دهکده گردشگری سلامت صبا؛ اولین دهکده سلامت ایران

دهکده گردشگری سلامت صبا؛ اولین دهکده سلامت ایران


منبع: همگردی

422

1399/9/22

22:03


یکی از مراکز گردشگری کشور که طرفداران را بسیاری برای خود دست و پا کرده، دهکده گردشگری سلامت صبا قم هست. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا بدانید دهکده گردشگری سلامت صبا قم کجاست و از نحوه رزرو دهکده سلامت صبا آگاهی حاصل نمایید.

اولین دهکده گردشگری سلامت در کشور

آشنایی

دستجرد آب و هوای بسیار مطبوعی داشته و در دامنه کوه واقع شده است. یکی از بی مثال ترین جاذبه های تفریحی این منطقه، دهکده سلامت صبا بوده که در سال 1394 افتتاح و بازگشایی شده است. یکی از ویژگی های اساسی دهکده گردشگری سلامت صبا، این است که در آن امکانات و خدمات رفاهی بسیاری برای افراد فراهم شده و آنان با راحتی خیال می توانند از اوقات فراغت خود لذت ببرند.

آشنایی با منطقه گردشگری دستجرد

امکانات گردشگری و پزشکی

گردشگری پزشکی یکی از اصطلاحاتی بوده که در چند سال گذشته به فهرست تعاریف صنعت گردشگری افزوده شده است. بطور کلی، به سفرهایی که افراد به جهت درمان یا عمل جراحی مشخص انجام می دهند، گردشگری پزشکی می گویند. دهکده سلامت صبا یکی از دهکده هایی بوده که در این زمینه فعالیت می کند و تیمهای پزشکی بسیار مجربی دارد که انواع مختلف عملهای جراحی و درمانها را انجام می دهند. اما، یکی از دلایلی که موجب شده تا اکثر مسافران برای درمان و مداوا به این دهکده مراجعه کنند، فضای مفرح و مجهزش بوده که بی شک، می تواند در بهبود شرایط این افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. اگر بخواهیم به مهمترین امکانات این مرکز اشاره کنیم، می توانیم مواردی مانند کافی شاپ، هتل، تالار، فروشگاه، سفره خانه سنتی، سالنهای مخصوص همایش، سایت ماهیگیری، دریاچه مصنوعی و ویلاها را نام ببریم.

امکانات گردشگری و پزشکی در دهکده سلامت صبا

وجود شهربازی امن و جذاب یکی دیگر از ویژگی های خارق العاده و شگفت انگیز برای رزرو دهکده سلامت صبا بوده که در آن کودکان می توانند به تفریح و بازی بپردازند. آن دسته از مسافرانی که فقط با هدف گردش و تفریح به این دهکده سفر کرده اند هم می توانند از برنامه سلامتش استفاده کنند. در واقع، پزشکان این مجموعه فشار خون، چربی، وزن و قند این افراد را اندازه گرفته و یک رژیم غذایی مناسب به آنها ارائه می دهند.

مسیر دهکده

اگر تصمیم گرفتید که به دهکده سلامت صبا سفر کنید، باید ابتدا باید مسیر اتوبان قم-سلفچگان را پشت سر بگذارید. سپس، با عبور از یک مسیر سر راست می توانید خود را به این دهکده برسانید.

آشنایی با فعالیتهای دهکده

از جمله فعالیتهایی که افراد می توانند در این دهکده انجام دهند، می توان به فعالیتهای هوازی و ورزشهای آبی اشاره داشت. اساتید و مربیان این رشته ها هم در این مجموعه حضور دارند و به همین خاطر، شما با خیالی راحت می توانید به انجام این فعالیتها بپردازید. افرادی هم که بدنبال سلامت روح و جسم هستند، می توانند از آبهای معدنی، لجن و نمک درمانی دهکده با نظارت تیم پزشکی استفاده کنند.

آشنایی با فعالیتهای دهکده

اطلاعات کلی

آدرس: قم، کیلومتر 20 جاده تفرش، روبروی شهر دستجرد

تلفن: 02535224361

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو