سخنگوی ناجا در واکنش به اتفاق شهرستان بابل با بیان اینکه تعاملات بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در سطح بالایی قرار دارد، گفت: مقامات قضائی استان مازندران و شهرستان بابل با حضور در منزل سرباز بابلی از وی و خانواده او دلجویی کردند.

سردار "مهدی حاجیان" گفت:  درپی انتشار خبری مبنی بر توهین به سرباز بابلی توسط یکی از قضات دادگستری این شهرستان در شبکه های اجتماعی و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز مورد نظر به فرمانده انتظامی استان مازندران و پیگیری از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا صادر کرد.

وی تصریح ‌کرد: متعاقب این دستور، کمیته  ویژه ای با حضور نمایندگان ناجا و دستگاه قضائی استان به منظور رسیدگی به موضوع برگزار شد که نهایتا منجر به عذرخواهی بازپرس دادگستری شهرستان بابل از سرباز مورد نظر شد.

سخنگوی ناجا در ادامه با اشاره به این مطلب که تعاملات فی مابین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در سطح بالایی قرار دارد، عنوان کرد: مقامات قضائی استان مازندران و شهرستان بابل با حضور در منزل سرباز مذکور از وی و خانواده او دلجویی کردند.

سردارحاجیان با اشاره به این موضوع که صیانت از حقوق پرسنل از دستورات اکید فرمانده ناجا است، خاطر نشان کرد: موضوع به صورت ویژه از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا در حال پیگیری است.