رنگ سال 2021 اعلام شد + عکس

رنگ سال 2021 اعلام شد + عکس


منبع: سیمرغ

176

1399/9/27

09:22


رنگ سال 2021 اعلام شد + عکس

 موسسه رنگ Pantone به تازگی رنگ سال 2021 را معرفی و روانه بازار کرده است

 موسسه پنتون رنگ سال 2021 را معرفی کرد

موسسه پینتون امسال رنگ زرد گرم و رنگ خاکستری (PANTONE 17-5104 Ultimate Grey + PANTONE 13 0647  ) را به عنوان رنگ سال 2021 معرفی کرد. موسسه پینتون درحقیقت با انتخاب این دو رنگ قصد دارد به استقبال یک سال نوید بخش و پر انرژی برود. رنگ زرد یک رنگ پر از انرژی است که در کنار رنگ خاکستری خنثی میتواند یک ترکیب رنگی زیبا ایجاد کند. حتی ترکیب این دو رنگ شما را به یاد یک ساحل نورانی با سنگ های پر از انرژی می اندازد.

بیشتر بدانید : پاییز امسال چه رنگ هایی بپوشیم؟ معرفی رنگ‌ های ترند پاییز 2020

رنگ سال 2021 اعلام شد

درباره رنگ پنتون سال

بیش از 20 سال است که رنگ سال Pantone در تولید محصولات و تصمیمات خرید در صنایع مختلف از جمله مد ، اثاثیه منزل و طراحی صنعتی و همچنین بسته بندی محصولات و طراحی گرافیکی تأثیرگذار بوده است.

روند انتخاب رنگ سال Pantone نیاز به بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل روند دارد. برای رسیدن به انتخاب هر ساله ، کارشناسان رنگ Pantone در موسسه رنگ Pantone ، جهان را به دنبال تأثیرات جدید رنگ بررسی می کنند. این می تواند شامل صنعت سرگرمی و فیلم های در حال تولید ، مجموعه های هنری مسافرتی و هنرمندان جدید ، مد ، تمام زمینه های طراحی ، مقصد محبوب سفر و همچنین سبک های زندگی جدید ، سبک بازی و شرایط اقتصادی - اجتماعی باشد. تأثیرات همچنین ممکن است از فن آوری های جدید ، مواد ، بافت ها و جلوه هایی باشد که بر رنگ ، سیستم عامل های مربوط به رسانه های اجتماعی و حتی رویدادهای ورزشی آینده که توجه جهانیان را جلب می کنند ، تأثیر می گذارد.

رنگ سال 2021 اعلام شد

درباره موسسه رنگ پنتون

موسسه Pantone Color واحد تجاری در Pantone است که برجسته ترین رنگهای باند فصلی را انتخاب کرده و رنگ سال Pantone را انتخاب می کند. این موسسه روند جهانی رنگ را پیش بینی می کند و در مورد رنگ برای هویت بصری محصول و مارک به شرکت ها توصیه می کند. از طریق پیش بینی روند فصلی ، روانشناسی رنگ و مشاوره رنگ ، موسسه Pantone Color با مارک های جهانی همکاری می کند تا به طور موثر از قدرت ، روانشناسی و احساسات رنگ در استراتژی طراحی خود استفاده کند.


رنگ سال 2021 اعلام شد



رنگ سال 2021 اعلام شد





بیشتر بدانید : رنگ سال 2019 اعلام شد + عکس

بیشتر بدانید : رنگ سال 2018 اعلام شد

بیشتر بدانید : رنگ سال 2017 اعلام شد

بیشتر بدانید : رنگ سال 97 ایران اعلام شد



تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو