معرفی تعدادی از دیدنی ترین مناطق ساحلی آفریقا

معرفی تعدادی از دیدنی ترین مناطق ساحلی آفریقا


منبع: همگردی

210

1399/9/28

20:01


آفریقا به علت داشتن فاصله 20000 مایلی با سواحل، افرادی را که عاشق دریا هستند، با کمی مشکل روبرو می کند. با ما در مقاله محبوب ترین مناطق ساحلی آفریقا همراه شوید تا کمی بیشتر شما را با دیدنی ترین مناطق ساحلی آفریقا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مناطق ساحلی معروف آفریقا روزی بدردتان خواهد خورد.

جزیره منمبا

منمبا در ساحل شمالی تانزانیا واقع شده است. این جزیره بهترین تجربه را برای غواصی به شما ارائه داده و می توانید از فرصتهای زیادی که برای تماشای نهنگها، شنا کردن با دلفین ها در آبهای گرم و روشن فراهم می شوند، استفاده کنید. این مورد از محبوب ترین مناطق ساحلی آفریقا یک مقصد عالی برای ماه عسل و جشن سالگرد ازدواج برای زوجین هست.

بهترین زمان برای مسافرت به این مکان: ژانویه تا مارس

بیشتر بخوانیددیدنی های تانزانیا | 15جاذبه گردشگری برتر در تانزانیا، آفریقا

جزیره منمبا

BOM BOM

این جزیره با محیط زیست موجود در ساحل شمالی Princepy سازگاری دارد و برای فعالیت هایی مثل تماشای نهنگ ها، ماهیگیری و دیدن لاکپشت ها مناسب است.

بهترین زمان برای مسافرت به این مکان: ژوئن و اکتبر

BOM BOM

مجمع الجزایر Quirimbas

این جزایر زیباترین آبهای زیرزمینی را داشته و مکان مناسبی برای شیرجه زدن و شنا کردن در آرامش است. در این مورد از دیدنی ترین مناطق ساحلی آفریقا ماهی هایی چون کوسه، دلفین و ماهی های رنگارنگ وجود دارند. این جزیره به علت استعمار پرتغال در گذشته، دارای ویرانه هایی است و همین باعث شده تا علاقمندان به تاریخ و فرهنگ به این مورد از مناطق ساحلی معروف آفریقا جذب شوند.

بهترین زمان مسافرت به این مکان: می تا سپتامبر

مجمع الجزایر Quirimbas

Anse Source d'Argent

یکی از سواحل معروف سیشل، Anse Source d'Argent هست. شن و ماسه سفید، درختان نخل زیبا و دریای فیروزه ای رنگ کم عمق، آن را چندین برابر جذاب کرده و مکان بسیار خوبی برای آفتاب گرفتن است. با وجودی که تمام قسمتهای آن بسیار زیبا بوده، ولی اگر در نظر دارید از جمعیت و شلوغی فاصله بگیرید، بهتر است به جزیره های دزوش، دنیس یا فرگات بروید.

بهترین زمان برای مسافرت به آن: آوریل تا نوامبر

Anse Source d'Argent

Archipelago Lamu

این سواحل دارای ماسه های سفید، آبهای زیرزمینی زیبا و روشن است. این مورد از مناطق ساحلی معروف آفریقا دارای خیابانهای باریک بوده و هیچ ماشینی در آن وجود ندارد.

بهترین زمان برای مساقرت به این مکان: نوامبر تا مارس

Archipelago Lamu

Trou-aux-Biches

این ساحل دارای شن و ماسه روشن و زیبا و آب و هوای خوبی است. رستورانهایی که در این منطقه قرار دارند، از غذاهایی استفاده می کنند که بیانگر میراث فرهنگی چندین ساله ماریوتیوس باشند. این منطقه مکان مناسبی برای بازی کودکان است.

بهترین زمان برای مسافرت به این مکان: سپتامبر تا می

Trou-aux-Biches

پورت سنت جانز

پورت سنت جانز شامل مناطق بسیار جذاب و زیبایی بوده و در آن می توان از تنگه زیبای موجود در رودخانه امزیمووبو نیز لذت برد.

بهترین زمان برای مسافرت: نوامبر تا فوریه

پورت سنت جانز

جزیره لیکوما

این منطقه دارای سواحل زیبایی بوده که در کنار آن هتل لوکسی ساخته شده است. همچنین، بخاطر داشتن چند اتومبیل، آرامش زیادی در این منطقه حاکم هست. شما می توانید از این ماشینها برای گردش در روستاها و کلیساها استفاده کنید.

بهترین زمان برای مسافرت به این مکان: سالیانه

جزیره لیکوما

Île Sainte-Marie

این منطقه دارای آب و هوایی سالم، آبهای فوق العاده گرم و سواحل شن و ماسه سفید است. این جزیره در طول قرن هفدهم یک مکان منحصر بفرد برای دزدان دریایی بود، بنابراین قبرستانی از دزدان دریایی در این مکان قرار دارد. می توانید از ماه ژانویه تا سپتامبر نهنگهای زیبا را در میان باغهای مرجانی مشاهده کنید. برای اقامت خود هم از هتلهای مجلل چارمه و پرنسس بورا ریزورت استفاده نمایید.

بهترین زمان برای مسافرت به این مکان: ژوئن تا سپتامبر

Île Sainte-Marie

ساحل Curralinho

اکثر بازدیدکنندگان برای لذت بردن از سواحل، غذای خوشمزه، آفتاب گرفتن و موسیقی مورا، این مکان را برای مسافرت در نظر می گیرند. یکی از خصوصیاتش داشتن اقیانوسی گرم با جریانی آرام بوده و می توان در آنجا غواصی را از نزدیک تماشا کرد.

ساحل Curralinho

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو