«محمود فکری» در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و صنعت نفت آبادان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به صنعت نفت آبادان تبریک می‌گویم که توانست مقابل استقلال به تساوی رسیده و یک امتیاز کسب کند.

وی افزود: به تیم داوری بازی استقلال و صنعت نفت آبادان نیز باید خسته نباشید گفت چون خیلی خوب داوری کردند و همان روند داوری بازی های قبل را ادامه دادند! در بازی امروز با سوت‌هایی که زدند، بازی را به هم ریختند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: من پیش از بازی حرف زدم و گفتم سوت‌های داوری به دقت زده شود ولی بعد از اینکه گل زدیم سوت‌ها برگشت. متاسفانه شمشیر را برای استقلال از رو بسته‌اند و این یک حقیقت است. شب قبل از بازی اعلام کردند بازیکن تیم‌تان محروم است و ما تا روز بازی نمی‌دانستیم می‌توانیم از بابک مرادی استفاده کنیم یا خیر.

فکری تصریح کرد: معلوم است همه چیز از کجا و چگونه آب می‌خورد. دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. همه جوره تلاش می‌کنند تا نتیجه گیریم و ما تلاش می‌کنیم تا با خیلی‌ها بجنگیم.

وی تاکید کرد: خیلی‌ها کارهای دیگر انجام می‌دهند اما از کنار آن به سادگی می‌گذرند اما با بازیکن ما برخورد می‌کنند تا تمرکز تیم به هم بریزد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: می‌توانستیم با صدرنشین هم امتیاز شویم اما این اتفاق رخ نداد. ما از سد صنعت نفت آبادان گذشتیم اما نتوانسیتم از سد داور بگذریم. امروز هماهنگی بین تیم داوری نبود و حسن اکرمی با استقلال لجبازی می‌کرد.

فکری افزود: به صدر جدول نزدیک هستیم و فاصله زیادی نداریم. باید ضعف‌های‌مان را برطرف کنیم تا در مسابقات آینده بهتر نتیجه بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر حرفی را می‌زنیم نباید داوران لجبازی کنند. اگر داور می‌خواهد لجبازی کند، فاکتور لازم را برای داوری ندارد. به راحتی در این هفته‌ها به ضرر ما سوت زدند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم و من به این تیم امیدوار هستم و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

تیم فوتبال استقلال در ادامه روند پرفراز و نشیب خود با هدایت «محمود فکری» در دیدار خانگی مقابل صنعت‌نفت‌آبادان به تساوی یک بر یک رضایت داد.