صحنه هایی که باعث شد بازیگران تا پای انصراف از بازی پیش روند

صحنه هایی که باعث شد بازیگران تا پای انصراف از بازی پیش روند


346

1399/9/17

18:04


چه صحنه هایی بازیگران مشهور سینما را به فکر انصراف از بازی در فیلم انداخت/ از ترس شارلیز ترون در «ایان فلاکس» تا آسیب دیدگی دیلن اوبرایان در «دونده هزارتو»

صحنه هایی که باعث شد بازیگران تا پای انصراف از بازی پیش روند

۳ ساعت پیش
چه صحنه هایی بازیگران مشهور سینما را به فکر انصراف از بازی در فیلم انداخت/ از ترس شارلیز ترون در «ایان فلاکس» تا آسیب دیدگی دیلن اوبرایان در «دونده هزارتو»

صحنه هایی که باعث شد بازیگران تا پای انصراف از بازی پیش روند

اختصاصی سلام سینما- خیلی از مردم تصور می‌کنند که بازیگری شغل آسانی است. اما نمی‌دانند وقتی صحنه‌ای را تماشا می‌کنند که در آن بازیگران سقوط می‌کنند، شیرجه می‌زنند یا مبارزه می‌کنند، مجبورند این کارها را چندین بار انجام دهند تا کارگردان رضایت خود را اعلام کند. استرس اجرای اینگونه صحنه‌ها باعث می‌شود که گاهی بازیگران اشک بریزند، دعوا کنند و یا گاهی سازندگان فیلم را به ترک پروژه تهدید کنند.

اغلب بازیگران حرفه‌ای، به دلیل تعهد و فداکاری با این مشکلات کنار می‌آیند و تصمیم می‌گیرند به تلاش خود ادامه دهند که در اکثر موارد نیز نتیجه‌ی کارشان درخشان خواهد بود. اینجا داستان برخی از صحنه‌هایی که باعث شد بازیگران تا پای انصراف پیش روند را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

چه صحنه هایی بازیگران را به فکر انصراف از بازی در فیلم انداخت؟

- کارل ویترز / راکی 4

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - کارل وترز

آیا می‌توانید فیلم «راکی4»(Rocky IV) را بدون کاراکتر «آپولو کرید» تصور کنید؟ خب طرفداران این فیلم باید بدانند که بازیگر نقش «آپولو کرید» یعنی «کارل ویترز»، پس از درگیری کوچکی که با «دولف لاندگرن» بازیگر نقش «ایوان دروگو» داشت، به انصراف از ایفای نقش در این فیلم بسیار نزدیک بود.

براساس خبر اینترتینمت ویکلی، پس از اینکه «لاندگرن» در یک سکانس نبرد، «وترز» را به طول یک متر به گوشه‌ی رینگ پرتاب می‌کند، «وترز» از این اتفاق وحشت‌زده می‌شود و کارگردان فیلم «سیلوستر استالونه» را تهدید به انصراف از ایفای نقش در فیلم او می‌کند. در نهایت «استالونه» موفق می‌شود تا رضایت او را جلب کند.

 

- شلی دووال / درخشش

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - شلی دووال

«جک نیکلسون» در مصاحبه‌ای اذعان داشت سخت‌ترین کاری که در طول عمر خود دیده است، نقش‌آفرینی «شلی دووال» در نقش «وندی» فیلم «درخشش»(The Shining) اثر «استنلی کوبریک» بوده است. «شلی دووال» در اغلب ساعات فیلمبرداری دچار خستگی مفرط و کم‌آبی به دلیل گریه‌های فراوان بود. او پس از پایان مراحل تولید فیلم نیز دچار ریزش مو شد.

سکانسی که «وندی» تلاش می‌کند تا به وسیله‌ی چوب بیسبال از خود در برابر «جک»(جک نیکلسون) محافظت کند، همچنان رکورددار گینس در رکورد بیشترین برداشت است. با اینکه این سکانس اهمیت ویژه‌ای ندارد اما «کوبریک» بازیگرانش را مجبور کرده است که آن را 127 بار بازی کنند.

 

- میشل رودریگز / سریع و خشن

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - میشل رودریگز

کاراکتر «لتی» با نقش‌آفرینی «میشل رودریگز» در فرنچایز «سریع و خشن»(The Fast & The Furious) جایگاهی اساسی دارد. اما حضور او در این دنباله‌ی سینمایی همواره با اطمینان نبوده است. «میشل رودریگز» در مصاحبه‌ای با دیلی بیست گفته است که به دلیل موافق نبودن با ویژگی‌های عاشقانه‌ی کاراکترش، به انصراف از فیلم اول این دنباله، بسیار نزدیک بوده است. او در این مصاحبه می‌گوید:«آیا این واقع‌گرایانه است که یک دختر لاتین‌تبار که با آلفاترین مردِ مردهای آلفا در رابطه‌ای عاشقانه است، بخاطر یک پسر خوشگل به او خیانت کند؟»

او می‌گوید که بارها درخواست کرده که مثلث عشقی بین کاراکترهای «لتی»، «دومنیک تورتو»(وین دیزل) و «برایان اوکانر»(پاول واکر) تغییر کند. «رودریگز» در ادامه می‌گوید:«مجبور بودم انصراف دهم. بارها گریه کردم و گفتم فقط از من شکایت نکنید اما نمی‌توانم این کار را جلوی چشم میلیون‌ها نفر انجام دهم.» در پایان «رودریگز» از موضع خود کوتاه نیامد و سازندگان اثر مجبور شدند تا قید این مثلث عشقی را بزنند.

 

- دیسی ریدلی / جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - دیسی ریدلی

«دیسی ریدلی» در اولین روزهای فیلمبرداری «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»( Star Wars: The Force Awakens) دچار یک حمله‌ی عصبی شد. دلیل این اتفاق نوشته‌ای بود که کارگردان فیلم «جی. جی. آبرامز» برای او نوشته بود که به خاطره‌ی او منگنه شده است. «آبرامز» در یادداشتی او را «از جنس چوب» توصیف کرده بود. این اتفاق به قدری او را تحت فشار قرار داد که تصمیم گرفت از این فرنچایز انصراف دهد اما به مرور زمان تصمیم خود را تغییر داد و تصمیم گرفت که فرصتش را به شخص دیگری هدیه ندهد.

 

- ایان مک کلن / هابیت: یک سفر غیرمنتظره

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - ایان مک کلن

در این فیلم «ایان مک کلن» مجبور بود تا زمان زیادی را به تنهایی جلوی پرده‌ی سبز رنگ جلوه‌های ویژه به ایفای نقش بپردازد که این مسئله بسیار او را خسته کرده بود. به دلیل تنها بودن جلوی دوربین، فیلمبرداری برای او بسیار طولانی‌تر از واقعیت می‌گذشت و این اتفاق باعث شد که او تا مرز جدا شدن از این پروژه پیش برود.

کارگردان فیلم، «پیتر جکسون» سعی کرد تا به او کمک کند. بنابراین روزی را به عنوان روز تقدیر از «گندالف» برگزید و عوامل فیلم نیز با دادن هدیه به او توانستند او را قانع کنند که بماند. «مک کلن» در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که دشواری ایفای نقش در آن سکانس‌ها به قدری زیاد بود که او به کنار گذاشتن شغل بازیگری فکر کرده بود.

 

- آل پاچینو / پدرخوانده

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - آل پاچینو

«آل پاچینو» برای ایفای نقش در «پدرخوانده»(The Godfather) نامزد اسکار بهترین نقش مکمل مرد و برای دنباله‌ی آن نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شده بود اما نگاه تهیه‌کنندگان به او در قسمت اول این دنباله‌ی سینمایی مثبت نبود. «آل پاچینو» در طی مراحل فیلمبرداری احساس می‌کرد از سوی تهیه‌کنندگان، نسبت به عملکرد او مقاومت وجود دارد.

تهیه‌کنندگان او را بطور مداوم مورد انتقاد قرار می‌دادند و کار به جایی رسید که «آل پاچینو» تصمیم به انصراف از ادامه‌ی همکاری گرفت. اما کارگردان فیلم یعنی «فرانسیس فورد کوپولا» پس از خبردار شدن از تصمیم «آل پاچینو»، در این ماجرا مداخله کرد که دخالت او منجر به ماندن «آل پاچینو» و عقب‌نشینی تهیه‌کنندگان شد.

 

- جنیفر لارنس / هانگر گیمز

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - جنیفر لارنس

فیلمبرداری سکانس فاضلاب، سه هفته به طول انجامید اما چیزی که شرایط را سخت‌تر می‌کرد، لباس 9 کیلوگرمی‌ای بود که بازیگران مجبور به پوشیدن آن بودند. دمای هوا نیز شرایط را بسیار طاقت‌فرسا کرده بود تا جایی که «جنیفر لارنس» چندین بار سازندگان را تهدید به انصراف از ادامه‌ی همکاری در این پروژه کرد.

 

- مایکل کیتون / بتمن

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - مایکل کیتون

این روزها لباس‌های ابرقهرمانی با فناوری و دقت بالایی ساخته می‌شوند که بازیگران در آن راحت هستند و این اجازه را به آنها می‌دهند که در طی روز فیلمبرداری آن را بر تن داشته باشند. اما لباس بتمن که در اختیار «مایکل کیتون» گذاشته شده بود، آن قدر او را اذیت می‌کرد که دچار کلاستروفوبیا شده بود و گاهی از شدت درد فریاد می‌زد. اما با تمام این اوصاف او توانست یک نقش‌افرینی شگفت‌انگیز را از خود به نمایش بگذارد و به سختی‌های کارش غلبه کند.

 

- میشل فایفر / بازگشت بتمن

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - میشل فایفر

در فیلم «بازگشت بتمن»(Batman Returns)، لباس «زن گربه‌ای» از جنس لاتکس بود و «میشل فایفر» بازیگر این نقش برای پوشیدن آن دردسرهای زیادی را تحمل کرده است. پوشیدن لباس «زن گربه‌ای» چند ساعت زمان می‌برد و «فایفر» مجبور بود تا مقدار زیادی پودر بچه به بدنش بمالد تا هنگام بیرون آوردن لباس به پوستش نچسبد.

به همین دلیل نمی‌تواست بین سکانس‌ها به حمام برود. همچنین نفس کشیدن در آن لباس برای او به قدری دشوار بود که چندین بار باعث شد از هوش برود. او بعدها اعتراف کرد که فقط قادر بود برای مدتی مشخص آن لباس را بر تن خود داشته باشد.

 

- جسیکا آلبا / چهار شگفت‌انگیز

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - جسیکا آلبا

«جسیکا آلبا» چندان از ایفای نقش «سو» یا همان «زن نامرئی» در فیلم «چهار شگفت‌انگیز»(Fantastic Four) خوشحال نبود. دلیل نارضایتی او، نکته‌هایی بود که «تیم استری» کارگردان فیلم، طی فیلمبرداری یک سکانس احساسی به او گوشزد می‌کرد. او دائما به «آلبا» می‌گفت:«می‌توانی کمی قشنگ‌تر گریه کنی جسیکا؟ قشنگ‌تر گریه کن.چهره‌ات را صاف نگه دار. اشک‌هایت را با جلوه‌های ویژه درست می‌کنیم.»

این جملات باعث شد تا «آلبا» تصور کند به اندازه‌ی کافی خوب نیست و به گفته‌ی خودش در مصاحبه‌ای با مجله‌ی ال، قصد داشته تا هم از این پروژه و هم از شغل بازیگری کناره‌گیری کند. او اکنون مشغول فعالیت‌های شرکت خصوصی خود است که حدود 1 میلیارد دلار ارزش دارد.

 

- اما واتسون / هری پاتر

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - اما واتسون

گفته می‌شود که «اما واتسون» که چندین بار در طول ساخت دنباله‌های متفاوت این فرنچایز، خواسته‌است تا از این پروژه انصراف دهد. یکی از جدی‌ترین موارد هنگام تصویربرداری فیلم «محفل ققنوس»(Order of the Phoenix) بود که پس از فراهم شدن محل اقامتش هنگام ایام امتحانات مدرسه، تصمیم به ماندن گرفت. بار دیگر این اتفاق در طول فیلمبرداری «یادگاران مرگ 1»(Deathly Hallows Part1) رخ داد.

در یک سکانس «هرمیون» و «ران» اقدام به نابود کردن یک گورخر در آب می‌کنند. این سکانس به دلیل فیلمبرداری در دمای بسیار پایین و رطوبت بالا بسیار دشوار بود. «واتسون» به اینترتینمنت ویکلی گفته است که این سکانس خشن‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین کاری بود که تا به حال حاضر به انجام دادن آن شده‌ است.

 

- جیم کری / چگونه گرینچ کریسمس را دزدید

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - جیم کری

از فیلمی درباره‌ی کریسمس انتظار شرایطی را نداریم که منجر به انصراف یک بازیگر شود. اما «جیم کری» به دلیل گریم هشت و نیم ساعته و نیاز به یک متخصص CIA برای تحمل مصیبت‌های چهره‌پردازی، تا مرز انصراف از ایفای نقش در فیلم «چگونه گرینچ کریسمس را دزدید»(How The Grinch Stole Christmas) برود.

 

- زویی سالدانا / دزدان دریایی کارائیب

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - زویی سالدانا

«زویی سالدانا» پس از ایفای نقش در «دزدان دریایی کارائیب»(Pirates of Caribbean) راهی طولانی را طی کرده است. ستاره فیلم‌های «آواتار»(The Avatar) و «محافظان کهکشان»(Guardians of the Galaxy) یاد دوران سختی می‌افتد که مجبور بود بی‌احترامی‌ها را تحمل کند زیرا او را به عنوان عضو مهمی از گروه بازیگران «دزدان دریایی کارائیب»(Pirates of Caribbean) نمی‌دیدند.

«زویی» درباره‌ی تجربه‌ی خود به صراحت می‌گوید:«سازندگان فیلم بسیار نخبه‌گرا بودند. عوامل سازنده دائما به من بی‌احترامی می‌کردند زیرا اسم من جزو آخرین اسامی لیست بود و آنها فکر می‌کردند که من مهم نیستم.» آن لحظات برای این ستاره‌ی بازیگری هالیوود بسیار سخت بود و باعث شد که به خروج از شغل بازیگری فکر کند.

 

- دیلن اوبراین / دونده‌ی هزارتو

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - دیلن اوبرایان

«دیلن اوبرایان» در طول فیلمبرداری فیلم «دونده هزارتو» یا «دونده‌ی مارپیچ»(Maze Runner) با مصدومیت نابهنگامی روبرو شد که این اتفاق منجر به تعویق فیلمبرداری و عقب افتادن برنامه‌ی اکران عمومی این فیلم شد. در طول مدت مصدومیتش، «دیلن» اجباراً بارها به انصراف از پروژه فکر کرد.

 

- شایلین وودلی / ناهمتا

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - شایلین وودلی

برای «شایلین وودلی» فقط یک سکانس خاص مطرح نبود بلکه ترکیبی از عوامل متعدد باعث شد که او به انصراف از فرنچایز «ناهمتا»(Divergent) و حتی انصراف با شغل بازیگری بیاندیشد. به گفته‌ی خودش نقدهای منفی و بی‌توجهی هواداران به فیلم‌های فرنچایز «ناهمتا»(Divergent) باعث شد تا او نسبت به جایگاهش در هالیوود بازاندیشی کند.

او پس از اتمام کارش در این پروژه یک سال از پذیرش هر پروژه‌ای سر باز زد. «وودلی» در این باره می‌گوید: «آخرین قسمت از این دنباله برای همه تجربه‌ی سختی بود و همین باعث شد که احساس کنم به کمی زندگی انسانی خارج از صنعت سینما نیاز دارم تا دوباره بتوانم عاشق بازیگری شوم.» «دروغ‌های کوچک بزرگ»(Big Little Lies) این کار را برایم کرد.

 

- برد پیت / مصاحبه با خون‌آشام

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - برد پیت

فیلم «مصاحبه با خون‌آشام» محصول سال 1994 به گفته‌ی «برد پیت»  یک تجربه‌ی بد بود. او از کار کردن در تاریکی برای نیمی از سال آن هم با لنز زرد رنگ متنفر بود. تنها دلیلی که باعث شد کارش را در این پروژه ادامه دهد، تماسی از سوی تهیه‌کننده‌ی فیلم «دیوید گفن» بود که به او گفته بود اگر انصراف دهد، «گفن» 40 میلیون دلار ضرر خواهد کرد.

 

- میلا کونیس و ناتالی پورتمن / قوی سیاه

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - ناتالی پورتمن

برای «میلا کونیس» و «ناتالی پورتمن» که در دنیای واقعی دوستان نزدیک هم هستند، ایفای نقش در سکانس‌های ترسناک «قوی سیاه»(Black Swan) از سخت‌ترین کارهایی بوده است که در طول دوران بازیگری خود انجام داده‌اند. آنها بارها به دلیل عجیب بودن فرآیند ساخت فیلم تصمیم به خروج از این پروژه گرفتند اما در نهایت بخاطر تعهدشان به همکاری خود ادامه دادند.

این دو ستاره بسیار حرفه‌ای برخورد کردند و از اهمیت این پروژه آگاه بودند. «ناتالی پورتمن» در مصاحبه‌ای گفته است: «خیلی عجیب بود. من احساس می‌کردم که شاید اجرای آن سکانس‌ها با کسی که نمیشناختمش می‌توانست آسان‌تر باشد. اما بعد فهمیدم که بودن در کنار یک دوست که با هم جوک تعریف کنید و بخندید کمک کرد تا بتوانیم از پس این کار برآییم.»

 

- جیمی الکساندر / ثور

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - جیمی الکساندر

«جیمی الکساندر» هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌های فیلم «ثور: دنیای تاریک» اتفاق دردناکی را تجربه کرد. او که در ارتفاع مشغول اجرای یک سکانس مبارزه‌ای بود، سقوط می‌کند و این اتفاق منجر به در رفتن شانه‌ی چپ او، آسیب دیدن دیسک کمرش و جابجا شدن مهره‌ی یازدهم ستون فقراتش می‌شود.

آسیب‌دیدگی او آن قدر جدی بود که طول درمانش مشخص نبود و همین مسئله باعث شد تا ادامه‌ی همکاری او در این پروژه، در معرض قطع شدن قرار گیرد. اما «جیمی» توانست با یک ماه انجام تمرینات بازیابی جسمانی به پروژه بازگردد و سایر سکانس‌های اکشن را اجرا کند.

 

- جیک جیلنهال / زودیاک

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - جیک جیلنهال و دیوید فینچر

«جیک جیلنهال» در آستانه‌ی جدایی از پروژه‌ی «زودیاک»(Zodiac) به دلیل روش‌های وسواسی «دیوید فینچر» در کارگردانی قرار داشت. او به نیویورک تایمز در این باره می‌گوید: «گاهی اوقات شما یک برداشت می‌گیرد، 5 برداشت می‌گیرید، 10 برداشت می‌گیرید، اما 90 برداشت؟؟ برای او هیچ نقطه‌ی توقفی وجود نداشت و این چیزی بود که ما مجبور بودیم با آن کنار بیاییم.»

 

- جرمی رنر / انتقام‌جویان

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - جرمی رنر

«جرمی رنر» آن قدر از خط داستانی کاراکتر خود، «هاکای» (شاهین‌چشم) در فرنچایز «انتقام‌جویان»(The Avengers) ناراضی بود که به کمپانی مارول پیشنهاد داد آن را بکشند. او در مصاحبه‌ای با ایندیپندنت گفته است از اینکه «شاهین‌چشم» نوچه‌ی کاراکتر «لوکی» بود بسیار ناراضی بود و تصمیم گرفت که سر صحنه وانمود کند دچار سکته‌ی قلبی شده است تا نویسندگان نیز او را از ادامه‌ی فیلمنامه کنار بگذارند. اما کمپانی مارول تصمیم گرفت او حفظ کند و محتوای بیشتری به کاراکتر «شاهین‌چشم» ببخشد تا «رنر» هم راضی باشد.

 

- میلا یوویچ / رزیدنت ایول

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - میلا یوویچ

«میلا یوویچ» که 14 سال است ستاره‌ی اصلی فرنچایز «رزیدنت ایول»(Resident Evil) است، در اولین قسمت این دنباله‌ی سینمایی در سال 2002 تصمیم گرفته بود تا از همکاری با این پروژه انصراف دهد. او در مصاحبه‌ای با اینورس، دلیل این تصمیمش را بازنویسی سکانس‌های اکشن برای کاراکتر «رین» با نقش‌آفرینی «میشل رودریگز» اعلام کرده است.

او می‌گوید: «پاول دابلیو.اس.اندرسون فیلمنامه را برای میشل بازنویسی کرده بود و این باعث شده بود تا کاراکتر رین جای کاراکتر آلیس را در فیلم بگیرد زیرا او تمام سکانس‌های مهم مرا گرفته بود.» او در ادامه اضافه می‌کند که پس از صحبتی طولانی با کارگردان فیلم «پاول دابلیو.اس.اندرسون» درباره‌ی نگرانی‌هایش در مورد کاراکتر «آلیس» تصمیم گرفته است تا به همکاری‌اش ادامه دهد. جالب است بدانید این صحبت طولانی، شروع رابطه‌ی بین آنها بود و این دو نفر ده سال است که با هم ازدواج کرده‌اند.

 

- کریستن ریتر / جسیکا جونز

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - کریستن ریتر

«کریستن ریتر» اعتراف کرده است ایفای نقش اصلی سریال «جسیکا جونز»(Jessica Jones) محصول مشترک کمپانی مارول و نتفلیکس، چالش‌های احساسی و فیزیکی زیادی داشته است. تنها کنار آمدن با محتوای سنگین سریال کافی نبود بلکه تحمل مصدومیت‌ها طی اجرای سکانس‌های مبارزه نیز لازم بود. در یکی از سکانس‌های فصل دوم سریال، چانه‌اش آسیب دید و زبانش را گاز گرفت.

او اینگونه تعریف می‌کند: «مردی مرا هل داد و سپس مرا بلند کرد و به زمین زد. فک من زیر شانه‌ی او گیر کرد و زبانم را خیلی بد گاز گرفتم.» او در مصاحبه‌اش با مجله‌ی ولچر گفته است: «زبان خیلی زود خوب می‌شود و مشخص هم نیست. به چهره‌ام نیز آسیبی وارد نشده بود پس به ادامه اجرای آن سکانس پرداختم.»

 

- شارلیز ترون / ایان فلاکس

صحنه هایی که بازیگران را به فکر انصراف از ادامه فیلم انداخت - شارلیز ترون

«شارلیز ترون» در فیلم‌های اکشن زیادی به ایفای نقش پرداخته است اما یکی از این فیلم‌ها تجربه‌ای بسیار ترسناک برای او بود. در حین فیلمبرداری فیلم «ایان فلاکس»(Aeon Flux) محصول سال 2005، این ستاره‌ی سینما دچار سانحه‌ای از ناحیه‌ی گردن شد که برای او بسیار دردناک بود.

روایت او بدین گونه است: «اتفاقی که در حین فیلمبرداری ایان فلاکس برایم افتاد از روی بدشانسی و بسیار دردناک بود. تنها یک سانتی‌متر با فلج شدن برای باقی عمرم فاصله داشتم.» پس از این اتفاق تولید فیلم برای هفته‌ها متوقف شد تا «ترون» توانایی بازگشت به پروژه را پیدا کند.

منبع: Bright Side, Amomedia, The Delite, Screenrant

خبرهای مرتبط:

بازیگرانی که تصادفی بازیگر شدند


سکانس‌هایی که واقعا بازیگران ترسیدند


 

ظاهر و سرگذشت بازیگران پدرخوانده بعد از 50 سال چگونه است؟


هنرمندانی که بالاترین بهره هوشی را دارند


شخصیت های دنیای هری پاتر و مفهوم پنهان در نامگذاری بازیگران آن


ویدیوی گریم‌های سنگین و عجیب بازیگران هالیوود در کانال یویتوب سلام سینما

 

انصراف کارل ویترز دولف لاندگرن سیلوستر استالونه شلی دووال درخششThe Shining جک نیکلسون میشل رودریگز وین دیزل دیسی ریدلی جی.جی آبرامز هابیت یک سفر غیرمنتظره ایان مک‌کلن پیتر جکسون آل پاچینو پدرخواندهThe Godfather فرانسیس فورد کوپولا جنیفر لارنس مایکل کیتون میشل فایفر جسیکا آلبا چهار شگفت‌انگیزFantastic Four تیم استری اما واتسون محفل ققنوسOrder of the Phoenix یادگاران مرگ 1Deathly Hallows Part1 جیم کری زویی سالدانا آواتارThe Avatar دزدان دریایی کارائیبPirates of Caribbean دیلن اوبراین دونده‌ی مارپیچMaze Runner شایلین وودلی ناهمتاDivergent دروغ‌های کوچک بزرگBig Little Lies برد پیت میلا کونیس قوی سیاهBlack Swan ناتالی پورتمن جیمی الکساندر ثور دنیای تاریک جیک جیلنهال زودیاکZodiac جرمی رنر انتقام‌جویانThe Avengers میلا یوویچ پاول دابلیو.اس.اندرسون کریستن ریتر جسیکا جونزJessica Jones شارلیز ترون Bright Side Screenrant بازیگرانی که تصادفی بازیگر شدند سکانس‌هایی که واقعا بازیگران ترسیدند هنرمندانی که بالاترین بهره هوشی را دارند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو