کشف سرنخ‌هایی از عاملان ترور شهید فخری زاده

منبع: برترین ها

60

1399/9/26

21:09


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سرنخ‌هایی از عاملان ترور شهید فخری زاده به دست آمده است گفت: نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور با جدیت موارد حقوقی و بین المللی این حادثه را پیگیری می‌کنند.

ایلنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سرنخ‌هایی از عاملان ترور شهید فخری زاده به دست آمده است گفت: نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور با جدیت موارد حقوقی و بین المللی این حادثه را پیگیری می‌کنند.

مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با صداوسیما درباره آخرین اقدامات و پیگیری‌ها در خصوص عوامل ترور شهید فخری زاده اظهارداشت: قوه قضائیه و دستگاه دیپلماسی به جد درباره موارد حقوقی پیگیری‌های لازم را در جریان شهادت شهید فخری زاده انجام می‌دهند.

کشف سرنخ‌هایی از عاملان ترور شهید فخری زاده

وی افزود: همچنین دستگاه‌های امنیتی و جامعه اطلاعاتی کشور نیز به جد این کار را دنبال می‌کنند و موفقیت‌های خوب و سرنخ‌هایی نیز به دست آوردند و با انگیزه بالا و با هماهنگی‌های لازم موضوع را دنبال می‌کنند.

ذوالنوری با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزارت اطلاعات ادامه داد: ابعاد حادثه ترور و شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده در کنار سایر موضوعات در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بررسی‌های به عمل آمده در دو بخش ادامه داد: تعقیب و دستگیری عوامل این حادثه، راه‌های جلوگیری از تکرار این اتفاقات و اقدام به پاسخگویی دستگاه‌هایی که باید با این موضوع برخورد کنند از جمله این موارد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو