فرازمینی‌ها با آمریکا و اسرائیل تماس داشته‌اند!

منبع: برترین ها

91

1399/9/18

23:39


یکی از مقامات فضایی سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای مدعی شده است که موجودات فضایی با آمریکا و اسرائیل، تماس مخفیانه داشته‌اند.

ایسنا: به نقل از ان‌بی‌سی، یکی مقامات سابق امنیت فضایی اسرائیل ادعا می‌کند که زمینی‌ها با موجودات فرازمینی متعلق به یک "فدراسیون کهکشانی" در ارتباط بوده‌اند.

"حییم اشد" (Haim Eshed)، رئیس سابق بخش فضا در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت که فرازمینی ها از آنها خواسته‌اند که خبر وجود آنها را منتشر نکنند زیرا بشریت هنوز آماده پذیرش این موضوع نیست.

اشد که یک استاد دانشگاه و ژنرال بازنشسته است، گفت که بیگانگان به همان اندازه که در مورد بشریت کنجکاوی می‌کنند، در پی درک تار و پود جهان هستند.

وی در ادامه مدعی شد، توافقنامه‌ای مبنی بر همکاری میان دو طرف از جمله احداث یک پایگاه زیرزمینی در اعماق مریخ امضا شده است که فضانوردان آمریکایی و نمایندگان بیگانگان در آن هستند!

وی افزود: توافق‌هایی میان دولت آمریکا و بیگانگان وجود دارد. آنها با ما قراردادی را امضا کردند تا آزمایش‌هایی را در اینجا(زمین) انجام دهند.

اشد ادامه داد: "دونالد ترامپ" نیز از وجود موجودات فرازمینی آگاه است و در آستانه افشای اطلاعات بود اما از وی خواسته شد تا برای پیشگیری از هیجانات جمعی، این کار را انجام ندهد.

اشد با اشاره به "فدراسیون کهکشانی" اضافه کرد: موجودات فرازمینی تاکنون در انتظار پیشرفت انسان‌ها بوده‌اند تا به مرحله‌ای برسند که فضا و سفینه‌های فضایی را درک کنند.

وی گفت: به این دلیل اکنون این حرفها را میزند زیرا رویکردها در حال تغییر است و مردم بیشتر پذیرای این بحثها هستند.

اشد افزود: اگر من پنج سال پیش این حرفها را میزدم حتما در بیمارستان بیستری ام می کردند. امروز من چیزی برای از دست دادن ندارم. تمام مدرکها و جوایزم را گرفته ام و در دانشگاههای خارجی مورد احترام هستم.

کاخ سفید، وزارت دفاع آمریکا و مقامات رژیم صهیونیستی هنوز پاسخی به این اظهار نظر نداده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو