شب گردی های مژده لواسانی مجری خوش حجاب صدا و سیما

شب گردی های مژده لواسانی مجری خوش حجاب صدا و سیما


منبع: پرشین وی

440

1399/9/20

11:55


در این تصویر شب گردی های مژده لواسانی مجری معروف را می بینید

شب گردی های مژده لواسانی مجری خوش حجاب صدا و سیما

مژده لواسانی از مجریان جوان و بی حاشیه ایرانی است. این مجری محبوب حجاب زیبایی دارد و همیشه و در همه حال حجابش را حفظ کرده است. نکته جالب در بیوگرافی او این است که خانم مجری از ۳سالگی کار خود را در این عرصه آغاز کرده است. امروز در پرشین وی عکسی از شب گردی های مژده لواسانی مجری را برای شما قرار دهیم که او در اینستاگرام منتشر کرد

شب گردی های مژده لواسانی مجری

مژده لواسانی، مجری شناخته شده برنامه‌های تلویزیونی، با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در صفحه مجازی‎اش نوشته است:

“با جبر اگر در مثنوى باشی

لطفی ندارد مولوى باشی!

استادِ مولانا که خورشید ست

هفت آسمان را هیچ می دیده ست

ما هم دهان را هیچ میگیریم

زخم زبان را هیچ میگیریم!

دارم جهان را دور میریزم

من قوم و خویشِ شمسِ تبریزم!

علیرضا آذر”

مژده لواسانی مجری

مژده لواسانی مجری جوان

بد نیست درباره مژده لواسانی بیشتر بدانید

مژده لواسانی زاده ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گویندهٔ اهل ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی حقوق و یکی از مجریان جوان رادیو و تلویزیون ایران است.

از مجریان با اخلاق

از مجریان با اخلاق

لواسانی فعالیت رسانه‌ای را در سه‌سالگی و با برنامهٔ «سلام کوچولو» آغاز نموده‌است و بعد از آن با برنامه‌های «بچه‌های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» همکاری‌اش را با رادیوسراسری ادامه داده‌است و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می‌توانم» تجربه کرده‌است.

مژده لواسانی مجری

مژده لواسانی مجری با حجاب

او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال‌های «پلاک ۱۴» (به کارگردانی مهران مدیری) و «خبرنگار» (به کارگردانی محمد حسن‌زاده) را دارد و در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر «ظهور خورشید»، «خورشید در پس ابر» و «آفتاب هشتم» را بر عهده داشته‌است. وی همچنین در سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی ایفای نقش کرده‌است.

مجری جوان ایرانی

مجری جوان ایرانی

لواسانی از سال ۸۳ و اجرای برنامهٔ کبوتر دات کام تا کنون مجری و نویسندهٔ برنامه‌های مختلف تلویزیون بوده‌است. او در سال ۹۶ به انتخاب مردم در نظر سنجی تلویزیون به عنوان بهترین مجری زن تلویزیون انتخاب شد کاملاً دخترونه از مهمترین برنامه‌های او در شبکهٔ سه سیما بوده‌است

اینستاگرام و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو