نقاشی شب یلدا برای کودکان و رنگ آمیزی های زیبا برای شب یلدا

نقاشی شب یلدا برای کودکان و رنگ آمیزی های زیبا برای شب یلدا


منبع: آرگا

895

1399/9/18

10:07


در این مطلب انواع طرح های نقاشی شب یلدا برای رنگ آمیزی کودکان دختر و پسر را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این نقاشی ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

شب یلدا و یا شب چله از کهن ترین شب های ایرانی است و به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا جشن های خانوادگی بزرگی گرفته می شود و اگر شما تمایل دارید کودکتان با رسم و رسوم شب یلدا آشنا شود بهتر است انواع نقاشی شب یلدا را برای رنگ آمیزی در اختیار او قرار دهید.

نقاشی هندوانه و نقاشی و رنگ آمیزی شب چله، از انواع نقاشی های جالب برای رنگ آمیزی کودکان دختر و پسر هستند و والدین و مربیان مهد کودک بهتر است برای آشنایی کودکان با این شب اصیل ایرانی این نقاشی ها را در اختیار آن ها قرار دهند.

رنگ آمیزی شب یلدا

نقاشی شب یلدا برای کودکان دختر و پسر

نقاشیهای شب چله از انواع رنگ آمیزی های جالب برای کودکان هستند و اغلب مربیان و والدین تمایل دارند در اواخر فصل پاییز و با نزدیک شدن به شب چله این مدل نقاشیها را برای کودکان تهیه کنند. نقاشی کودکانه شب چله یکی از بهترین روش ها برای آشنا کردن بچه ها با جشن شب چله است و بهتر است شما از کودکان بخواهید نقاشیهای شب چله را با کمک مداد رنگی های زیبا رنگ آمیزی کنند. در جشن شب چله از تنقلات و میوه و شام برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود و شما می توانید نقاشیهای تنقلات و میوه و … را برای رنگ آمیزی در اختیار بچه ها قرار دهید.

رنگ آمیزی زیبا شب یلدا

در ادامه تصاویری از انواع نقاشیها و رنگ آمیزی شب یلدا را در اختیار بچه های عزیز و دوست داشتنی قرار داده ایم که امیدواریم کودکان از رنگ آمیزی این نقاشیها نهایت لذت را ببرند.

رنگ آمیزی زیبا و فانتزی شب یلدا

رنگ آمیزی شب یلدا

نقاشی هندوانه شب یلدا

نقاشی هندوانه جشن یلدا

نقاشی هندوانه

نقاشی هندوانه مخصوص شب چله

نقاشی زیبا و کودکانه شب یلدا

رنگ آمیزی شب یلدا برای کودکان

نقاشی فانتزی و زیبا شب یلدا

نقاشی فانتزی جشن یلدا

نقاشی هندوانه

نقاشی کودکانه شب چله

نقاشی شب یلدا برای بچه ها

رنگ آمیزی زیبا و فانتزی جشن یلدا

نقاشی فانتزی شب یلدا

نقاشی کودکانه و جالب جشن یلدا

نقاشی میوه شب یلدا

نقاشی میوه جشن یلدا

نقاشی فانتزی شب یلدا

رنگ آمیزی هندوانه شب یلدا

نقاشی برف شب یلدا

نقاشی برف شب چله

نقاشی آدم برفی

نقاشی آدم برفی برای کودکان

نقاشی شب یلدا مخصوص رنگ آمیزی بچه ها

رنگ آمیزی مخصوص شب یلدا

نقاشی و رنگ آمیزی شب یلدا

رنگ آمیزی زیبا و جالب شب یلدا

نقاشی آدم برفی برای شب یلدا

رنگ آمیزی آدم برفی مخصوص شب یلدا

نقاشی میوه شب یلدا

نقاشی میوه مخصوص شب چله

نقاشی شب یلدا

نقاشی کودکانه جشن یلدا با انواع طرح های فانتزی و بچه گانه

نقاشیهای شب یلدا با طرح های زیبای کودکانه

شب یلدا یکی از خاطره انگیزترین شب ها برای کودکان می باشند که علاوه بر بهره مند شدن از همراهی کنار تمام اعضای خانواده می تواند خوراکی ها و تنقلات و میوه های مورد دلخواه خود را تناول نمایید، همچنین داستان ها و شعرهای زیبای شب یلدا را بشنوند و یا بخوانند. علاوه بر این موارد آغاز فصل زمستان بارش برف برای کودکان نیز بسیار جذاب می باشد و آن ها با دیدن اولین برف بسیار خوشحال می شوند بنابراین شب یلدا که پایان فصل پاییز و آغاز فصل زمستان است فوق العاده کودکان را به وجد می آورد بنابراین با کشیدن نقاشی های متنوع با موضوع شب یلدا و رنگ آمیزی ان ها به استقبال این شب آئینی و به یاد ماندنی بروند.

یکی از ایده های سرگرم کردن کودکان در طولانی ترین شب سال و پر کردن اوقات فراغت آن ها در این شب کشیدن سفره شب یلدا، میوه ها و خوراکی های مخصوص این شب و حتی نقاشیهای فصل زمستان و آدم برفی است که کودکان با تخیلات و تصویر سازی ذهنی خود و یا اینکه استفاده از طرحهای موجود در این زمینه می توانند بهترین و قشنگ ترین نقاشیهای شب یلدا را طراحی کنند. در ادامه این بخش می توانید نظاره گر نمونه نقاشیهای جالب تری از شب یلدا برای کودکان باشید و آن ها را در اختیار کودک دلبند خود قرار دهید.

جدیدترین نقاشی شب یلدا

طراحی های جدید از شب یلدا

طراحی های متفاوت از شب یلدا

طراحی های کودکانه از شب یلدا

طراحی های متنوع از شب یلدا

طراحی های بی نظیر از شب یلدا

قشنگ ترین نقاشی شب یلدا

طراحی های منحصر به فرد از شب یلدا

طراحی های بچه گانه از شب یلدا

طراحی های ایده آل از شب یلدا

نقاشیهای شب یلدا با طرح زیبا

نقاشیهای شب یلدا با طرح متفاوت

جذاب ترین نقاشی شب یلدا

نقاشیهای شب یلدا با طرح خواستنی

نقاشیهای شب یلدا با طرح بی نظیر

نقاشیهای شب یلدا با طرح بامزه

نقاشیهای شب یلدا با طرح خنده دار

در این مطلب با زیباترین و جالب ترین طرح های نقاشی جشن یلدا آشنا خواهید شد که امیدواریم از رنگ آمیزی این مدل نقاشی ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع رنگ آمیزی و نقاشی کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو