«تام و جری» زودتر از موعد اکران می‌شود

منبع: برترین ها

98

1399/9/26

11:37


 براساس تصمیم جدید استودیو فیلمسازی برادران وارنر، نسخه بازسازی‌شده انیمیشن محبوب «تام و جری» یک هفته زودتر از موعد اکران می‌شود.  

خبرگزاری ایرنا: براساس تصمیم جدید استودیو فیلمسازی برادران وارنر، نسخه بازسازی‌شده انیمیشن محبوب «تام و جری» یک هفته زودتر از موعد اکران می‌شود.  
 

«تام و جری» زودتر از موعد اکران می‌شود

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، استودیو فیلمسازی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم مورتال کمبت (Mortal Kombat)، نسخه بازسازی شده انیمیشن تام و جری (Tom and Jerry) و درام علمی-تخیلی خاطره‌پردازی (Reminiscence) با بازی هیو جکمن را تغییر داد.
 
مورتال کمبت یک لایواکشن اقتباسی از یک بازی ویدئویی معروف به همین نام است که قرار بود ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۹۹) اکران شود اما حالا ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) روی پرده خواهد رفت. فیلم خاطره‌پردازی هم که بنا بود اواسط آوریل به سینماها بیاید، به طور کامل از جدول اکران استودیوی سازنده خارج شد.
 
با وجود آن که این روزها به دلیل شیوع کرونا و پیامدهای ناشی از آن بیشتر فیلم‌ها با بلاتکلیفی یا تاخیر در تاریخ اکران روبه‌رو هستند، استودیو برادران وارنر برای نسخه بازسازی شده انیمیشن تام و جری برنامه متفاوتی دارد؛ این لایواکشن انیمیشنی به جای ۵ مارس (۱۵ اسفند ۹۹)، یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۹۹) اکران می‌شود.
 
فیلم تام و جری یک ترکیب از لایو اکشن و انیمیشن به کارگردانی تیم استوری با محوریت داستان این دو شخصیت معروف کارتونی است که کلوئی مورتز، مایکل پنیا، راب دلینی، کالین جُست و کن جئونگ در آن بازی به ایفای نقش می‌پردازند.
 
براساس تصمیم جدید کمپانی برادران وارنر نسخه دیجیتال هر سه این فیلم‌ها به علاوه دیگر فیلم‌های سال ۲۰۲۱ این استودیو، همزمان با اکران سینمایی در سرویس پخش اینترنتی اچ‌بی‌او مکس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ۱۲ ماه آینده، در مجموع ۱۸ فیلم این استودیو از جمله زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴، ماتریکس ۴، تل ماسه و در ارتفاعات به این روش اکران خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو