از بین‌بردن چروک‌های دور چشم با استفاده از مواد خانگی

90

1399/9/22

14:18


از بین‌بردن چروک‌های دور چشم با استفاده از مواد خانگی

سلامت نیوز: یکی از بد‌ترین چروک‌ها برای خانم‌ها، چروک‌های دور چشم است که به‌دلیل عوامل گوناگونی مثل قرار گرفتن در معرض زیاد نور خورشید، بالا رفتن سن، رژیم غذایی ضعیف و بدون مواد مغذی، استعمال دخانیات و درست تمیز نشدن این نواحی به‌وجود‌ می‌آید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،روش‌های مختلفی برای جلوگیری از به وجود آمدن این چروک‌ها و حتی درمان آن‌ها وجود دارد، در ادامه به بررسی چند روش خانگی خواهیم پرداخت.

روغن‌ نارگیل

روغن نارگیل یکی از معجزه‌گر‌های پوست محسوب می‌شود اما برای از‌بین بردن چروک‌های دور چشم کافی است ۲‌۳ قطره روغن نارگیل را قبل از خواب در نواحی چروک بمالید و آن منطقه را با نوک انگشت‌تان به آرامی ماساژ دهید.این کار را یک‌ماه انجام دهید تا نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید.

روغن کرچک

روغن کرچک یک داروی موثر طبیعی برای درمان چروک‌هاست زیرا پوست را در مدت طولانی، مرطوب نگه می‌دارد.چند قطره روغن کرچک را کف دست خود بریزید و آن را زیر چشم و در نواحی چروک بمالید حدود ۲۰ دقیقه فرصت دهید تا روغن کاملا جذب شود. بهترین زمان برای استفاده از روغن کرچک،صبح و عصر است.

روغن بادام

یکی دیگر از داروهای طبیعی برای درمان چین و چروک‌ دور چشم،روغن بادام است. چند قطره روغن بادام را با عسل مخلوط کنید و آن را زیر چشم بگذارید و ماساژ دهید، نتیجه آن را بعد از چند ماه خواهید دید.

خیار

خیار علاوه بر از بین بردن چین و چروک برای از بین بردن سیاهی دور چشم هم بسیار موثر است.شما می‌توانید خیار را حلقه کنید و هفته‌ای دوبار روی چشم‌های‌تان بگذارید.

وازلینوازلین

یک پماد قدیمی است که خاصیت صاف کنندگی پوست را دارد و برای ازبین بردن چروک‌ها نیز موثر است. ابتدا صورت خود را با آب گرم بشویید و نواحی چروک را با وازلین ماساژ دهید. این کار را هر روز صبح و عصر تکرار کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو