مجید واشقانی مجری یلدایی شبکه دو شد

منبع: برترین ها

84

1399/9/24

15:38


شبکه دو سیما با ویژه‌برنامه «ایرانیش» با اجرای مجید واشقانی و گیتی خامنه به گرامیداشت شب یلدا می‌پردازد.

باشگاه خبرنگاران جوان : شبکه دو سیما با ویژه‌برنامه «ایرانیش» با اجرای مجید واشقانی و گیتی خامنه به گرامیداشت شب یلدا می‌پردازد.
 

مجید واشقانی مجری یلدایی شبکه دو شد

 
به نقل از روابط عمومی شبکه دو، ویژه‌برنامه «ایرانیش» به مناسبت شب یلدا تدارک دیده شده و با حال و هوایی متفاوت با برنامه‌های گفتگو محورِ هر ساله طی دو شب شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰ آذر) بعد از گفت و گوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد. این برنامه با اجرای مجید واشقانی و گیتی خامنه به گرامیداشت این آیین کهن ایرانی و جشن ولادت حضرت زینب (س) می‌پردازد.
 
در جشن شب چله امسال تلفیقی از مسابقات اصیل ایرانی و معاشرتی صمیمانه با مهمانان برنامه را شاهد خواهیم بود. بازی‌هایی که در گذشته خانواده‌های ایرانی در شب یلدا به آن‌ها می‌پرداختند. در کنار حضور هنرمندان، ورزشکاران، خوانندگان و البته مهمانانی از جنس کادر درمان و چهره‌های مختلف اجتماعی درون مایه اصلی این ویژه‌برنامه را تشکیل می‌دهند.
 
همچنین به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار این برنامه از پرستاران پرتلاش تقدیر خواهد کرد و ارتباطی زنده با دمشق و حرم حضرت زینب (س) برقرار خواهد شد.
 
افزون بر این اجرای موسیقی به صورت هنر‌های مفهومی و طراحی بخش‌های متنوع، سرگرم‌کننده و متفاوت از دیگر تدارکات ویژه این برنامه خواهد بود. ویژه‌برنامه «ایرانیش» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی که شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰ آذر) بعد از گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو