فوق العاده زیبا و جدید داشته باشید. در واقع این رنگ مو جز رنگ موهای طبیعی هست که برای هر سن و سالی مناسبه و میتونید در تمام فصلهای سال مورد استفاده قرار بدید.

 

رنگ مو شکلاتی تیره

 

2. رنگ مو خرمایی برنزی، ترند رنگ مو 2021

اگر رنگ مو شکلاتی تیره رو دوست دارید اما میخواهید کمی درخشش و زیبایی موها رو افزایش بدید، بهترین پیشنهاد این هست که چند هایلایت روشن به رنگ خرمایی و برنزی به موهاتون اضافه کنید و موهایی با رنگ فوق العاده زیبا و طبیعی داشته باشید.

 

رنگ مو خرمایی برنزی

 

3. بالیاژ مو به رنگ قهوه ای گرم، ترند رنگ مو 2021

بالیاژ و آمبره مو یکی از بهترین انتخابها برای افرادی هست که تمایلی به یکدست رنگ کردن موها ندارند و میخواهند جلوه‌ای متفاوت و زیبا برای موهاشون ایجاد کنند. این بالیاژ آمبره مو که از رنگ شکلاتی تیره تا رنگ قهوه ای گرم در ان دیده میشه، جز انتخابهای خیلی خوب برای شروع سال 2021 هست و درخشش طبیعی و زیبایی رو هم برای موهاتون به وجود میاره.

 

بالیاژ مو به رنگ قهوه ای گرم

 

حتما بخوانید: آموزش آمبره کردن موها در 12 مرحله

 

4. هایلایت مو در اطراف صورت، ترند رنگ مو 2021

در سال 2021 نیز، هایلایت مو در اطراف صورت همچنان پرطرفدار هست و جز ترندهایی هست که تقریبا 20 سال پیش هم محبوب و پرطرفدار بوده است. این سبک از هایلایت مو در اطراف صورت، در سال 2021، بسیار ظریف‌تر شده و از رنگ مویی که فقط 2 تا 3 درجه با رنگ طبیعی موها تفاوت داره، برای هایلایت کردن جلو موها استفاده میشه.

 

هایلایت مو در اطراف صورت

 

5. رنگ مو کاراملی یا تافی، ترند رنگ مو 2021

اگر به طور طبیعی دارای موهایی به رنگ قهوه ای هستید و تمایل دارید در سال 2021 بدون انجام کار شدید و سخت، رنگ موهاتون رو روشن کنید، بهترین پیشنهاد این هست که چند رشته هایلایت طلایی در لا به لای موهاتون ایجاد کنید. با این روش، هایلایت ها دقیقا به استخوان گونه برخورد می‌کنند و گرما و روشنایی خیلی خوبی رو در اطراف صورت به وجود میارن.

 

رنگ مو کاراملی یا تافی

 

6. بالیاژ مو شاه بلوطی، ترند رنگ مو 2021

ترکیب رنگ مو قهوه ای با هایلایتهای شاه بلوطی هم یکی دیگه از انتخابهای خیلی خوب برای شروع فصل زمستان و سال جدید 2021 هست و روشنی و گرمای خیلی خوبی رو هم برای موها و هم برای چهره ایجاد میکنه و مطمئنا در این سال جدید، بالیاژ مو شاه بلوطی یکی از محبوبترین رنگ موهای زنانه و دخترانه خواهد بود.

 

بالیاژ مو شاه بلوطی

 

7. رنگ موی بلوند ریشه دار، ترند رنگ مو 2021

رنگ مو بلوند معمولا به نگه داری خیلی زیادی نیاز داره و برای اینکه این رنگ مو روشن و جذاب برای مدت زمان طولانی همچنان خوشرنگ و درخشان باشه، لازمه هر چند وقت یکبار این رنگ مو رو تمدید کرده و ریشه موها رو مجددا رنگ کنید! اما خوشبختانه در سال 2021، رنگ مو بلوند ریشه دار به یکی از رنگ موهای محبوب و ترند تبدیل شده و این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا مدت زمان مراجعه به آرایشگاه برای ترمیم رنگ مو بلوند شما طولانی تر بشه و حتی با رشد کردن ریشه مو، همچنان رنگ مویی مطابق با ترند سال داشته باشید.

 

رنگ موی بلوند ریشه دار

 

8. رنگ مو بلوند طلایی روشن، ترند رنگ مو 2021

اگر به رنگ موی روشن و بلوند علاقه مند هستید، این رنگ مو بلوند طلایی روشن، درخشان و خوش رنگ ارزش امتحان کردن رو داره. اما نکته ای در رابطه با این رنگ مو بدونید این هست که حتما دکلره و رنگ کردن موهاتون رو به یک متخصص رنگ مو بسپارید و با استفاده از شامپو بنفش، از برنزی و نارنجی شدن رنگ موهاتون جلوگیری کنید.

 

رنگ مو بلوند طلایی روشن

 

حتما بخوانید: شامپو بنفش و ضد زردی برای موهای بلوند + معرفی محصولات

 

9. رنگ مو بلوند عسلی، ترند رنگ مو 2021

یک رنگ مو بلوند با تناژ گرم مثل رنگ مو بلوند عسلی، نه تنها دارای سایه طبیعی و زیبایی هست بلکه در سال 2021 بسیار محبوب و پرطرفدار خواهد بود. اگر ریشه موها کمی دارای سایه تیره تر باشند، نه تنها باعث میشه تا این رنگ مو جذاب، درخشانتر و زیباتر دیده بشه بلکه کمک میکنه تا موها یکپارچه رشد کنند.

 

رنگ مو بلوند عسلی

 

10. رنگ مو قرمز مسی، ترند رنگ مو 2021

اگر موهاتون به طور طبیعی دارای رنگ قرمز هست میتونید با استفاده از هایلایتهای ظریف به رنگ مسی در سر تا سر موها، رنگ مویی فوق العاده جذاب و براق داشته باشید. این رنگ مو برای افرادی که دارای آندرتون صورتی و رنگ پوست روشن هستند بسیار مناسبه و چهره جذابی برای آنها ایجاد میکنه.

 

رنگ مو قرمز مسی

 

11. رنگ مو صورتی پاستلی، ترند رنگ مو 2021

رنگ موهای روشن و فانتزی جز رنگ موهایی هستند که همیشه پرطرفدار و محبوب بوده و با شروع سال جدید هم یک نمونه از این رنگ موهای خاص و جذاب، دوباره ترند و پرطرفدار میشه. در سال 2021، رنگ مو صورتی پاستلی جز رنگ موهای بسیار محبوبی هست که ممکنه در هر کجای دنیا ان را مشاهده کنید!

 

رنگ مو صورتی پاستلی

 

حتما بخوانید: رنگ موی فانتزی + عکس مدل های جذاب و پرطرفدار آن در اینستاگرام

 

12. رنگ مو بلوند دودی، ترند رنگ مو 2021

اگر در موارد بالا نمونه های مختلفی از رنگ مو با تناژ گرم و طلایی رو مشاهده کردید و همچنان رنگ موی مورد نظرتون رو پیدا نکردید و به دنیال یک رنگ مو بلوند و خوش رنگ هستید، شاید رنگ مو بلوند دودی بتونه نظر شما رو به خودش جلب کنه! روشهای زیادی برای استفاده از رنگ مو بلوند دودی وجود داره که این تصویر یک نمونه از رنگ مو بلوند دودی تیره هست که در سال 2021 نیز ترند و محبوب شده است.

 

رنگ مو بلوند دودی

 

13. رنگ مو نقره ای، ترند رنگ مو 2021

قدم بعدی بعد از رنگ مو بلوند دودی، رنگ مو نقره ای هست که رنگ و رویی فوق العاده روشن و جذاب برای موها به وجود میاره. این رنگ مو خاص نه تنها چهره و استایل شما رو چند در جه ارتقا میده بلکه یک انتخاب خیلی عالی برای پوشش دادن موهای سفید هم هست و ظاهری یکدست و زیبا برای موها به وجود میاره.

 

رنگ مو نقره ای

 

سخن آخر

انتخاب رنگ مو یکی از موضوعات کاملا شخصی و سلیقه ای هست؛ اما اگر رنگ مویی که انتخاب میکنید علاوه بر اینکه با رنگ پوست شما تناسب داره مطابق با ترند سال هم باشه، کمک میکنه تا موها، چهره و استایل شما جذابتر و زیباتر از همیشه به نظر برسه و احساس فوق العاده بهتری نسبت به خودتون پیدا کنید. شما چه رنگ مویی رو بیشتر میپسندید؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو