مستربین با کمدی جدید برمی‌گردد/ معرفی سریال‌های تازه نتفلیکس

منبع: ایران آرت

90

1399/9/24

19:12


روآن اتکینسون، بازیگر نقش مستربین در یک سریال کمدی ۱۰ اپیزودی به نام "انسان در برابر زنبور" نقش‌آفرینی خواهد کرد.

ایران آرت: نت‌فلیکس اعلام کرد که هفت سریال اریجینال جدید بریتانیایی با همکاری فیلمسازانی چون "روان اتکینسون" ستاره‌ی سابق "آقای بین"، "سم مندز" و "اندی سرکیس" می‌سازد. این سریال‌ها در بریتانیا نوشته و تولید خواهند شد.

سریالی که در کمپانی "نیل استریت" مندز به تولید می‌رسد "منطقه سرخ" نام دارد که یک عنوان کمدی در مورد فوتبال توصیف شده است. از سوی دیگر، اتکینسون در یک سریال کمدی ۱۰ اپیزودی به نام "انسان در برابر زنبور" نقش‌آفرینی خواهد کرد. او در این مجموعه باید یک زنبور مزاحم را از عمارتی بزرگ بیرون کند.

به گزارش ۳۰نما، سریال دیگری با تهیه‌کنندگی سرکیس و نویسندگی "جو بارتون" از کتاب‌های "نیمه بد" اقتباس خواهد شد، در حالی که "سوفی پتزل" از داستان کوتاه "هفت مرگ اولین هاردکسل" اقتباس می‌کند. این سریال‌‌های جدید در نقاط مختلف بریتانیا از جمله ولز فیلمبرداری خواهد شد.

فصل دوم "تاپ بوی"، فصل سوم "آموزش جنسی"، فصل پنجم "تاج"‌ فصل سوم "آخرت" (After Life) با بازی "ریکی جرویز" سریال‌های بریتانیایی در حال فیلمبرداری نت‌فلیکس هستند.

پیش‌تر گزارش شده بود که نت‌فلیکس ۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ برای تولید محتوا در بریتانیا سرمایه‌گذاری می‌کند. این شبکه ۵۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ در این منطقه هزینه کرده بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو