دانلود بازی The Bluecoats North and South Remastered برای کامپیوتر

دانلود بازی The Bluecoats North and South Remastered برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

110

1399/9/25

22:29


در بازی The Bluecoats North and South باید با گروهبان چسترفیلد و بلوچ همراه شده و آن‌ها را در یک نبرد بزرگ همراهی کنید. بازی نبردهای دریایی را مبتنی بر نوبت پیگیری کرده و شما را دعوت می‌کند تا نیروها را باهمدیگر متحد کنید. این بازی در دهه‌ی ۱۹۸۰ جریان دارد و حال و هوای فرماندهی در همان دوران را تجربه خواهید کرد. سیستم استراتژیک بازی مبتنی بر نوبت است و باید در آن به پیروزی دست یابید. برای افزایش منابع خود، باید دولت‌های جدیدی را ایجاد کرده و قلعه‌ها و راه آهن را امن کنید. نیروهای مسلح خود را به اروپا ارسال کرده و تجربه‌ی خوبی را کسب کنید.

بازی دارای حالت تک نفره و دو نفره است و گیم پلی بازی نیز پتانسیل بالایی برای چنین تجربه‌ای دارد. یک تازه‌کار یا باتجربه، می‌تواند در این بازی استراتژیکی پیشروی کرده و گزینه‌های مختلفی از شبیه‌سازی مقر فرماندهی را داشته باشد. شما ابتدا باید سال شروع را انتخاب کرده و سپس قسمت‌های مختلفی از تاریخ جنگ داخلی آمریکا که شبیه‌سازی شده است را مشاهده کنید. مسیر تاریخ این‌بار در دستان شما قرار دارد و می‌توانید مواضع خود را در بازی حفظ کنید. بازی دارای سه حالت مختلف گیم‌پلی است که هرکدام استراتژی خاص خود را دارد.

The Bluecoats North and South Remastered PC-SKIDROW

دانلود-بازی-The-Bluecoats-North-and-South

در بازی The Bluecoats North and South می‌توانید مسئولیت عملیات خود را برعهده گرفته و گردان‌های خود را برای تصرف آمریکا ارسال کنید. درگیری با دشمن، نکته‌ی مهمی است که باید با تقویت مواضع خود در آن‌ها حضور پیدا کنید. بازی دارای یک حالت شوتر اول شخص است که باید به قلعه‌ها در آن نفوذ کرده و دفاع جانانه‌ای داشته باشید. گیم‌پلی بازی نسبت به گذشته دوباره طراحی شده است و قرار است که ابتکار عمل را بیشتر به شما بدهد. در حالت دونفره نیز همین روند برقرار است و دونفر از گروهبان و کلونل ها را رهبری خواهید کرد.

info

Reunite with Sergeant Cornelius M. Chesterfield and Corporal Blutch in this remastered game that combines turn-based strategy and real-time action. This new version will delight fans of the original game, initially released on the Amiga at the end of the 1980s!

Master turn-based strategy to achieve victory. Take control of new states, secure forts and railways to increase your resources, and lead reinforcements sent over from Europe. Discover or relive the experience of the original game “The Bluecoats: North and South”, in single or two-player mode, with this updated version featuring redesigned gameplay!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: i3-7300 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 750 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10

Processor: i5-8500 or equivalent

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GTX 970 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Bluecoats North and South Remastered-SKIDROW با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو