میکونوس با تمام زیبایی هایش در یونان

میکونوس با تمام زیبایی هایش در یونان


منبع: دلگرم

151

1399/9/26

12:38


میکونوس با تمام زیبایی هایش در یونان

دیدنی های میکونوس

گردشگری در میکونوس میتونه بی نهایت جذاب باشه و متفاوت، البته هرجا که برین آسمون آبی و منظره زیبای جزیره همراهتونه. جزیره به افسانه و بناهای تاریخی خودش مشهوره،

  1. به جزیره باستانی دلوس | Archaeological site of Delos
  2. آسیاب های بادی میکونوس | Mykonos Windmills
  3. کلیسای پاراپورتیانی | Church of Paraportiani
  4. فانوس دریایی | Armenistis Lighthouse .
  5. سری به ساحل کالو لیوادی | Kalo Livadi Beach
  6. ساحل پلاتیس | Platis Gialos Beach
  7. خیابان | Matoyianni Street بهترین جا برای گشت و گذار تو شهر
  8. Archaeological Museum of Mykonos | موزه باستان شناسی میکونوس

قدیمی ترین نانوایی جهان در میکونوس

نان فروشی سنتی | Gioras Wood Medieval Mykonian Bakery رو میشه یکی از قدیمی ترین نانوایی های جهان که شیرینی ها امروزی میپزن دونست و مزرعه و تاکستان ویوما | Mykonos Vioma Organic Farm & Vineyard هم منطقه ای عالی برای طبیعت گردی و در عین حال لذت بردن از آرامشه خارج از شهره.

برای گشت و گذار تو جزیره و کمتر شدن هزینه هاتون هم ، می تونین از وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس که کلا دو ایستگاه در دوم طرف جزیره داره و یا تاکسی که کلا 30 عدد از اونها بیشتر در جزیره نیست استفاده کنین.

درواقع میکونوس جزیره ای کوچیکه و همین باعث شده تا افراد، تنها برای طی کردن مسافت های طولانی از ماشین و اتوبوس استفاده کنن. دوچرخه و قایق با بلیط 5 یورو هم، می تونن گرینه های خوبی باشه که تجربه ای متفاوت رو براتون رقم میزنن.

یونان /

جزیره میکونوس یونان

این جزیره زیبا به شما همه امکانات یک اقامتگاه مدرن برای تفریحات روزانه و شبانه را ارائه می دهد . معروفیت آن بخاطر زندگی شبانه حیرت انگیز و سواحل طلایی آن است . صخره های سنگی کوتاهی که با چشم انداز خالص میکونوسی به آب های شفاف دریا منتهی می شوند .

”کورا” پایتخت جزیره ، یکی از بهترین مثال های معماری در سیکلادز به شمار می رود ، با کوچه های سنگ فرش باریک در کنار خانه های شیروانی دار با پنجره های رنگ شده ، بالکن های چوبی که با گل های شمعدانی می درخشند و تنوع مغازه ها ، تاورناس (کافه های یونانی) و غذاخوری هایی که حس خاص یک صحنه فیلم را تداعی می کنند .

جزیره میکونوس یونان

مهمترین روستا در جزیره میکونوس

“آنو مرا” یکی از مهمترین روستاها بعد از کوراست که خدمات اقامتی ارئه می کند ، در حالی که پر رفت و آمد ترین خیلج ها ، ” اورنوس ” ، “پلاتی ییئالوس” ، “آگویوس لونیس ” و سواحل شنی با صندلی ها و تخت های به صف شده در انتظار شما هستند .

جزیره دلوس ، جزیره ای در نزدیکی میکونوس است که کسی در آن سکونت نمیکند ولی یکی از مهمترین سایت های باستان شناسی در یونان محسوب می شود که زمانی یک بندر و مرکز تجاری پر رونق بوده است و گفته می شود که محل تولد ” آپولو” (خدای روشنایی) و محل برگزاری مسابقات دلیان نیز بوده است . خرابه های گسترده شهر ارزش بازدید را دارند ، مخصوصا در فصل بهار و زمانی که گل های وحشی شکوفه می دهند .

جزیره میکونوس یونان

تور یونان، درباره میکونوس

میکونوس همیشه به خاطر زندگی شبانه آن معروف بوده است و هنوز هم یکی از زنده ترین شهرهای یونان محسوب می شود و اگر تعریف یک سفر ایده آل محیط زیبا و سواحل چشم نواز با ورزش های آبی باشد به طور قطع میکونوس می تواند در رتبه نخست انتخاب های هر کسی قرار بگیرد . میکونوس دارای یک فرودگاه بین المللی و رفت و آمد منظم کشتیها به “پیرائوس” و اکثر جزایر سیکلادز است .

نتیجه :

میکونوس یک جزیره فوق العاده است ، یکی از زیباترین و مهیج ترین مقاصد گردشگری در دنیا و اگر یک بار از آن دیدن کنید شاید به جرگه کسانی بپیوندید که هر ساله برای دیدن سواحل ، غذا و شب زنده داری بینظیر آن بر می گردند.میکونوس یک مقصد بینظیر با داشتن مناظر و جاذبه های دیدنی متعدد است که شما را در هنگام سفرتان به حیرت وا می دارد .


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو