مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟


منبع: پارس ناز

282

1399/9/25

11:13


مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟ 

کدام مدل مو مناسب ماه تولد شماست؟ شاید ظاهر آدم ها خیلی باهم تفاوت داشته باشند، اما متولدین هرماه خصوصیات مشترکی دارند، مثلاً تیر ماهی ها بـه احساسات فراوان و تغییر پذیر، آذر ماهی ها بـه غرور و یک دندگی و اسفندی ها بـه مهربانی و سطح تحمل بالا مشهور هستند. شـما می توانید ظاهر خودتان رابا این خصوصیات مشترک هماهنگ کنید، امروز نوبت مدل موهاست! با پارس ناز همراه باشید.

 

مدل مو مناسب برای متولدین فروردین

متولدین فروردین سرشار از اعتماد بـه نفس، انرژی و جوش و خروش هستند و چنین افرادی بـه موهایی نیاز دارند کـه دست و پاگیر نباشد و مانع از فعالیت‌هاي روزمره آن‌ها نشود. دراین شرایط یک مدل موی کوتاه و زیبا همان چیزی اسـت کـه بـه ان نیاز دارید.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

سعی کنید مدل مو را طوری انتخاب کنید کـه نیاز بکار زیاد برای حالت دادن نداشته باشد، مدل‌هایي کـه مثل مدل وی هالی بری در قسمت بالای سر بلندتر و حجیم‌تر هستند این ویژگی را دارند و حالت دادن آن‌ها بـه دردسر و زمان زیادی نیاز ندارد.

 

مدل مو مناسب برای متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت همیشه بـه دنبال بهترین‌ها هستند و وقتی بهترین چیز را پیدا کنند دیگر ازآن دل نمی کنند. خوشبختانه یک مدل مو وجوددارد کـه می توان آنرا بهترین مدل مو نامید، این مدل هرگز قدیمی نمیشود و کاملا تطبیق پذیر اسـت و با کمی تغییر با هر فرم صورتی سازگار می شود.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

مدل لاب یا همان باب بلند کـه تا روی شانه میرسد بهترین و مناسب‌ترین مدل برای متولدین اردیبهشت اسـت و شـما میتوانید با انتخاب این مدل را میتوان در مدل‌هاي یکدست یا لایه لایه انتخاب کرد و با جدا کردن فرق موها از وسط یا از کنار در آن تنوع و هماهنگی بیشتری بـه وجود آورد.

 

مدل مو مناسب برای متولدین خرداد

طبیعت دوگانه متولدین خرداد همیشه بـه تنوع نیاز دارد و یک انتخاب هیچوقت آن‌ها را راضی نمیکند. بنابر این مدل موی متولدین این ماه باید طوری باشد کـه بتوان آنرا در چند ثانیه تغییر داد.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

مدل باب نامتقارن این ویژگی را دارد و بشما اجازه می دهد تا با یک تغییر ساده، ظاهر مو هاي خودرا کاملا عوض کنید. این مدل مو هم برای افرادی کـه مو هاي فر دارند و هم برای مو هاي صاف یا حالت‌دار مناسب اسـت و بـه خوبی میتواند شخصیت شگفت انگیز شـما را در خود منعکس کند.

 

مدل مو مناسب برای متولدین تیر

متولدین تیر افرادی احساساتی و رمانتیک هستند کـه دوست دارند جنبه زنانه شخصیت خودرا بیشتر بـه نمایش بگذارند. بنابر این هر مدل مویی کـه کاملا زنانه و ظریف باشد برای متولدین تیر مناسب اسـت بـه خصوص مو هاي حالت‌دار با فرهای درشت.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

به گزارش پارس ناز برای درست کردن موها بـه این شکل کافی اسـت با یک فرکننده حرارتی درشت، همه ی موها را دریک جهت فر کنید و پس از خنک شدن روی آن‌ها سرم حالت دهنده بزنید و برس بکشید تا مانند مو هاي پریانکا چوپرا حالتی طبیعی و جذاب پیدا کنند.

 

مدل مو مناسب برای متولدین مرداد

متولدین مرداد بـه جلب توجه علاقه زیادی دارند و هر مدل مویی کـه توجه دیگران رابه سمت آن‌ها جلب کند برای متولدین این ماه راضی کننده خواهد بود.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

یک مدل موی چند لایه کـه با فرهای متعدد و یا با سشوار کشیدن حجیم شده باشد و حالتی بدون وزن پیدا کرده باشد بـه خوبی اینکار را انجام می دهد. فرقی نمی کند مو هاي شـما بلند یا متوسط و یا حتی کوتاه باشد، همین کـه حجم ایجاد شده شـما را در مرکز توجه قرار دهد کافی خواهد بود.

 

مدل مو مناسب برای متولدین شهریور

متولدین شهریور بـه نظم و ترتیب علاقه زیادی دارند و از نظر مد و زیبایی نیز همیشه بـه مدل‌هایي جلب می شوند کـه حالت کلاسیک و مرتب دارند. بنابر این یک مدل موی یکدست و مرتب همان چیزی اسـت کـه بـه آن نیاز دارند.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

برای داشتن چنین مدل مویی کافی اسـت از آرایشگر خود بخواهید تا قسمت عقب موها را کمی کوتاه‌تر از قسمت جلو کوتاه کند و جلوی موها تا شانه‌هاي شـما برسد. پس ازآن می توانید یک فر ملایم بـه موها بدهید یا آن‌ها را صاف کنید.

 

مدل مو مناسب برای متولدین مهر

متولدین مهر بـه تعادل در زندگی خود بسیار اهمیت می دهند و هیچ چیز بـه اندازه تقارن آن‌ها را راضی نمی کند. بنابر این یک مدل موی یکدست و متقارن هم دقیقا همان چیزی اسـت کـه برای ارضی حس تعادل و توازن متولدین مهر مناسب اسـت.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

برای درست کردن موها بـه سبک کیم کارداشیان کـه از متولدین بنام ماه مهر اسـت ابتدا موها رابه صورت یکدست کوتاه کنید و سپس با اتومو، موها را صاف کنید و فرق آن‌ها را از وسط جدا کنید تا کار آرایش مو هاي شـما کامل شود.

 

مدل مو مناسب برای متولدین آبان

متولدین آبان افرادی احساساتی هستند کـه گاهی دراین احساسات زیاده روی بـه خرج می دهند اما این مساله هرگز نمیتواند یک نقطه منفی در شخصیت آن‌ها باشد.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

شـما میتوانید این ویژگی خاص شخصیت خودرا در مدل مو هاي خود نیز انعکاس دهید و برای این منظور کافی اسـت یک مدل موی باب کوتاه و جسورانه برای خودتان انتخاب کنید کـه شـما را قوی و مسلط نشان دهد مثل یک مدل باب لایه لایه کـه با چتری هم همراه شده اسـت.

 

مدل مو مناسب برای متولدین آذر

شخصیت متولدین آذر را میتوان در سه کلمه خلاصه کرد؛ شاد، بی‌خیال و بازیگوش. همین ویژگی‌ها میتواند مدل موی متولدین این ماه را نیز شکل دهد.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

مثلاً یک مدل موی شاد و جذاب کـه کمی مدرن هم شده باشد مثل مدل انتخای مگ رایان می تواند دقیقا همان چیزی باشد کـه شـما بـه دنبال آن هستید. برای متولدین آذر مو هاي کوتاه بیشتر توصیه میشود چون آن‌ها وقت رسیدگی بـه مو هاي بلند را ندارند و با مو هاي کوتاه آسان‌تر هستند.

 

مدل مو مناسب برای متولدین دی

متولدین دی همیشه مرتب و شیک و زیبا هستند و بـه ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند و بیشتر بـه سمت منظم بودن و کاربردی بودن همه ی چیز گرایش دارند، اما این بـه معنای آن نیست کـه متولدین دی با زیبایی ظاهری بیگانه هستند.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

مدل مو زنانه برای متولدین ماه های مختلف سال

 

یک مدل موی بلند کـه قسمت پایین آن فر شده و حالتی وزن دار پیدا کرده اسـت مثل مدل موی دوشس کمبریج دقیقا همان چیزی اسـت کـه متولدین دی ماه را راضی میکند چون هم زیبا اسـت و هم هرگز از مد نمی‌افتد.

 

مدل مو مناسب برای متولدین بهمن

متولدین بهمن روح آزاد و کولی واری دارند و بـه محدود کردن خود بـه قید و بندهای خاص علاقه‌اي ندارند. برای این‌کـه شخصیت متولدین این ماه در مدل موی آن‌ها هم انعکاس پیدا کند توصیه میکنیم بجای مدل‌هاي کلاسیک و یکدست مو از چتری‌هاي بلند استفاده کنید.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

مدل مو برای مردادی ها + مدل مو برای آذر ماهی ها

 

این چتری‌ها را هر طور کـه دوست دارید حالت دهید، مثلاً آن‌ها را از وسط جدا کنید و یا بـه یک طرف حالت دهید و یا برای تغییر بیشتر آن‌ها رابا سنجاق بالای سرخود محکم کنید. با اینکار هرگز مدل موی تکراری و کسل کننده‌اي نخواهید داشت.

 

مدل مو مناسب برای متولدین اسفند

نشانه اسفند ماه آب اسـت و آب همیشه تمایل ریختن دارد ودر جهت جاذبه زمین حرکت میکند. همین نشانه میتواند مدل مو هاي متولدین اسفند را هم شکل دهد یعنی موهایی بلند با موج‌هاي طبیعی کـه بـه صورت لایه لایه روی شانه‌ها ریخته شده اند.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

مدل مو ماه تولد + انواع مدل مو دخترانه

 

برای داشتن چنین موهایی در صورتی کـه مو هاي شـما بطور طبیعی حالت دار باشد آن‌ها را پس از شستن، با جریان هوا و بدون سشوار خشک کنید. در غیر این صورت موها را دسته دسته دور یک بیگودی بزرگ بپیچید و پس از خشک شدن باز کنید تا موج‌هایي طبیعی و زیبا روی مو هاي شـما شکل بگیرد.

 


 

در ادامه رنگ موی مناسب شما

 

رنگ موی مناسب، چهره شـما را بشاش می کند و صورتتان را سالم و با طراوت می نمایاند اما برعکس، انتخاب رنگ موی نامناسب صورت شـما را رنگ پریده و بی‌حال نشان می دهد. یک رنگ مناسب زیبایی هنر کوتاهی را چندین برابر می کند و مدل کوپ رابه بهترین نحو نشان می دهد. برای تشخیص رنگ موی مناسب ابتدا باید تشخیص دهید تن پوستتان سرد یا گرم اسـت.

 

برای اینکار می توانید سراغ جواهرات نقره و طلای خود بروید. آنها را کنار صورتتان قرار دهید و دقت کنید کدامیک بـه پوست شـما بیشتر می‌آیند و شفاف تر هستند و بیشتر جلب توجه میکنند.اگر فلز انتخابی شـما نقره اسـت این بدین معناست کـه رنگ پوستتان سرد و اگر طلا فلزی با خصوصیات بالا باشد تن پوست شـما گرم اسـت.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

راه دیگری نیز برای تشخیص تن پوست وجوددارد. رنگ رگها! بله رگ ها بشما خواهند گفت کـه جزو تن هاي گرم هستید یا سرد.به گزارش مجله مد پارس ناز اگر پوستی مایل بـه صورتی دارید و مویرگ هاي صورتتان آبی رنگ اند تن پوستتان گرم و اگر پوست مایل بـه زرد دارید و مویرگ ها بـه سبزی متمایلند تن پوست شـما سرد اسـت. طیف تن سرد از بسیار روشن تا تیره متغییر اسـت.

 

تن سرد روشن

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

در کل، افراد با پوست سرد دارای رنگ موی طبیعی مشکی، خاکستری و قهوه اي هستند. اشخاص با تن سرد روشن دارای چشمان سبز مایل بـه طوسی و سبز یا آبی هستند. رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ هاي روشنی چون پلاتینه، بلوند زیتونی و کاهی و زیتونی اند.

 

تن سرد تیره

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

خانمها با پوست سرد تیره دارای چشمانی بـه رنگ قهوه اي تیره، آبی پررنگ و سبز تیره اند. رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ هاي تیره اي چون مشکی و قهوه اي تیره با هایلایت هاي کرم روشن می‌باشد.

 

گرم و روشن

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

پوست هاي گرم نیز هم چون سرد دارای طیفی از بسیار روشن تا تیره اند. افراد با پوست گرم روشن دارای چشمانی بـه رنگ هاي عسلی و میشی اند. بهترین انتخاب برای این اشخاص رنگ هایي با تن آلبالویی، طلایی، مسی و نارنجی اسـت.

 

گرم و تیره

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

خانمها با پوست گرم تیره چهره سبزه دارند و رنگ چشم آنها خرمایی و مایل بـه سیاه اسـت. رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ هاي فندقی، شکلاتی، نسکافه اي، شرابی و ماهاگونی اسـت.

مدل مو مناسب برای ماه تولد شما کدام است؟

مدل مو و رنگ مو ساده و زیبا

 

توجه داشته باشید کـه رنگ موی انتخابی شـما می بایست همواره ترکیبی از پایه رنگ طبیعی موهایتان با رنگ هاي چند درجه روشن تر یا تیره تر باشد. تغییرات بزرگ چهره شـما را مصنوعی جلوه می دهد. پس با انتخاب رنگی مناسب کـه با پوست و چشمان تان هارمونی دارد از زیبایی طبیعی چهره خود لذت ببرید…

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو