پیرو تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این شرکت علاوه بر کادر محترم درمان و بیمارستانهای این دانشگاه، هدیه ای بسیار کوچک به رسم ادب و یادبود در قالب کارت هدیه داپ اَپی به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال تقدیم کادر محترم درمان سایر بیمارستانهای شهر تهران می نماید.

شرکت دانش بنیان درنیکا اندیشه پرهام در تیرماه سال ۱۳۹۸ تأسیس شده و برای نخستین بار در ایران، پلتفرم پاداش نقدی خرید (Cashback Reward Platform) با نام تجاری "داپ اَپ" را با مشارکت نظام بانکی کشور طراحی و راه‌اندازی کرده است. سرلوحة تمامی اهداف و اقدامات این شرکت، "ایجاد رونق در تولید، تجارت و اقتصاد کشور از طریق افزایش قدرت خرید مردم" است. 

در این پلتفرم، عموم مردم می‌توانند با ثبت یک یا چند کارت بانکی عضو شبکه شتاب در اپلیکیشن داپ اَپ، و خرید از اصناف طرف قرارداد و انجام تراکنش در کارتخوان‌های عضو طرح، هر روز ۴ تا ۱۴ درصد از کل مبلغ خرید خود را بعنوان پاداش خرید، بصورت نقدی دریافت کنند. کسب‌وکارها و اصناف نیز علاوه بر اینکه به واسطه معرفی در اپلیکیشن داپ اَپ، رونق گرفته و مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند، در ازای کسب امتیاز لازم می‌توانند از سایر مزایای متنوع و جذاب این طرح نیز بهره‌مند شوند.

مدل کسب و کار خلاقانه پلتفرم "داپ اَپ" تضمین می‌کند که مشتریان به سادگی و بدون تشریفات دست و پا گیر، تنها با کشیدن کارت در دستگاه‌های کارتخوان "به ‌پرداخت ملت"، "تاپ" (تجارت الکترونیک پارسیان) و "سپ" (پرداخت الکترونیک سامان کیش) از مزایای طرح بهره‌مند شوند. داپ اَپ بدون محدودیت، در تمامی اصناف و فروشگاه‌های عضو داپ‌اَپ و برای خرید همۀ کالاها و خدمات قابل استفاده است؛ با تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب سازگار است و پاداش نقدی آن بدون قید و شرط و در عرض ۲۴ ساعت به حساب مشتریان واریز می‌شود. این مزیت کلیدی، داپ اَپ را بعنوان یک پلتفرم متمایز و متفاوت در عرصۀ فناوری‌های مالی (فینتک) مطرح کرده است. 

داپ اپ

کش بک به معنی برگشت نقدی پول به کیف پول کاربران بعد از هر بار خرید است. این واژه در فارسی معادل پاداش نقدی و حتی پول برگردان ترجمه شده است. داپ‌اَپ اولین پلتفرم‌ کشبک نقدی بر بستر شبکه بانکی در ایران است که بعد از هر  خرید 4 تا 14 درصد از مبلغ پرداخت شده را به کاربران برمی‌گرداند. 

کش بک شیوه جدیدی برای حفظ وفاداری مشتریان نسبت به کسب و کارهاست و مزیت‌های بی‌شماری نسبت به تخفیف و سایر روش‌های تشویقی دارد. مشتریان در کش بک برخلاف سیستم های پیشین، که فقط برای خرید کالاها یا خدمات با کارت های هدیه ای که توسط فروشنده ارائه می شده، قابل استفاده بوده است، به معنای واقعی کلمه با وجه نقد مواجه هستند یعنی مصرف کنندگان می توانند پاداش نقدی را مستقیماً دریافت کنند.

تا کنون بیش از 4000 کسب و کار در تهران عضو خانواده بزرگ داپ‌اَپ شده اند و روزانه به تعداد این کسب و کارها اضافه می‌شود. همچنین داپ‌اَپ در سراسر کشور در حال گسترش بوده و تا کنون علاوه بر تهران ، نمایندگی داپ‌اَپ به استان‌های یزد و کرمان واگذار گردیده است.

پاداش نقدی یا کش بک دریافت شده در کیف پول قابلیت واریز مستقیم به حساب بانکی، خرید مجدد، پس انداز، خرید شارژ سیم کارت و بسته اینترنتی، پرداخت کرایه تاکسی و ... را برای افراد فراهم می‌کند. پرستارانی که هدیه نقدی 50000 تومانی داپ‌اَپ را دریافت می‌کنند می‌توانند با نصب اپلیکیشن داپ‌اَپ و خرید از فروشگاه‌های عضو، میزان پاداش هدیه خود را افزایش دهند. 

پرستاران و عموم مردم بعد از نصب اپلیکیشن داپ‌اَپ به آسان‌ترین شکل ممکن می‌توانند از خریدهای خود کسب درآمد کنند. فقط کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • مراجعه به استورهای کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت، اناردونی، سیب اَپ، سیب ایرانی و یا سایت داپ‌اَپ و نصب اپلیکیشن داپ‌اَپ

  • ثبت شماره 16 رقمی کارت‌های بانکی خود در اپلیکیشن داپ‌اَپ

  • جستجو در نقشه یا دسته بندی کسب و کارها و مراجعه به فروشگاه  داپ اَپی مورد نظر

  • دریافت پاداش نقدی خرید در کیف پول اپلیکیشن در ساعت 9 صبح روز بعد

  • انتقال پاداش نقدی موجود در کیف پول به حساب بانکی از طریق شماره شبا 

داپ‌اَپ در نظر دارد با گسترش این طرح شیوه جدیدی برای کسب درآمد را در اختیار پرستاران عزیز و سایر مردم ایران قرار دهد. 

همچنین داپ اَپ در راستای توسعه طرح ملی خود و پرداخت اعتبار خرید به پرسنل سازمان‌ها و عموم مردم، کیف‌پول اعتباری را برای آنها ایجاد نموده است. پرسنل سازمان‌ها و عموم مردم با اعتباری که از طرف داپ‌اَپ به کیف‌پول اعتباری آنها در اپلیکیشن تخصیص داده شده؛ می‌توانند ماهانه بدون پرداخت پول تا چندین میلیون تومان خرید کنند. به این ترتیب مردم بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافی می توانند هم از پاداش نقدی بعد از هر خرید (کَش بَک) و هم امکان خرید اعتباری ( تسویه در پایان هر ماه ) استفاده کنند. اعتبار کیف پول اعتباری در این طرح هر ماه مجددا شارژ می‌گردد.

این طرح، انقلابی در بخش تسهیلات رفاهی برای سازمان‌ها و عموم مردم شریف کشور است و هم وطنان می‌توانند بدون پرداخت پول از حساب بانکی خود، مبلغ هر خرید را از کیف‌پول اعتباری اپلیکیشن که هر ماه توسط داپ‌اَپ شارژ می گردد، به فروشنده پرداخت نمایند. این طرح ضمن افزایش قدرت خرید مردم، راهکاری مناسب برای افرادی است که برای پس انداز ماهانه خود برنامه‌ریزی می‌کنند یا می خواهند قدرت خرید خانواده خود را افزایش دهند. 

جهت آشنایی بیشتر با طرح ملی داپ‌اَپ به وبسایت این شرکت به نشانی daapapp  مراجعه فرمایید.

همچنین شماره 02188893217 واحد ارتباط با مشتریان شرکت آماده پاسخگویی به درخواست همکاری کسب و کارهای محترم جهت عضویت در خانواده بزرگ داپ‌اَپ، اعلام شرایط اعطای نمایندگی به استان‌ها و سایر امور پشتیبانی می باشد.