انواع فرمولی ترکیبی رنگ موی نقره ای و تصاویر آن

انواع فرمولی ترکیبی رنگ موی نقره ای و تصاویر آن


منبع: آرگا

1,034

1399/9/20

09:20


رنگ موی نقره ای از انواع رنگ موهای زیبا و خوشرنگ است و اگر شما تمایل دارید رنگ مویی بی نظیر و متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

رنگ مو تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری شما دارد بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ مویتان به ویژگی های ظاهری خود توجه کنید تا بتوانید از بین رنگ موهای متنوع رنگی مناسب را انتخاب کنید. رنگ مو نقره ای از انواع رنگ موهای جذاب است که دارای ترکیب های زیادی می باشد و شما می توانید با کمک این رنگ مو تغییرات زیادی را در چهره خود ایجاد کنید.

رنگ مو نقره ای، رنگ موی دودی  و رنگ موی یخی از انواع رنگ موهای خاص و متفاوت هستند. این مدل رنگ موها برای خانم هایی که تمایل دارند رنگ مویی بی نظیر و متفاوت داشته باشند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

رنگ مو زنانه نقره ای

فرمول های ترکیبی رنگ موی نقره ای

رنگ مو نقره ای ترکیب های مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود از بین این رنگ موهای مختلف رنگ مویی مناسب را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب فرمول ترکیبی رنگ مو نقره ای زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل رنگ موی نقره ای روشن

رنگ مو نقره ای با هایلایت اسموکی

  • بلوند نقره ای
  • سوپر پلاتینه دودی
  • واریاسیون نقره ای و روشن کننده : از هر کدام ۲ سانت
  • اکسیدان ۶ درصد
  • پایه ۹

هایلایت اسموکی 

  • رنگ موی بلوند دودی خیلی روشن
  • رنگ موی بلوند خاکستری روشن
  • واریاسیون خاکستری : ۲ سانت
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی نقره ای با هایلایت اسموکی

رنگ مو دودی نقره ای روشن

رنگ مو دودی نقره ای روشن برای خانم هایی که به رنگ موی خاکستری و دودی و نقره ای علاقه مند هستند می تواند انتخاب مناسب و ایده آلی باشد.

  • رنگ موی ترکیب دودی ۱۰ : ۸۰ میل
  • رنگ موی دودی ۹ : ۵۰ میل
  • واریاسیون نقره ای : ۵ سانت
  • واریاسیون دودی : ۲ سانت
  • اکسیدان ۱
  • پایه دکلره ۱۰

رنگ موی دودی نقره ای

رنگ مو نقره ای یخی

  • بلوند نقره ای C9 : به اندازه ۱۰ سانت
  • واریاسیون نقره ای ۰.۲۲ : ۳ سانت
  • واریاسیون خاکستری : ۳ سانت
  • اکسیدان نمره یک : ۳۰ سی سی

رنگ موی نقره ای یخی

رنگ مو نقره ای مناسب چه افرادی است!

به طور کلی ترکیب رنگ سفید و سیاه از شیک ترین و جذاب ترین رنگهای کلاسیک برای شرقی ها می باشد، اغلب خانوم های ایرانی دارای رنگ مو پایه مشکی هستند، از این رو با انتخاب لایت سفید (رنگ مو نقره ای) می توانند جذابیت چهره شان را بیشتر کنند.

رنگ مو نقره ای، رنگ مویی خاص و جذاب است که کمتر کسی دارای چنین رنگ موهای طبیعی می باشد، از این رو در صورتی که می خواهید خاص و متفاوت باشید با ایجاد یک تغییر اساسی و عمده در ظاهرتان، می توانید این رنگ مو را امتحان کنید.

ضمن اینکه استفاده از رنگ مو نقره ای برای افرادی که از سفیدی موهایشان رنج می برند، پیشنهادی عالی و ایده آل است و می توان بدون دکلره کردن و کمترین زحمت موهایتان را به رنگ نقره ای درآورید.

رنگ مو نقره ای

چگونگی رنگ کردن موها با نقره ای

به منظور داشتن موهایی سفید یا نقره ای، در ابتدا افرادی که موهایشان دارای دو رنگ بوده و یا اینکه برای موهای خود از مش و هایلایت استفاده کرده اند، باید موهای شان را به صورت یکدست رنگ بزنند تا رنگ دلخواه و مورد نظر آنها بدست آید.

حال برخی از خانم ها تمایل دارند در یک جلسه به این رنگ مو دست یابند که باید بدانید این رنگ مو دارای فرآیندی دو مرحله ای است. دقت داشته باشید که در اولین گام برای رنگ زدن موها و قبل از انجام هر کاری باید موها مرتب و یکبارچه شوند و رنگ موها با ساقه و ریشه مو یکی باشد، فراموش نکنید که موها باید تمیز باشند و قبل از رنگ کردن نیز باید موها را خیس کنید.

رنگ مویی نقره ای و جذاب

سپس موها را باید به طور کامل روشن کنید، برای این منظور موها را به چهار قسمت تقسیم نمایید به طوری که دو بخش در جلوی سر باشد و دو بخش در قسمت پشت، حال برای رنگ زدن موها، لازم است اصلی ترین لوازم مورد نیاز در حین رنگ کردن از جمله میز مخصوص رنگ، شانه و براش خیس را آماده کنید و در مرحله بعدی شروع به رنگ زدن موها به رنگ نقره ای دلخواه خود نمایید، در ادامه مدلهایی از جذاب ترین رنگ مو نقره ای را می توانید ببینید و الهام بگیرید.

مدل رنگ موهای نقره ای

رنگ موها به دو دسته رنگ موهای شیمیایی و رنگ موهای طبیعی تقسیم بندی می شوند. رنگ موهای شیمیایی تنوع زیادی دارند به همین خاطر است که این رنگ موها توانسته اند توجه اغلب خانم ها را به سوی خود جلب کنند. اگر شما تمایل دارید رنگ موهایتان ایده آل و متفاوت به نظر برسد بهتر است از رنگ مویی استفاده کنید که با ویژگی های ظاهری شما از جمله رنگ پوستتان مطابقت و همخوانی بیشتری دارد.

مدل رنگ مو نقره ای

در ادامه انواع مدل رنگ مو نقره ای روشن و تیره را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل رنگ موها مورد پسندتان قرار بگیرند.

رنگ موی نقره ای روشن

رنگ موی زیبا و جذاب نقره ای

رنگ موی نقره ای

رنگ مو نقره ای زنانه

رنگ موی شیک و جدید نقره ای

رنگ موی شیک نقره ای

رنگ مو جدید نقره ای

رنگ موی زیبا نقره ای

رنگ موی نقره ای تیره

رنگ مو نقره ای دخترانه

رنگ موی شیک نقره ای

رنگ موی جدید و زیبا نقره ای

رنگ مو نقره ای زنانه شیک

رنگ موی زنانه شیک نقره ای

رنگ موی شیک و باکلاس نقره ای

رنگ مو نقره ای تیره

رنگ موی جدید و شیک نقره ای

رنگ موی دودی نقره ای روشن

رنگ موی نقره ای

رنگ موی شیک و جذاب نقره ای

رنگ مو نقره ای

در این مطلب فرمول های ترکیبی رنگ مو نقره ای به همراه مدل هایی از این رنگ مو را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل رنگ موها مورد توجه شما قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی و مدل های مختلف رنگ مو به بخش ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو