جشنواره یلدایی بادی اسپینر امسال با ۲۰ درصد تخفیف ثابت برای همه کالاها و اتفاقات هیجان‌انگیز در تمامی شعب و فروشگاه آنلاین این برند برگزار می‌شود.

از ۲۷ آذر تا ۳۰ آذر، جدیدترین‌های بادی اسپینر با تخفیف در انتظار شماست – در این یلدا، استایل‌های خاص فصل در یک چشم به هم زدن تمام می‌شوند، پس آنلاین باشید و زودتر از همه از تخفیف‌های این جشنواره باخبر شوید!

این یلدا هیچ خریدی بدون تخفیف نیست!

کالکشن پاییز و زمستان بادی اسپینر با مدل‌های متنوع و استفاده از پارچه‌های با کیفیت و همچنین با در نظر گرفتن جدیدترین مدهای روز دنیا، طراحی شده است که شامل انواع لباس زمستانی مانند پالتو و مانتوی زمستانی زنانه، کاپشن و پالتوی مردانه، انواع شلوار جین در کنار سویشرت، هودی، بافت و پلیور مردانه و زنانه می‌شود.

علاوه بر 46 شعبه بادی اسپینر، مجموعه کامل پاییز و زمستانی این برند برای خرید اینترنتی نیز در جشنواره یلدایی در دسترس شماست تا تنها با چند کلیک بتوانید یک خرید راحت و مطمئن را تجربه کنید.

انواع لباس‌های مردانه شامل کت و کاپشن‌های زمستانی،‌ پلیور، سویشرت و لباس‌های کاربردی در کنار انواع ست لباس زنانه از مانتو‌، کاپشن و پالتوهای زنانه گرفته تا سویشرت و شومیز و پیراهن‌های مناسب فصل را در این روزهای یلدایی با تخفیف ویژه بخرید.

برند بادی اسپینر با بیش از 13 سال سابقه فعالیت، نامی آشنا در صنعت پوشاک و برندهای ایرانی است که با تولید لباس‌های باکیفیت، اصیل و در عین حال همگام با مد روز نه تنها توانسته در بازار مد و پوشاک ایرانی جایگاه ویژه‌ای به دست آورد بلکه با طرح‌های خلاقانه و متفاوت تحولی در سبک لباس به وجود آورده است.

بادی اسپینر

در جشنواره یلدایی بادی اسپینر کدام کالاها را بخرید؟

تخفیف‌های یلدای بادی اسپینر فرصت خوبی است برای خرید همه آنچه در لیست خرید لباس داشته‌اید. این بهترین فرصت برای کامل کردن کمد لباس‌هایتان است. 

اگر جزو طرفداران استایل روزمره هستید حتما به کاپشن‌ها، کت‌های چرم، پلیورها و کفش‌های اسپرت بادی اسپینر سر بزنید. اما اگر یک استایل نیمه رسمی را می‌پسندید پالتو و کاپشن‌های زمستانی و پیراهن‌های کلاسیک مردانه جزو اولین انتخاب‌هایی هست که به ذهن می‌رسد.

انواع بافت زنانه و مردانه باکیفیت همراه با سویشرت و هودی انتخاب‌های همیشگی هستند که در این جشنواره بادی اسپینر می‌توانید با بهترین قیمت خریداری کنید.

چطور در جشنواره یلدایی بادی اسپینر خرید آنلاین کنیم؟

برند بادی اسپینر علاوه بر 46 شعبه فعال در سراسر کشور، تمامی کالکشن پاییز و زمستان خود را در فروشگاه آنلاین نیز قرار داده است تا به ویژه در این روزها که خرید اینترنتی توصیه می‌شود، جشنواره یلدایی با همه تخفیف‌های آن در دسترس همه افراد باشد.

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی بادی اسپینر، این امکان را به شما می‌دهد که بدون اتلاف وقت و در همان ساعت اولیه جشنواره خرید خود را انجام دهید و علاوه بر آن در کنار کالکشن فصل، کالاهای همیشگی مانند تی شرت و پیراهن مردانه و شومیز زنانه را نیز ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید.

برای اطلاع از شروع جشنواره بادی اسپینر و خرید زودهنگام در این جشنواره به وبسایت بادی اسپینر سر بزنید و در خبرنامه سایت بادی اسپینر ثبت نام کنید.