مدل کت تک مردانه با طرح های رسمی و اسپرت

مدل کت تک مردانه با طرح های رسمی و اسپرت


منبع: آرگا

428

1399/9/29

12:04


در این بخش مجموعه ای از بی نظیرترین انواع مدل کت تک مردانه با طرح های رسمی و اسپرت مد سال را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند و بتوانید شیک ترین مدل کت مردانه را برای خود انتخاب کنید.

کت های مردانه مدل های مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به ویژگی های اندام خود کت مناسب و مطابق با اندام تان را خریداری کنید. تصاویری از مدل کت تک مردانه با طرح های اسپرت و رسمی را در ادامه این مطلب برای شما عزیزان ارائه داده ایم که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

برخی از آقایان تمایل دارند به جای استفاده از کت و شلوار مردانه ست از کت مردانه تک استفاده نمایند. کت های مردانه در انواع طرح های رسمی و اسپرت موجود هستند و شما می توانید بنا بر محیطی که می خواهید کت را بپوشید آن را خریداری کنید.

مدل کت تک مردانه

انواع طرح های مدل کت تک مردانه رسمی و اسپرت زیبا

توجه به تعداد دکمه های کت مردانه یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید کت است که باید به آن توجه کنید. کت های رسمی دکمه های کمی دارند و معمولا دارای ۱ یا ۲ دکمه می باشند ولی کت های اسپرت و غیر رسمی معمولا دارای دکمه های بیشتری هستند. علاوه بر تعداد دکمه ها مدل های کت اسپرت و رسمی مردانه کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. مدل های کت مردانه با جدیدترین طرح های مد سال را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

مدل های کت مخمل مردانه

مدل کت تک مردانه رسمی

تصاویر مدلهای کت تک مردانه اسپرت و شیک

مدل کت مردانه اسپرت همیشه مورد استفاده آقایان ایرانی بوده است و بیشتر آقایان ایرانی امروزه از این مدل کت ها استفاده می کنند.

مدل کت تک مردانه اسپرت

مدل های کت مردانه

کت های تک مردانه با طراحی بی نظیر

کت مردانه مخمل

کت های اسپرت برای مناسب های نیمه رسمی و غیر رسمی مناسب هستند و شما می توانید این کت ها در مکان های عمومی نیز بپوشید. شما می توانید این مدل کت ها را با شلوار های اسپرت مردانه نظیر شلوار لی و کتان بپوشید.

مدل کت اسپرت مردانه

انواع مدل های کت تک

مدل کت کردانه چهار خانه

مدل کت مردانه رسمی با جدیدترین طرح های مد سال

در هنگام خرید کت باید از مدل هایی استفاده کنید که به نقاط مثبت اندام شما تاکید دارند و از پوشیدن مدل کت هایی که نقاط ضعف اندام شما را بیشتر نشان می دهند خودداری کنید. مدل کت هر چقدر هم جذاب و متفاوت باشد اگر با فرم اندام شما مطابقت و همخوانی نداشته باشد برای خرید مناسب نیست.

مدل های زیبا و تفاوت کت مردانه

کت تک مردانه رسمی

مدل کت تک مردانه


علاوه بر مدل کت تک، باید در هنگام خرید کت به اندازه قد آن نیز توجه کنید و قد کت شما باید به اولین بند انگشت شصتتان برسد امروزه بیشتر آقایان از مدل کت های خیلی کوتاه استفاده می کنند که این مدل کت ها برای خرید نمی توانند ایده خوبی باشند و باعث می شوند که شما در قسمت کمر تان بیش از حد چاق به نظر برسید و به این ترتیب در اندام شما ناهماهنگی بوجود می آورند. توجه برش کت نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید در هنگام خرید کت مردانه رعایت شود.

مدل کت تک مردانه جدید

مدل کت تک رسمی مردانه

مدل های زیبا و جدید کت تک مردانه

جدیدترین طرح های کت تک مردانه

مدل کت تک مردانه با رنگ تیره

مدل کت رسمی برای آقایان

مدل کت و کراوات مردانه


در هنگام پرو کت باید بعد از بستن دکمه ها قادر باشید مشت خود را در مابین قفسه سینه و پارچه قرار دهید.
حتما قبل از خرید کت آن را پرو کنید تا از تناسب کت با شانه خود مطمئن شوید زیرا سایز بندی کت ها در برنده های مختلف متفاوت است.

مدل کت ساده و رسمی مردانه

مدل کت رسمی مردانه

مدل های متنوع کت مردانه

کت تک رسمی مردانه

مدل کت مخمل

کت مردانه رسمی

مدل کت تک مردانه

تصاویر دیگری از مدلهای کت تک جدید مردانه

برای آقایانی که به دنبال شیک پوشی هستند و به خوشتیپ بودن خود اهمیت زیادی می دهند، انواع مدلهای کت تک از جمله لباسهای جذابی است که می توان با پوشیدن آنها در مراسم های مختلف رسمی و غیر رسمی و یا در محیط کار از استایل فوق العاده جذابی برخوردار شد، البته برای خرید یک کت تک اسپرت و یا رسمی لازم است اصول مختلفی را رعایت کنید تا بهترین کت را متناسب با قد و اندام تان انتخاب کرده و خوشتیپ تر از همیشه به نظر آیید، در ادامه مدلهای متنوع دیگری از انواع کت تک مردانه قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل کت تک مردانه چهارخانه

انتخاب کت تک به جای مدل کت و شلوار یکدست دارای مزایا زیادی است از جمله اینکه به راحتی و با انجام چند عمل ساده می توان کت تک مردانه را با انواع استایل های روزمره هماهنگ کنید، به عنوان مثال؛ با انتخاب پیراهنی سفید به همراه کراوات مشکی و یک کت تک مشکی می توانید به یک استایل مجلسی و رسمی شیک دست پیدا کنید و یا در صورت علاقمندی به داشتن تیپ اسپرت می توان یک تیشرت سفید را با شلوار جین و کت کرم ست کرد، بنابراین به دلیل انعطاف پذیری زیاد کت تک استفاده از آن طرفداران بیشتری دارد و فقط نیازمند آگاهی از قواعد درست استفاده از آن می باشد، در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتر کت تک مردانه دیدن کنید و الگو بگیرید.

مدل کت تک مردان

مدلی از کت تک مردان

مدل کت تک مردانه جذاب

مدل جدید کت تک آقایان

مدل کت تک آقایان

مدل شیک کت تک آقایان

مدل جذاب کت تک آقایان

مدل کت تک مردانه شیک

مدل زیبای کت تک آقایان

جدیدترین مدل کت تک آقایان

انواع مدل کت تک آقایان

شیک ترین مدل کت تک آقایان

مدلی از کت تک آقایان

تصاویری از مدل کت تک آقایان

زیباترین و جدیدترین مدل کت تک مردانه اسپرت و رسمی را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند. در صورت تمایل می توایند برای مشاهده انواع مدل های متنوع کت مردانه به بخش کت و شلوار مجله آرگا مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو