طالع بینی هفتگی (29 آذر تا 5 دی 99)

منبع: بیتوته

152

1399/9/30

05:27


طالع بینی هفتگی (29 آذر تا 5 دی 99)



طالع بینی هفتگی, طالع بینی هفته

طالع بینی هفتگی

 

فال هفته (29 آذر تا 5 دی 99)

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید.

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

طالع بینی متولدین فروردین

در ابتدای هفته ، زوج های متاهل ممکن است با اختلافاتی روبرو شوند. در خانواده ، ممکن است هیچ مشکلی پیش نیاید. وقتی صحبت از امور مالی می شود ، حرکت های سیاره ای نشان می دهد که ممکن است درآمد شما افزایش یابد. با این حال ، هزینه های مربوط به خانواده نیز ممکن است افزایش یابد. در کل ، سودهای پولی ممکن است به شما کمک کند تا وضعیت مالی خود را حفظ کنید. کارآفرینان ممکن است مورد علاقه نیروهای مترقی قرار نگیرند و برای ادامه کار به طور رضایت بخش نیاز به تلاش بیشتری داشته باشند. آخر هفته ممکن است فرصتی برای مذاکره در مورد یک معامله سودآور فراهم کند. افراد حقوق بگیر ممکن است بتوانند عملکرد موثری داشته و تولیدات خود را افزایش دهند. یک انگیزه خارج از نوبت ممکن است آنها را بر آن داشته باشد تا بهترین کار خود را انجام دهند. به نظر می رسد حرکات سیاره ای از دانشجویانی که تحصیلات خود را دنبال می کنند حمایت می کند. از طرف دیگر ، دانشجویانی که مشغول تحقیق هستند ، ممکن است از موضوعات نامربوط منحرف شوند. در جبهه سلامت ، ممکن است هیچ مسئله مهم بهداشتی وجود نداشته باشد. مراقب آسیب دیدگی جزئی باشید.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت

در این مرحله ، ممکن است افرادی که در روابط متعهد هستند به دلیل برخی مسائل تحریک شوند. افراد متاهل ممکن است به دلیل مسائل مربوط به خانواده دچار استرس شوند. آنها ممکن است صبر را به نمایش بگذارند. در جبهه مالی ، حرکات سیاره نشان می دهد که شما ممکن است در وضعیت مناسبی باشید. با این حال ، سعی کنید از انجام هرگونه سرمایه گذاری تازه خودداری کنید. بهتر است وضعیت موجود در جبهه مالی حفظ شود. شما ممکن است تمایل داشته باشید در اینجا پول برای امور خیریه یا یک هدف اجتماعی خرج کنید. به دلیل ورود خوب پول و مدیریت پول ، شاید بتوانید در اینجا پس انداز کنید. تجار ممکن است معامله خوبی برای مذاکره پیدا نکنند و نگران رقابت باشند. افراد حقوق بگیر ممکن است به دنبال فرصت های اختیاری پرداخت باشند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ممکن است پیشرفت لازم را داشته باشند. در جبهه سلامتی ممکن است احساس تنبلی کنید.

 

طالع بینی متولدین خرداد

به دلیل برخی مسائل خانوادگی ، ممکن است زوج های متاهل با ناراحتی روبرو شوند. شاید لازم باشد فعلاً با این وضعیت ناخوشایند کنار بیایید. در بعد مالی ، ممکن است بتوانید درآمد خود را بدون سخت کوشی افزایش دهید. با این حال ، برای کسب درآمد از کارهای اخلاقی دور نشوید. به دلیل ورود پول ممکن است لوکس بخرید. با این حال ، سعی کنید برای چیزهای بی فایده هزینه نکنید و در عوض ، به صرفه جویی در آینده خود را متمرکز کنید. تجار ممکن است اوقات چالش برانگیزی داشته باشند. بهترین تلاش آنها ممکن است ثمری نداشته باشد. آنها ممکن است خوب باشند که صبر خود را حفظ کرده و نیاز مشتری با ارزش خود را برآورده کنند. افراد دارای حقوق ممکن است انجام کار دشوار باشند و این امر ممکن است باعث استرس آنها شود. دانشجویانی که در حال تحقیق هستند ممکن است در موضوعات خاصی خوب عمل کنند. در جبهه سلامت ، موقعیت های سیاره ای نشان می دهد همه چیز خوب است.

 

طالع بینی متولدین تیر

در جبهه روابط ، ممکن است روابط جدیدی برقرار کنید. سعی کنید عجولانه به شخص جدیدی متعهد نشوید. زوجین ممکن است اوقات خوشی را سپری کنند. افراد متاهل ممکن است از سعادت زناشویی برخوردار شوند. از جنبه مالی ، حرکات سیاره ای نشان می دهد که ممکن است برای کسب درآمد بیشتر نیاز به تلاش بیشتری داشته باشید. در آخر هفته ، سیارات ممکن است فرصتی برای بهره مندی پولی فراهم کنند. این ممکن است روحیه شما را بالا ببرد و انگیزه شما را فراهم کند تا در جهت تقویت موقعیت مالی خود تلاش کنید. تجار ممکن است سفر کوتاه مدت داشته باشند تا سعی کنند با مشتریان تماس بگیرند تا فشار فروش را افزایش دهند. این ممکن است نتایج دلگرم کننده ای به همراه داشته باشد. افراد حقوق بگیر ممکن است به دلیل فشار مداوم از طرف رئیس خود دچار استرس شوند. وقتی صحبت از سلامتی می شود ، ممکن است استرس باعث نگرانی شما شود.

 

طالع بینی متولدین مرداد

از نظر پول و سرمایه شما ، ممکن است در این مرحله همه چیز خوب نباشد. برای افزایش درآمد ممکن است لازم باشد بیشتر کار کنید. در این مرحله هیچ تصمیم عمده مالی نگیرید. ممکن است هزینه های غیرمنتظره مربوط به خانواده نیز وجود داشته باشد. سعی کنید برای موارد اضطراری پس انداز کنید. زوج های متاهل ممکن است با مشکلات خانوادگی روبرو شوند. آنها بهتر است که این مسائل را با درایت اداره کنند. ممکن است بازرگانان برای رسیدن به هدفشان از فروش بالاتر ، نیاز به تلاش بسیار بیشتری داشته باشند. این ممکن است زمان مناسبی برای هرگونه اقدام بلند پروازانه نباشد. به شما توصیه می شود که عجله در تصمیم گیری مهم در زمینه تجارت نگیرید. افراد دارای حقوق و دستمزد ممکن است به دلیل ضرب الاجل های سخت با استرس روبرو شوند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ممکن است نتوانند وقت خود را به تحصیل اختصاص دهند ، بنابراین پیشرفت آنها را با مشکل روبرو می کند.

 

طالع بینی متولدین شهریور

مجردها ممکن است در این مدت با شریک زندگی خود اوقات خوبی داشته باشند. برای افراد متاهل ، اوضاع ممکن است خیلی گلگون نباشد. در جبهه خانواده ، ممکن است مواردی برای ایجاد ناآرامی وجود داشته باشد. وقتی نوبت به پول می رسد ، ممکن است در آخر هفته به صورت مالی درآمد کسب کنید. ممکن است برای ایجاد احساس خوشبختی در خانواده خود هزینه کنید. در این مرحله ممکن است هزینه های عمده ای انجام نشود. تجار ممکن است نیاز به ادامه کار داشته باشند و معامله بزرگی را انجام دهند. افراد حقوق بگیر ممکن است زمان سختی را تجربه کنند و نسبت به موقعیت خود احساس ناامنی کنند. دانشجویانی که در رشته های مرتبط با تجارت یا هنر فارغ التحصیل می شوند ممکن است پیشرفت خوبی داشته باشند. دانشجویان ممکن است از استادان خود در مورد چگونگی درک مفاهیم راهنمایی بگیرند. بنابراین ممکن است پیشرفت دلگرم کننده ای داشته باشند. در قسمت سلامتی ، مراقب برخی از آسیب های بالای بدن و مشکلات دستگاه گوارش باشید.

 

طالع بینی هفتگی, طالع بینی هفته

فال هفته

 

طالع بینی متولدین مهر

حرکات سیاره ای نشان می دهد که برخی از مسائل مربوط به خانواده ممکن است در اواخر هفته برخی از مزاحمت ها را ایجاد کند. در جبهه مالی ممکن است وسوسه شوید که برای کارهای تجملاتی و لذت بخشی پول خرج کنید. ممکن است خوب باشد که در هزینه کردن ، زیاده روی نکنید. سعی کنید برای آینده پس انداز کنید. تجار ممکن است زمان چالش برانگیزی در پیش رو داشته باشند. آنها بهتر است صبور بمانند.کارمندان ممکن است به دلایلی در محل کار خود ناراحت باشند و ممکن است نتوانند روی وظیفه پیش آمده تمرکز کنند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ممکن است نتوانند در طول هفته چیزهایی را یاد بگیرند ، و آشفتگی های مختلف ممکن است تمرکز هنگام تحصیل را برای آنها سخت کند. دانش آموزانی که برای امتحانات رقابتی آماده می شوند باید تلاش بیشتری انجام دهند. در جبهه سلامتی ، ممکن است خوب باشید که حتی موارد جزئی بهداشتی را نادیده نگیرید.

 

طالع بینی متولدین آبان

مجردها ممکن است با یک دوست قدیمی ارتباط برقرار کنند. افراد متاهل ممکن است با مشکلات روابط روبرو شوند. در نمای مالی ، وجوه شما ممکن است افزایش یابد. با این حال ، ممکن است لازم باشد تلاش بیشتری برای رسیدن به هدف خود انجام دهید. حرکات سیاره ای نشان می دهد که ممکن است در اواخر هفته هزینه های شما افزایش یابد. در جبهه شغلی ، ممکن است فرصت های خوبی برای بازرگانان وجود داشته باشد ، به شرط آنکه به صورت متد کار کنند. افراد حقوق بگیر ممکن است یک پروژه خارج از دانشگاه دریافت کنند.  آنها ممکن است نیاز به کار روشمند و پذیرش چالش های جدیدی داشته باشند که پیش روی آنها قرار گرفته است. آنها ممکن است به دنبال توافق گسترده با یک شرکت خارجی باشند. به افراد حقوق بگیر ممکن است یک پروژه خارج از دانشگاه داده شود.

 

طالع بینی متولدین آذر

افراد متاهل ممکن است هیچ مشکلی در روابط خانوادگی نداشته باشند. از نظر مالی ، برنامه ریزی مالی شما ممکن است مختل شود و شما ممکن است برای افزایش درآمد خود تلاش بیشتری انجام دهید. برای درآمدزایی از روش های ناعادلانه دور باشید. تاجران ممکن است به دلیل حرکت سیارات با موانعی روبرو شوند. افراد حقوق بگیر ممکن است دارای برخی ناامنی ها باشند و ممکن است نتوانند برای رسیدن به خروجی مطلوب عملکرد موثری داشته باشند. دانش آموزان ممکن است بتوانند به رغم حواس پرتی در اطراف ، به خوبی مطالعه کنند. با این حال ، ممکن است مدتی طول بکشد تا مطالب را به درستی یاد بگیرید. سخت کوشی و تلاش مداوم ممکن است باعث پیشرفت خوب دانش آموزان شود. در حوزه سلامت ، ممکن است همه چیز خیلی عالی نباشد. مراقب ناهنجاری های دستگاه گوارش باشید.

 

طالع بینی متولدین دی

این مرحله ممکن است مجردانی را که در زندگی خود از عشق محروم هستند ، مشاهده کنید. به طور کلی در جبهه روابط ممکن است همه چیز خیلی عالی نباشد. افراد متاهل نیز ممکن است در روابط با نزدیکان با مشکلاتی روبرو شوند. از نظر مالی ، اوضاع ممکن است مطلوب باشد. حتی ممکن است سود مالی داشته باشد. ممکن است هزینه های عمده ای غیر از هزینه های روتین و اتفاقی وجود نداشته باشد ، بنابراین ممکن است بتوانید به طور رضایت بخشی پس انداز کنید. تجار ممکن است با شروع هفته با موانعی روبرو شوند. آنها ممکن است در اواخر هفته معاملات خوبی را انجام دهند. افراد حقوق بگیر ممکن است نتوانند عملکرد موثری داشته و مهلت خود را از دست بدهند. در جبهه آموزش ، دانشجویان برای ادامه تحصیل ممکن است با فشار روبرو شوند. 

 

طالع بینی متولدین بهمن

در جبهه خانواده ، ممکن است مواردی برای متولدین بهمن وجود داشته باشد. مجردها در مورد زندگی عاشقانه و روابطشان ممکن است با نگرانی روبرو شوند. در جبهه مالی ممکن است درآمد شما افزایش یابد. افرادی که برای خرید یک خانه جدید فکر می کنند ممکن است در این مرحله پیش بروند. وقتی صحبت از تجارت می شود ، سیارات مرتبط با حرفه شما ممکن است شما را در جبهه شغلی فعال نگه دارند. قبل از اتخاذ تصمیم مهم شغلی ، تمام موافقان را در نظر بگیرید. کارآفرینانی که با سازمان های دولتی یا نیمه دولتی سروکار دارند ممکن است معامله خوبی انجام دهند. افراد حقوق بگیر ممکن است برای بهبود عملکرد خود با فشار رئیس خود روبرو شوند. دانشجویانی که می خواهند برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروند ، ممکن است توسط حرکات سیاره پشتیبانی شوند. از نظر سلامتی ، برخی از ناهنجاری های قدیمی ممکن است دوباره ظاهر شود و شما را آزار دهد.

 

طالع بینی متولدین اسفند

وقتی صحبت از پول و امور مالی می شود ، برخی تأخیرها و مشکلات ممکن است شما را آزار دهد. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید و بیشتر تلاش کنید تا ورودی وجوه خود را افزایش دهید. برای درآمدزایی از روشهای غیراخلاقی خودداری کنید و وقتی می خواهید چشم اندازهای مالی خود را پیش بکشید از اقدامات اساسی دور نشوید. با توجه به حرکات سیاره ای ، تأمین هزینه کافی برای تأمین هزینه های غیر منتظره در این مرحله را داشته باشید. در جبهه خانواده ، برخی از مسائل ممکن است باعث ناراحتی شما شود. در جبهه شغلی ، تاجران ممکن است با برخی تأخیرها و مشکلات روبرو شوند. افراد حقوق بگیر ممکن است انگیزه داشته باشند و ممکن است عملکرد خود را بهبود بخشند. در جبهه سلامت ، ممکن است هیچ مسئله اساسی وجود نداشته باشد. با این حال مراقب عفونت های ویروسی باشید. همچنین ممکن است مستعد آسیب های جزئی باشید. این امر می تواند به شما توجه کند تا چنین حوادثی رخ ندهد. سعی کنید به طور منظم ورزش کنید تا متناسب باشید.

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو