معرفی تعدادی از هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش

معرفی تعدادی از هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش


منبع: همگردی

131

1399/9/30

20:01


فرهنگیان جز قشر همیشه در صحنه بوده و حق مسلم آنهاست که در اوقات فراغت و تعطیلات، از دغدغه های آموزشی دور شده و فضایی آرام را تجربه نمایند. یکی از اولین گامها برای رفع خستگی فرهنگیان، این است که هتل یا اقامتگاه هایی را برایشان فراهم کرده تا آنها در اوقات فراغتشان بتوانند چند روزی را به استراحت بپردازند. با ما در مقاله هتل های طرف قرارداد با آموزش و پرورش همراه شوید تا شما را با تعدادی از بهترین هتل های طرف قرارداد فرهنگیان آشنا کنیم.

هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان دارای 8 طبقه بوده و در بلوار جمهوری اسلامی واقع شده است. فرهنگیان می توانند به این هتل مراجعه نمایند و چند روزی را در آن ساکن شوند. فضای سرسبز این مورد از بهترین هتل های طرف قرارداد فرهنگیان بسیار زیبا و تماشایی بوده و هر کدام از واحدهای اقامتی امکانات بسیار زیادی را برای آسایش افراد در بر دارند.

هتل پارس کرمان

هتل فرهنگیان زنجان

در هتل فرهنگیان زنجان امکانات رفاهی بسیاری برای آسایش افراد فراهم شده اند. برای دسترسی به این هتل، ابتدا باید مسیری را که به اول جاده گاوازنگ متصل شده، در پیش بگیرید. پس از آن، باید خود را به خیابان اول غربی رسانده و بعد از اینکه از این خیابان عبور کردید، به شهرک کارمندان بروید. پس از رسیدن به این شهرک هم می توانید ساختمان این هتل را به خوبی مشاهده کنید.

هتل فرهنگیان زنجان

هتل سنتی ملک التجار اصفهان

اقامتگاه سنتی ملک التجار دارای امکانات رفاهی بسیاری بوده که مسافران و فرهنگیان می توانند از آنها استفاده کنند. اقامتگاه سنتی ملک التجار از جمله اقامتگاه هایی بوده که هر روز از هفته و بطور 24 ساعته به مسافران خدمات را ارائه می کند. فضای سنتی این هتل بی مثال طراحی شده و منوی رستورانش یکی دیگر از دلچسب ترین قسمتهای اقامت بشمار می آید.

هتل سنتی ملک التجار اصفهان

هتل فرهنگیان گلستان

هتل فرهنگیان گلستان آماده پذیرایی از مسافران و فرهنگیان از سراسر کشور بوده و در آن امکانات رفاهی بسیاری برای آسایش و راحتی افراد فراهم شده اند.

هتل فرهنگیان گلستان

هتل آساره

هتل آساره برای فرهنگیان امکانات رفاهی زیادی را فراهم کرده که از جمله آنها می توانیم به مجموعه ورزشی اشاره کنیم. در مجموعه ورزشی هتل آساره امکاناتی مثل استخر، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، فیتنس، مجموعه آبی وجود دارند. برای دسترسی به این هتل، ابتدا باید به خیابان آزادی تهران رفته و پس از آن، خود را به خیابان زارع برسانید. آنگاه می توانید این هتل را که دقیقا روبروی دانشکده دامپزشکی قرار گرفته، مشاهده نمایید.

هتل آساره

هتل سنتی نیایش

هتل سنتی نیایش ساختار بسیار زیبایی داشته و مسافران و فرهنگیان می توانند از امکانات فوق العاده آن بهره مند شوند. برای دسترسی به این هتل، کافی است مسیر سه راه نمازی به طرف حرم شاهچراغ را در پیش بگیرید.

هتل سنتی نیایش

هتل آپارتمان فرهنگیان قزوین

این هتل هفت طبقه در شهر قزوین بوده و از فرهنگیان پذیرایی خواهد کرد. این هتل در هر واحد اقامتی خود امکانات فوق العاده ای را داشته و برای فرهنگیان تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است. این بزرگواران می توانند با ارائه کارت شناسایی از تخفیفات استفاده کنند. این هتل در طبقه هفتم خود دارای یک حسینیه بزرگ بوده که برای اجرای مراسم های مذهبی می تواند بسیار مناسب باشد.

هتل آپارتمان فرهنگیان قزوین

هتل فرهنگیان تبریز

هتل فرهنگیان تبریز دارای امکانات رفاهی و فوق العاده ای بوده که از جمله آنها میتوان به خدمات خانه داری و تهویه هوای مطبوع اشاره کرد. برای دسترسی به این هتل، کافی است خود را به خیابان جدیری جنوبی در بلوار آزادی برسانید. در نزدیکی هتل فرهنگیان تبریز، یک مجموعه ورزشی وجود داشته که مسافران به راحتی می توانند با اندکی پیاده روی، خود را به این مجموعه رسانده و از امکاناتش بهره مند شوند.

هتل فرهنگیان تبریز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو