کلاهبرداری که زمین ستاد اجرایی امام را فروخت

منبع: برترین ها

81

1399/9/30

11:23


رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با جعل سند، قطعه زمین متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام را فروخته بود.

فارس نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با جعل سند، قطعه زمین متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام را فروخته بود.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با جعل سند، قطعه زمینی مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام را فروخته بود.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: پرونده ای مبنی بر دستگیری متهم متواری، به پلیس امنیت اقتصادی تهران ارجاع شد که محتویات پرونده حاوی این بود که مردی با جعل اسناد مالکیت یک قطعه زمین متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام در محدوده خیابان هاشمی، آن را به خریدار فروخته و متواری شده است.

وی بیان داشت: شاکی اظهار کرد که قصد خرید یک قطعه پلاک ثبتی در محدوده جنوب غرب تهران را داشت که پس از مراجعه به چندین مشاور املاک در نهایت متوجه فروش پلاک ثبتی توسط فروشنده شده که قیمت مناسبی را اعلام کرده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: شاکی گفت که پس از مشاهده اسناد مالکیت فروشنده، متصدی مشاور املاک مبایعه نامه ای را تنظیم و مبلغ ملک را به طور کامل پرداخت کرده و برای تنظیم سند به دفتر خانه‌ای که از قبل معین شده بود، مراجعه کرده است که در استعلام های انجام شده متوجه شد که سند جعلی و ملک خریداری شده متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده جنوب غرب تهران شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام موفق شدند در یک عملیات پلیسی فرد کلاهبردار را دستگیر کنند.

وی افزود: متهم در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی معترف و کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی قطعه زمین کلاهبرداری شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، به شهروندان توصیه کرد: در خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول با کارشناسان حقوقی مشورت و از تجربیات و تخصص آنان بهره ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو