آغاز گفت‌وگوهای «خارج از کادر» با فرهاد آئیش

منبع: برترین ها

86

1399/9/19

17:02


فصل جدید مجموعه مستند «خارج از کادر» به‌ کارگردانی و تهیه‌کنندگی ایمان احمدی، از این جمعه، ۲۱ آذر ماه روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: فصل جدید مجموعه مستند «خارج از کادر» به‌ کارگردانی و تهیه‌کنندگی ایمان احمدی، از این جمعه، ۲۱ آذر ماه روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.
 

آغاز گفت‌وگوهای «خارج از کادر» با فرهاد آئیش

 
ایمان احمدی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه با بیان اینکه در این مجموعه مستند با پیشکسوتان اهالی هنر گفت ‌وگو می‌شود، اظهار کرد: در هر قسمت به سراغ یکی از پیشکسوتان این عرصه رفته‌ایم و از زبان خودشان به مرور آثار، سیر تجربی کار و حال‌وهوای این روزهایشان پرداخته‌ایم.
 
وی با اشاره به اینکه محل تصویربرداری غالباً منزل یا دفتر کار مهمان برنامه است، گفت: تا حالا با هنرمندانی همچون اسفندیار شهیدی، فرهاد آئیش، احمدرضا معتمدی، فرزاد مؤتمن، بهروز افخمی، علیرضا افخمی، علی خودسیانی و... گفت‌وگو کرده‌ایم که اولین قسمت با حضور فرهاد آئیش پخش خواهد شد.
 
تهیه‌کننده این برنامه عوامل این برنامه را نام برده و گفت: سیدحسین سیدی پریشان، افشین شریف و عرفان خدابنده تصویربردار و اسماعیل ترک‌زاد به‌عنوان تدوینگر در تولید این برنامه همکاری می‌کنند.
 
«خارج از کادر» قرار است جمعه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن شود. بازپخش این برنامه نیز در ساعت‌ ۰۷:۳۰ روز شنبه خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو