دیدار با «کمال»: مدیر تیم ضد جاسوسی وزارت اطلاعات و دیالوگ «جو بایدن»

دیدار با «کمال»: مدیر تیم ضد جاسوسی وزارت اطلاعات و دیالوگ «جو بایدن»


منبع: روزیاتو

202

1399/9/20

19:02


حمیدرضا پگاه بازیگر نقش کمال در سریال خانه امن است که در شب های پاییز هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه اول می رود. سریال خانه امن روایتگر اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با تیم های تروریستی و مفاسد اقتصادی است. از سریال های جنجالی سال های اخیر که با بازی حمیدرضا پگاه در نقش کمال سریال خانه امن همراه شده است.

هم زمانی پخش این سریال با ترور شهید فخری زاده در آبسرد دماوند و پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از نکته های قابل توجه رسانه ها درباره این مجموعه تلویزیونی بوده که داعش را در سال ۱۳۹۵ روایت می کند.

حمید رضا پگاه، پدر یک خانواده است که خانواده اش نیز خبر از مسئولیت و کارش ندارد. حمیدرضا پگاه در سریال خانه امن در نقش یک مامور امنیتی حضور دارد. مسئول تیم ضد جاسوسی و ضد تروریستی وزارت اطلاعات بوده و به عنوان پدر محسن با بازی ارسطو خوش رزم و پدر زهره با بازی زهره نعیمی معرفی می شود. روژین رحیمی طهرانی به عنوان دختر عباس و عروس کمال است که در سریال خانه امن در نقش فرشته حضور دارد. خواهر کمال در سریال خانه امن، سپیده خداوردی است که در نقش نرگس بازی می کند.

کار کمال در این سریال ، ردزنی عوامل نیروهای تروریستی داعش در تهران است تا با کارهای پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی در تهران تا امارات و فرانسه و ارمنستان، سرنخ هایی بدست آورد. کمال گفته که سریال خانه امن از روی یک پرونده کاملا مستند ساخته شده است. او بیش از یک سال جلوی دوربین بوده است و گفته که دوست ندارد تیپ سازی کند. لذا رفتار آرامی در این سریال دارد.

در سریال خانه امن ، امین زندگی دستیار و همکار حمیدرضا پگاه بوده و مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی است. سیما تیرانداز در نقش ثمین هدایت از دیگر هنرپیشه های سریال خانه امن و هم بازی حمیدرضا پگاه است. او مدیرعامل مجتمع تجاری و رئیس باند پولشویی معرفی می شود. پرویز فلاحی پور در نقش عباس، دوست کمال است که قاضی قوه قضاییه و پدر فرشته محسوب می شود.

حمیدرضا پگاه متولد یازدهم دی ماه سال ۱۳۵۰ در تهران است. او را پیش تر در مجموعه های تلویزیونی ژانر امنیتی و پلیس مشاهده کردیم. حمیدرضا پگاه فعالیتش را در تلویزیوندر سریال ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد و روبروی دوربین احمد امینی در فیلم این زن حرف نمی زند در سال ۱۳۸۱ رفت.

حمیدرضا پگاه گفته بود که سریال خانه امن، پر سکانس ترین سریالی است که تا کنون بازی کرده است. دیالوگ حمیدرضا پگاه در زمان بازجویی از یکی از تروریست های داعشی دستگیر شده در ایران درباره جو بایدن، بازتاب هایی پیدا کرد. کمال در این سریال به تروریست داعشی می گوید که جو بایدن گفته است که خانه امن ایرانیان را باید نا امن کنیم و نیروهای اطلاعاتی ایران را سرگرم نگهداریم.

کمال سریال خانه امن در کنار امین زندگانی در لوکیشن باغ کتاب تهران

اما داستان دیالوگ کمال درباره نظر رئیس جمهور منتخب آمریکا درباره نا امن کردن ایران چه بود؟

فیلم های سینمایی حمیدرضا پگاه

بازیگر نقش کمال در سریال خانه امن، از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۹۷ در شماری از فیلم های سینمایی نقش آفرینی کرده است. این زن حرف نمیزند سال ۸۱، عاشق مترسک سال ۸۲، چند تار مو سال ۸۲، صحنه جرم! ورود ممنوع سال ۸۴، پرونده هاوانا سال ۸۴، شبانه روز سال ۸۷، قلاده های طلا سال ۱۳۹۰، گیلدا به کارگردانی امید بنکدار سال ۹۵، رقص به کارگردانی مزدک میرعابدینی در سال ۹۵ و دیدن این فیلم جرم است در سال ۹۷ به کارگردانی رضا زهتابچیان.

سریال های تلویزیونی بازیگر نقش کمال سریال خانه امن

حمیدرضا پگاه از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۹۸ در ده ها فیلم تلویزیونی و سریال تلویزیونی حضور داشته است. ضلع ششم مسعود فروتن در سال ۷۲، به سوی زندگی از همین کارگردان در سال ۷۴، شن های کف رودخانه سال ۷۶، تفنگ سرپر از مرحوم احمدجو سال ۷۷، شبی از شب ها در سال ۸۳، تا رهایی در سال ۸۸، آوای باران حسین سهیلی زاده (کارگردان سریال ملکه گدایان) در سال ۹۲، عاشقانه منوچهر هادی در سال ۹۵، گیله وا از اردلان عاشوری در سال ۹۶ و هست و نیست از حسین سهیلی زاده در سال ۹۶.

حمیدرضا پگاه در اینستاگرام و توییتر صفحه ای ندارد لذا نمی توان درباره متن و حاشیه و نظر کاربران درباره بازی او در این سریال، اطلاعاتی کسب کرد.

حمیدرضا پگاه

تصویری از حمیدرضا پگاه و همسرش نغمه نادری

نغمه نادری به عنوان همسر حمیدرضا پگاه معرفی شده است. نغمه نادری کارگردان تئاتر است. نام دختر حمیدرضا پگاه و نغمه نادری، حنا است. حمیدرضا پگاه که بازی قوی او در نقش کمال در سریال خانه امن، با استقبال مخاطبان تلویزیونی این سریال امنیتی مواجه شده است، ۳ خواهر و ۱ برادر دارد.

۲ تیپ متفاوت بازیگر نقش کمال در سریال خانه امن. در عکس پایین، لوکیشن باغ کتاب در اتوبان حقانی تهران است که در کنار امین زندگانی قدم می زند

بازیگر نقش کمال سریال خانه امن، فرزند دوم خانواده است و بچه خیابان دلگشای محله پیروزی تهران است. حمیدرضا پگاه در دوران کودکی، در تیم فوتبال جوانان پرسپولیس هم توپ می زد. از فیلم «لیلا» و «گوزن ها» به عنوان فیلم های مورد علاقه اش یاد کرده است.

بازیگر نقش کمال در سریال خانه امن، تا کنون فیلمی در جشنواره فیلم فجر نداشته و نامزد و برنده سیمرغ بلورین هم نشده است. نظر خود را درباره بازی حمیدرضا پگاه در این سریال شبکه اول از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو