آموزش ترفندهای آرایش طبیعی برای زیبایی جذاب تر

آموزش ترفندهای آرایش طبیعی برای زیبایی جذاب تر


منبع: آرگا

173

1399/9/20

23:03


در این مطلب تکنیک هایی برای داشتن آرایش طبیعی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپ صورت بی نظیر و بدون نقصی داشته باشید.

مدل آرایش طبیعی یکی از بهترین انواع میکاپ برای خانم ها در رده سنی مختلف می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهری طبیعی و در عین حال بدون نقص برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است از این مدل میکاپ استفاده نمایید.

آموزش آرایش طبیعی صورت

آرایش طبیعی صورت مانند میکاپ لایت و میکاپ ملایم و میکاپ حرفه ای و … دارای ترفندهایی می باشد که بهتر است شما این ترفندها را بیاموزید و از آن ها برای میکاپ صورت خود استفاده نمایید.

میکاپ صورت طبیعی

برای داشتن میکاپ ساده از چه ترفندهایی استفاده نماییم ؟

۱.آماده کردن پوست صورت

برای آماده سازی پوست صورت ابتدا یک لایه نازک از مرطوب کننده را روی پوست بزنید سپس یک لایه نازک از پرایمر را روی پوست صورت خود بزنید. توجه داشته باشید که پرایمر باعث پوشاندن ایرادها و خط های پوست می شود و علاوه بر این ماندگاری آرایش را بیشتر می کند.

استفاده از کرم مرطوب کننده

۲. استفاده از کرم پودر و کانسیلر

برای اینکه آرایشی طبیعی و ساده ای داشته باشید بهتر است از کرم پودر با پوشانندگی سبک یا متوسط استفاده نمایید سپس کرم پودر را روی نقاط مختلف پوست صورت خود بزنید و به کمک پد یا قلم مو کرم را روی پوست صورت خود پخش نمایید. اگر پوست شما بدون لک و صاف است می توانید به جای استفاده از کرم پودر از کرم ضد آفتاب بدون رنگ استفاده نمایید.

نحوه آرایش طبیعی

از کانسیلر می توانید برای پوشاندن سرخی و خال و جای جوش و لکه های صورت استفاده نمایید. توجه داشته باشید که کانسیلر باید یک درجه روشن تر از کرم پودر باشد. برای پوشاندن سیاهی و کبودی زیر چشم کانسیلر را به شکل مثلثی یا V زیر چشم های خود بزنید سپس به کمک قلم مو یا پد آن را محو نمایید.

استفاده از کانسیلر

۴. زیر ساخت آرایش

برای ایجاد زیر ساختی مناسب دو خط باریک از کرم دو تا سه درجه تیره تر از رنگ پوست را در زیر خط گونه ها و دو طرف روی بینی و قسمت بالایی ابروهای خود بکشید و به کمک انگشت آن را محو نمایید.

گریم صورت

۵. برطرف کردن عیب های موجود در صورت

در این مرحله باید به همه قسمت های صورت خود نگاه کنید و اگر پوست شما صورت نیاز به کرم یا هر پوشش دهنده ای دارد از آن استفاده نمایید همچنین کرم باید به خوبی جذب صورت شده باشد و در هیچ قسمتی به صورت پخش نشده باقی گذاشته نشود. برای اینکه پوست صورت شما صاف و یکدست تر به نظر برسد بهتر است از پودر یا پنکک استفاده نمایید که در این صورت چربی و عرق صورت جذب می شود.

۶. استفاده از رژگونه

ابتدا به کمک پودر برنزه کننده یا پودری که دو درجه از پوست شما تیره تر می باشد روی خط گونه و خط چانه و شقیقه ها پودر بزنید سپس از رژگونه کرمی و هلویی و صورتی یا هر رنگ رژگونه ای برای گریم گونه های خود استفاده نمایید.

گریم گونه ها

توجه داشته باشید که رژگونه باید به صورت دقیق روی برجستگی گونه ها زده شود سپس رژگونه را مقداری محو نمایید تا در یک نقطه متمرکز نباشد همچنین برای جذابیت بیشتر گونه های خود از هایلاتر یا براق کننده در قسمت بالایی استخوان گونه های خود استفاده نمایید.

همچنین برای زدن رژگونه به صورت صحیح لبخند بزنید تا قسمت های برجسته و گودی گونه های شما مشخص شود سپس مقداری رژگونه روی گونه های خود بزنید و به کمک انگشتان آن را در گردی گونه ها محو نمایید. رنگ رژگونه را می توانید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

آرایش گونه ها

۷. آرایش ابرو و چشم ها

برای اینکه میکاپ تان طبیعی تر به نظر برسد می توانید برای میکاپ چشم ها ابتدا به کمک فرمژه به مژه های خود فرم و حالت دهید سپس یک لایه ریمل به مژه هایتان بزنید. برای جذابیت بیشتر چشم ها نیز می توانید به کمک مداد مشکی در قسمت گوشه خارجی چشم ها خطی کوتاه بکشید سپس آن را محو نمایید.

اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس میکاپی طبیعی داشته باشید بهتر است به کمک انگشت اشاره خود لایه ای از سایه چرب و براق را پشت پلک هایتان بزنید توجه داشته باشید برای بلند دیده شدن پشت چشم ها می توانید از سایه استخوانی رنگ و سفید یا نقره ای استفاده نمایید. اگر شما پوست سبزه یا تیره رنگی دارید برای میکاپ چشم هایتان بهتر است از سایه قهوه ای رنگ استفاده نمایید و اگر تمایل دارید چشم هایی جذاب داشته باشید بهتر است قسمت داخلی چشم هایتان را سایه بزنید. برای اینکه چشمان شما جذابیت بیشتری داشته باشید بهتر است از سایه طلایی یا مسی استفاده نمایید. برای درشت تر دیده شدن چشم ها می توانید مقدار کمی از سایه طلایی را روی قلم مو قرار دهید سپس سایه را روی مژه های پایینی خود بزنید همچنین طلایی کردن زیر چشم ها نیز باعث می شود تا چشم هایتان متفاوت تر به نظر برسد. به هیچ وجه از رنگ تیره برای قسمت زیری چشم های خود استفاده نکنید زیرا تیرگی های و پف چشم بیشتر دیده می شوند. برای جلوگیری از حرکت سایه چرب روی پلک چشم می توانید از فیکساتور استفاده نمایید که فیسکاتور دوام سایه چشم را نیز بیشتر می کند.

میکاپ طبیعی چشم ها

برای کشیدن خط چشم نیز می توانید خط چشمی باریک را پشت پلک چشم های خود بکشید همچنین خط چشم بهتر است بدون دنباله باشد یا در صورت تمایل خط چشمی با دنباله کوتاه را پشت خط مژه هایتان بکشید. بعد از کشیدن خط چشم و کشیدن سایه چشم می توانید مژه های خود را فر دهید سپس ریمل حجم دهنده را روی مژه ها بزنید و به چشم های خود حالت بی نظیری را ببخشید.

آرایش چشم ها

برای آرایش ابرو ها نیز ابتدا به رنگ ابروهای خود توجه نمایید سپس نقاط خالی ابروهای خود را به کمک مداد ابرو پر نمایید همچنین می توانید برای جذابیت آرایش ابرو از ژل ابرو استفاده نمایید.

آرایش طبیعی زیبا و شیک

۸. آرایش لب ها

مقداری بالم لب روی لب هایتان بزنید سپس به کمک رژلبی با رنگ ملایم به لب های خود فرم و حالت دهید. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از رژلب براق و رنگ روشن استفاده نمایید می توانید بعد از زدن رژلب دستمال تمیزی را روی لب های خود یکی دو بار قرار دهید و بردارید تا دوام رژلب بیشتر شود و علاوه بر این رنگ آن نیز طبیعی به نظر برسد.

برای آرایش شب می توانید مقداری برق لب روی لب های خود بزنید همچنین اگر تمایل دارید دوام رژلب بیشتر شود می توانید قبل از زدن رژلب یک تکه یخ را روی لب های خود قرار دهید سپس رژ با رنگ دلخواه خود را بزنید.

آرایش لب ها

مدل های میکاپ طبیعی

میکاپ های غلیظ و زننده چند سالی است که دیگر مد نیستند و اغلب خانم ها در سال های اخیر از میکاپ های ملایم و طبیعی استفاده می کنند که این مدل میکاپ ها باعث می شوند تا ظاهر طبیعی و در عین حال جذاب تر به نظر برسد.

توجه داشته باشید که از این مدل میکاپ ها می توانید برای حضور در مکان های مختلف نظیر مکان های عمومی و مهمانی ها و مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده نمایید.

آرایش لایت و زیبا

آرایش دخترانه طبیعی

میکاپ زنانه طبیعی

میکاپ دخترانه زیبا

آرایش طبیعی و جذاب

آرایش صورت زیبا و شیک

میکاپ صورت شیک

میکاپ صورت زنانه

میکاپ زیبا صورت

آرایش طبیعی و زیبا زنانه

آرایش زیبا و جذاب زنانه

مدل میکاپ طبیعی و زیبا

در این مطلب توجه شما را ترفندهایی برای داشتن آرایش طبیعی جلب کردیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو