چهار شگفت انگیز

استودیوی مارول در «روز سرمایه‌گذاران» دیزنی سرانجام فاش کرد که «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) با کارگردانی «جان واتس» به سینما بازخواهند گشت. این فیلمساز در حال فیلمبرداری «مرد عنکبوتی ۳» (Spider Man 3) با تمامی شخصیت‌های «پیتر پارکر» با بازی «توبی مگوایر»، «اندرو گارفیلد» و «تام هالند» است. در حال حاضر جزئیاتی در مورد بازیگران ریبوت فاش نشده است.

هواداران مارول از مدت‌ها قبل انتظار می‌کشند که شخصیت‌های «چهار شگفت‌انگیز» را در «دنیای سینمایی مارول» ببینند. پس از ادغام استودیوهای فاکس قرن بیستم با دیزنی، مالکیت این شخصیت‌ها و نیز «اکس-من» به مارول بازگشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شایعه‌ی تولید ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» در ماه نوامبر گذشته شنیده شده بود و انتظار می‌رفت که فیلم مستقیماً از اولین روایت‌های «جاناتان هیکمن» و «دیل ایگلشام» اقتباس شود. اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا واتس ارجاعی به آن کتاب‌های کامیک محبوب می‌دهد و مرگ «جانی استورم» را روایت می‌کند یا نه.

این احتمال نیز وجود دارد که این ریبوت به یک رویداد کراس‌اور عظیم بدل شود چرا که در روایت هیکمن، «مرد عنکبوتی» و «چهار شگفت‌انگیز» نقش‌هایی کلیدی در رویداد «جنگ‌های مخفی» (Secret Wars) داشتند. هواداران مارول گمانه‌زنی می‌کنند که این داستان اساس فیلم واتس را تشکیل دهد.

تاریخ فیلمبرداری و اکران ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» به تأیید نرسیده است.