مدل دامن ۲۰۲۱ با انواع مدل های کوتاه و بلند برای خانم های مدگرا

مدل دامن ۲۰۲۱ با انواع مدل های کوتاه و بلند برای خانم های مدگرا


منبع: آرگا

332

1399/9/27

12:10


در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتو ۲۰۲۱ جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دامنی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۱ انواع مدل دامن ۲۰۲۱ از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند و شما می توانید از بین این طرح های خاص دامنی با تن پوش زیبا و شیک را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل دامن ۲۰۲۱ با طرح های زیبا و شیک

دامن از انواع پوشاک های پرکاربرد برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و از این پوشاک برای حضور در مهمانی و مجالس و دورهمی های خانوادگی می توانید استفاده نمایید.

دامن بلند

طرح های دامن زنانه و دخترانه در سال ۲۰۲۱

دامن دخترانه و زنانه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد همچنین برای دوخت دامن ها از برش های مختلف استفاده می شود و بهتر است هر خانمی طرح دامن خود را با توجه به ویژگی های ظاهری و فرم اندامش انتخاب نماید.

دامن های کوتاه برای خانم های با هر اندازه قدی مناسب می باشند همچنین بهتر است خانم های قد بلند در صورت تمایل به پوشیدن دامن کوتاه طرحی را انتخاب نمایند که بلندی آن تا زیر زانوها یا قسمت بالایی زانوها باشد. دامن های بلند نیز برای خانم ها با اندازه قد متناسب و بلند انتخابی ایده آل هستند و اگر قد شما کوتاه می باشد بهتر است در صورت تمایل به پوشیدن دامن بلند از کفش پاشنه بلند نیز استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که دامن را می توانید در پوشش خود با کت و بلوز و شومیز و تاپ و … ست نمایید همچنین دامن ها در انواع طرح های اسپرت و راحتی و مجلسی دوخته می شوند که انتخاب مدل دامن به نیاز شما بستگی دارد. اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس از دامن استفاده نمایید بهتر است آن را با اکسسوری و لباسی مناسب ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

دامن طرح دار زنانه

مدل دامن نارنجی

دامن شیک و طرح دار

 

دامن کوتاه و سفید

دامن طرح دار و شیک

دامن طرح دار

دامن کوتاه بنفش

دامن دخترانه

دامن شیک 2021

مدل دامن 2021 مشکی

دامن شیک زنانه

دامن زرد کوتاه

انتخاب رنگی مناسب برای دامن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است رنگ دامن را با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود. اگر تمایل دارید رنگ دامن به راحتی با سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست شود بهتر است رنگ دامن تان را از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید همچنین اگر پایین تنه ای درشت و چاق دارید بهتر است از دامن رنگ تیره در پوشش تان استفاده نمایید. دامن های رنگ روشن نیز اگر با اکسسوری ها و لباس هایی با رنگ مناسب ست شوند باعث ایجاد تغییرات مثبت در استایل خانم ها می شوند.

دامن ها در انواع طرح های بدون چاک و چاکدار موجود می باشند که چاک دامن در قسمت کنار یا پشت دامن قرار می گیرد و اگر شما تمایل دارید در هنگام پوشیدن دامن احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است این طرح را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

دامن مجلسی 2021

مدل دامن بلند 2021

دامن بلند و زیبا زنانه

دامن زنانه سرمه ای

دامن شیک و خاص زنانه

دامن طرح دار زنانه

دامن شیک و زیبا زنانه

دامن کوتاه زنانه

دامن رنگ روشن

دامن مجلسی 2021

مدل دامن مجلسی و زیبا زنانه

دامن لی زنانه

دامن مشکی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های دامن ۲۰۲۱ جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دامن با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو