دانلود بازی Cyberpunk 2077 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و GOG و CODEX

دانلود بازی Cyberpunk 2077 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و GOG و CODEX


منبع: دانلود ها

211

1399/9/22

03:30


بازی Cyberpunk 2077 از آن جهت برای دوست‌داران صنعت گیم از اهمیت برخوردار است که در بهترین حالت ممکن، بیش از یک دهه موردانتظار بوده است. سرانجام بالاخره شاهد انتشار این بازی تاریخی هستیم و گویا با اثری بسیار عالی و با قدرت جزئیاتی بالا روبرو هستیم. سی دی پراجکت رد به‌عنوان سازنده این اثر که سابقه‌ی نشر سری موفقی همچون ویچر را دارد، اثر تکرارنشدنی و تاریخی را به کتابخانه‌ی آثار خود اضافه کرده است. این بازی نمونه‌ای است که می‌توانید چندین ماه رزوانه ده‌ها ساعت به تجربه‌ی آن بپردازید و خسته نشوید. بازی آنقدر با جزئیات بالا ساخته شده است که می‌توانید حتی موهای سر شخصیت‌های آن را بشمارید و تارهای زائد آن‌ها را تشخیص دهید.

Cyberpunk 2077 v1.03 (43299) PC-GOG

Cyberpunk 2077 PC-CODEX | DODI Repack | FitGirl Repack

نسخه فشرده FitGirl اضافه شد

آپدیت بازی Update v1.04-GOG اضافه شد

دانلود-بازی-Cyberpunk-2077

به شما توصیه می‌کنیم که اگر به‌دنبال یک اثر شاخص هستید تا در فصل تعطیلات میلادی تجربه کنید، تمرکز خود را تنها روی سایبرپانک ۲۰۷۷ بگذارید. این بازی می‌تواند مولکول‌های مکانیکی را به رخ کشیده و روایتی خطرناک را برای‌تان داشته باشد. بازی در سبک نقش آفرینی و شوتر اول شخص عرضه شده است و به‌طور رسمی، قرار است که ۲۰ آذر (۱۰ دسامبر) در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. بازی برای تمامی پلتفرم‌ها، از جمله PC منتشر شده است و بهترین حد جزئیاتی آن را می‌توانید روی همین پلتفرم تجربه کنید.

در بازی Cyberpunk 2077 شما در نقش شخصیت V بازی خواهید کرد که یک قهرمان مهربان در نایت سیتی است. او هر کاری می‌کند تا در این شهر شناخته شود و متاسفانه، این هدف مشکلات زیادی را برای وی ایجاد خواهد کرد. او باید به روح دیرینه شخصیت مهم بازی با نقش آفرینی کیانو ریوز پناه بدهد. جانی سیلور هند که یک تروریست و ستاره راک است، آرام آرام ذهن این شخصیت‌ها ر ا تصاحب کرده و مشکلات زیادی را برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

بدون شک، مقیاس بندی این بازی شما را شگفت زده و البته مضطرب خواهد کرد. با دنیای پرجزئیات و بسیار بزرگی هستیم که قرار است در بخش کمپین، ۳۷ ساعت گیم‌پلی برای شما داشته باشد. تلاش سازندگان در پرداخت این بازی موفقیت‌آمیز بوده است و اگر باگ‌های روز اول عرضه را فاکتور بگیریم، می‌توان گفت که با یک شاهکار روبرو هستیم. غیرضروری‌ترین برخوردهای دشمنان در بازی Cyberpunk 2077 نیز دارای داستانی در پشت پرده هستند. این روند سبب می‌شود که بازیکنان علاقه‌ی زیادی به اکتشاف در این اثر داشته باشد. شما هرگز نمی‌دانید که چه چیزی در آینده انتظار شما را می‌کشد یا چه کسانی قرار است روبروی‌تان ظاهر شوند. قرار است که با جنایاتی روبرو شویم که در بازار سیاه شهر جریان دارد.

ماموریت‌هایی را در بازی Cyberpunk 2077 خواهیم دید که پر سر و صدا هستند و رقابتی خونین را رقم خواهند زد. این بازی بسیار سرگرم کننده است و لذت‌های عجیب و غریبی را به بازیکنان ارائه خواهد کرد. شما همیشه گزینه‌هایی در اختیار دارید که در نحوه برخورد آن‌ها می‌توانید مختار باشید. بازی در ظاهر، نبردهای ساده‌ای دارد، اما درواقع تمام آن‌ها توالی مناسبی از رویدادهایی را در ذهن بازیکن ایجاد خواهند کرد که بدست آوردن و کنار گذاشتن آن‌ها، اصلا به همین سادگی‌ها نخواهد بود. شما در این بازی خلاصه‌ای از داستان‌های شخصیت‌ها را می‌توانید در طی گفتگوها تحلیل کرده و به‌سراغ ماموریت‌های جانبی هرکدام از آن‌ها بروید. بازی در جستجو چیزی کم نگذاشته است و علاقه‌مندان به ماجراجویی را ماه‌ها درگیر خود خواهد کرد.

در بازی Cyberpunk 2077 شاهد این هستیم که سی دی پراجکت دوباره‌ی جادوی مشابه خود با ویچر ۳ را تکرار کرده است. این سازنده لهستانی به‌خوبی از سایر بازی‌های صنعت بازی درس عبرت گرفته است و باعث می‌شود که نکته‌ی منفی خاصی در مورد سایبرپانک مشاهده نکنیم. هر بار که شما این بازی را به پایان برسانید، تجربه‌ای نو در گوشه‌ی ذهن شما نقش بسته است و مدت‌ها به آن فکر خواهید کرد. بازی تلاش‌های عالی شخصیت‌های غنی خودش را به رخ می‌کشد و هیچ‌کدام از آن‌ها تنها یک فکر گذرا نخواهند بود و شما را درگیر خود خواهد کرد.

ویژگی‌های نسخه فشرده DODI:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Cyberpunk 2077-CODEX و ریلیز کامل GOG روز انتشار بازی، فشرده سازی شده است.
  • دیتای بازی بعد از نصب بر اساس ریلیز CODEX می‌باشند. اما شما می‌توانید با مراجعه به پوشه _Backups در محل نصب بازی خود، از فایل‌های اوریجینال بازی و هم‌چنین فایل‌های مورد نیاز برای انتقال بازی خود به نسخه GOG استفاده کنید.
  • ورژن بازی، ورژن روز انتشار یعنی v1.03 می‌باشد.
  • محتوای Bonus Content بازی شامل آواتارها، پوسترها، داستان کوتاه، آلبوم موسیقی متن، کتاب مرجع و والپیپرها در این نسخه لحاظ شده‌اند.
  • تنها زبان‌های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده‌اند. بازی به صورت تک‌زبانه (انگلیسی) است. همه‌چیز بر اساس MD5 رسمی فایل‌ها می‌باشد. هیچ‌چیزی تبدیل یا انکود نشده است.
  • مدت زمان نصب حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه است.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Cyberpunk 2077-CODEX فشرده سازی شده است. ورژن بازی v1.03 می‌باشد که دقیقا مشابه ورژن روز انتشار بازی است.
  • فایل PDF بازی تحت عنوان The World of Cyberpunk 2077 در این نسخه لحاظ شده است. هم‌چنین آواتارها، پوسترها، داستان کوتاه، آلبوم موسیقی متن، کتاب مرجع و والپیپرها در این نسخه لحاظ شده‌اند.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۰۳٫۵گیگابایت به حداقل ۳۵٫۲گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۴۵دقیقه الی ۲ساعت و ۳۰دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۱۰۸٫۶گیگابایت (در صورت نصب تمامی زبان‌ها و فایل‌های انتخابی) است.
  • حداقل ۳گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه‌های متعدد که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Cyberpunk 2077 is an open-world, action-adventure story set in Night City, a megalopolis obsessed with power, glamour and body modification. You play as V, a mercenary outlaw going after a one-of-a-kind implant that is the key to immortality. You can customize your character’s cyberware, skillset and playstyle, and explore a vast city where the choices you make shape the story and the world around you

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or 10

Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon RX 470

DirectX: Version 12

Storage: 70 GB available space

Additional Notes: SSD recommended

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon R9 Fury

DirectX: Version 12

Storage: 70 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

—————–

آموزش نصب نسخه GOG:

فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای فایل ستاپ به نصب بازی بپردازید. دقت کنید که باید حدود 120گیگ فضای خالی در درایو C شما یا هر درایوی که فضای Temp ویندوز شما تعریف شده، موجود باشد.

توجه مهم در مورد اخطار فایل ششم! چنان چه در هنگام نصب نسخه GOG، خطای مشکل دار بودن فایل ششم bin در هنگام نصب را دریافت می‌کنید، لطفا فایل فیکس برای این مورد را از بخش دانلود همین مطلب دانلود کنید، فایل مربوطه را با فایل فعلی replace کرده و سپس نصب را انجام بدهید.

—————–

آموزش نصب آپدیت بازی برای نسخه Pre-Load:

1) حتما دقت داشته باشید که این آپدیت، فقط و فقط برای نسخه پری لود هست. نسخه های CODEX, DODI, FitGirl و ریلیز فعلی GOG دارای این آپدیت به صورت پیش فرض هستند و نیازی به این آپدیت ندارند.

2) برای نصب این آپدیت بر روی نسخه پری‌لود، شما باید دیتای بازی بدون هیچ‌گونه دستکاری را داشته باشید. یعنی اگر فایل لیک‌شده برای اجرای بازی پیش از زمان انتشار رو اعمال کردین، حتما باید این فایل رو کاملا حذف کنین. یک فایل به اسم Untouched قرار دادیم، این فایل دانلودی، دارای محتوای نسخه پری‌لود پیش از اعمال فایل لیک‌شده هستش. محتوای این فایل رو روی نسخه بازیتون اعمال کنین. بعد از اون، یک فایل نوشتاری HOWTO.txt در فولدر Untouched هست و لیستی از فایل ها و فولدرهایی داره که اگر در فولدر بازیتون هستن، باید حذف بشن. اونو هم بادقت انجام بدید.

3) حالا فایل نصب آپدیت جداگانه رو به صورت Run as Administrator اجرا کنین. مطمئن بشید که درایو C شما حدود 10گیگ خالی داره. محل نصب آپدیت رو دقیقا محل فولدر بازیتون یعنی پوشه Cyberpunk 2077 بدید و روی Start کلیک کنین.

4) اگر بعد از نصب آپدیت، زبان بازی براتون روسی بود، لطفا فایل “lang_ru_voice” در محل نصب بازیتون رو کاملا پاک کنین. اگر باز هم درست نشد، فایل goggame-1423049311.info رو با یک ویرایشگر متن باز کنین (مثلا Notepad ++) و این تغییرات رو بدید:

عبارت “Russian” رو به “English” تغییر بدید. عبارت ““ru-RU” رو هم به “en-US” تغییر بدید. بعدش فایل رو Save کنین و بازی رو اجرا کنین.

—————–

آموزش نصب نسخه فشرده FitGirl:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس و ویندوز دیفندر شما کاملا غیرفعال است. سپس فایل‌های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل Setup.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تیک گزینه‌های نصب Microsoft Visual C++ و DirectX را حتما بردارید (غیرفعال کنید) و اگر این موارد را لازم داشتید، به‌صورت جداگانه دانلود و نصب کنید.

3) مراحل نصب آغاز خواهد شد. لطفا صبور باشید تا نصب انجام شود.

ذکر چندین نکته برای نسخه فشرده FitGirl حائز اهمیت است:

نکته اول) اگر پس از گذشت 5ساعت، هنوز بازی برای شما نصب نشده بود، لطفا ستاپ را مجدد اجرا کنید و در ابتدای نصب، تیک گزینه Limit 3GB RAM را بزنید. سپس گام دوم را انجام داده و نصب را آغاز کنید.

نکته دوم) اگر از CPUهای قدیمی استفاده می‌کنید که از قابلیت AVX پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید وارد فولدر “AVX Fix” شده و محتوای درون آن را در فولدر اصلی بازی خود کپی کنید تا مشکلات اجرای بازی در CPUهای قدیمی برطرف شود.

نکته سوم) فایل‌های مورد نیاز نسخه GOG در فولدر نصب بازی شما موجود است تا اگر تمایل داشتید بازی خود را از نسخه CODEX به GOG منتقل کنید. فایل‌های با پسوند .BAT در این مورد، در فولدر نصب بازی شما موجود هستند.

نکته چهارم) برای فعال‌سازی بسته الحاقی پیش خرید بازی (Pre-Order DLC) شما باید حتما نسخه GOG را داشته باشید. بدین منظور، لطفا وارد پوشه bin / x64 شده و فایل GameServicesGOG.dll را به فایل GameServicesGOG-.dll تغییر نام بدهید.سپس بازی را اجرا کنید. اکانتی جعلی برای خود بسازید و سپس مجدد وارد بازی شوید. بسته‌های الحاقی پیش خرید بازی، برای شما فعال شده‌اند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو