ست کلاه، شال و دستکش دخترانه و زنانه با طرح های فانتزی جذاب

ست کلاه، شال و دستکش دخترانه و زنانه با طرح های فانتزی جذاب


منبع: آرگا

215

1399/9/28

11:35


در این مطلب تصاویری از انواع مدل های ست کلاه، شال و دستکش مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

با نزدیک شدن به روزهای سرد سال اغلب خانم ها به فکر تهیه لباس های گرم و بافتنی می افتند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است برای داشتن استایلی جذاب و متفاوت از مدل های ست کلاه، شال و دستکش استفاده نمایید.

مدل های ست کلاه، شال و دستکش

مدل های کلاه و شال گردن و دستکش در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی زیبا و شیک را برای خود انتخاب کنید.

ست کلاه و شال زنانه

طرح های کلاه و شال و دستکش زنانه و دخترانه

کلاه و شال و دستکش در انواع طرح های بافتنی و قلاب بافی موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید. استفاده از شال و کلاه بافتنی نسبت به شال و کلاه قلاب بافی رایج تر است همچنین ست کلاه و شال و دستکش در انواع طرح های دستباف و ماشینی موجود می باشند که برای بافت کلاه و شال دستبافت از میل بافتنی استفاده می شود و شال و کلاه بافتنی ماشینی نیز به کمک ماشین بافندگی بافته می شود.

کلاه و شال و دستکش در انواع مدل ها با بافت برجسته و بافت ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایل و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از طرح های برجسته استفاده نمایید همچنین اگر شما جزء افرادی هستید که تمایل دارید ظاهری آراسته و ساده داشته باشید بهتر است از کلاه و شال و دستکش با بافت ساده در پوشش خود استفاده کنید.

برخی از مدل های کلاه و شال بافتنی به صورت طرح دار بافته می شوند و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید بهتر است از این طرح ها در پوشش خود استفاده نمایید.

اگر از لباس های بافت برجسته و طرح دار در استایل زمستانه خود استفاده می کنید بهتر است طرح کلاه و شال تان را ساده انتخاب کنید همچنین اگر لباس های زمستانه ساده ای را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است برای ایجاد تغییرات مثبت در پوشش خود از کلاه و شال با بافت طرح دار و برجسته استفاده نمایید.

 

ست کلاه و شال و دستکش

ست کلاه، شال و دستکش قرمز

 

ست کلاه، شال و دستکش رنگ روشن

ست کلاه، شال و دستکش

ست کلاه و شال زیبا

ست کلاه و شال گردن قهوه ای

ست کلاه، شال و دستکش زنانه

ست کلاه، شال و دستکش دخترانه

ست کلاه و شال قهوه ای

ست کلاه، شال و دستکش سبز

ست کلاه، شال و دستکش طرح دار

ست کلاه، شال و دستکش زنانه

ست کلاه، شال و دستکش شیک و زیبا

ست کلاه، شال و دستکش دخترانه

ست کلاه، شال و دستکش طوسی

انتخاب رنگی مناسب برای کلاه و شال و دستکش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ کلاه و شال را با توجه به رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید. برخی از مدل های کلاه و شال به صورت تک رنگ بافته می شوند و برای بافت برخی از کلاه و شال های زمستانه از ترکیب رنگ های مختلف استفاده می شود که این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای افرادی که تمایل دارند ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

ست کلاه و شال زنانه

ست زیبا کلاه و شال

ست کلاه و شال دخترانه

ست کلاه و شال و دستکش مخصوص خانم ها

ست شال و کلاه ساده

ست شال و کلاه زنانه

ست کلاه، شال و دستکش رنگ تیره

ست شال و کلاه و دستکش رنگ روشن

ست زیبا و کلاه و شال گردن

ست زیبا و شیک کلاه و شال

مدل های ست کلاه، شال و دستکش

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های کلاه و شال و دستکش آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کلاه و شال با بافت شیک و خاصی را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو