سوفیا لورن بازیگر فیلم کارگردان مشهور لهستانی شد

منبع: برترین ها

71

1399/10/1

12:10


سوفیا لورن بعد از فیلم «زندگی پیش رو» این بار در پروژه «بالتازار» به کارگردانی یژی اسکولیموفسکی بازی خواهد کرد.

خبرگزاری صبا: سوفیا لورن بعد از فیلم «زندگی پیش رو» این بار در پروژه «بالتازار» به کارگردانی یژی اسکولیموفسکی بازی خواهد کرد.
 

سوفیا لورن بازیگر فیلم کارگردان مشهور لهستانی شد

 
به نقل از فرست نیوز، سوفیا لورن بازیگر اسطوره ای سینمای ایتالیا با بازی در فیلم جدید یژی اسکولیموفسکی کارگردان مطرح لهستانی برنده جایزه خرس طلای برلین بار دیگر به سالن های سینما برمی گردد. شرکت تهیه فیلم «وارمیا و مازوری» این خبر را تایید کرده است.
 
بنا به گفته این کمپانی، سوفیا لورن بازیگر برنده جایزه اسکار که قدمت دوران فعالیتش به دهه ۵۰ میلادی برمی گردد ستاره فیلم اسکولیموفسکی که یک برداشت معاصر از فیلم «ناگهان بالتازار» اثر مهم روبر برسون است، می شود. عنوان این فیلم «بالتازار» خواهد بود.
 
تاریخ نمایش فیلم «بالتازار» که تولید مشترک ایتالیا و لهستان خواهد بود برای نوامبر سال ۲۰۲۱ پیش بینی شده است.
 
هنوز مشخص نیست سوفیا لورن در این فیلم چه نقشی را ایفا خواهد کرد. با این حال حضور لورن قطعا موجب توجه بیشتر به این پروژه می شود.
 
سوفیا لورن به عنوان یک نماد در سینمای ایتالیا و همینطور یکی از بزرگترین ستاره های زن تاریخ سینما شناخته می شود.
 
داستان فیلم «ناگهان بالتازار» (۱۹۶۶) برسون حول یک الاغ و دست به دست شدنش توسط چندین نفر می چرخد. ژان لوک گدار این فیلم برسون را اثری خواند که واقعیت جهان را در یک ساعت و نیم نشان داده است.
 
داستان فیلم اسکولیموفسکی نیز بر یک الاغ، از آغاز زندگی اش در یک سیرک در لهستان تا مرگش در کشتارگاهی در ایتالیا متمرکز است.
 
بودجه این فیلم ۲٫۴ میلیون یورو اعلام شده و قرار است در ۴۸ روز فیلمبرداری فیلم انجام شود.
 
سوفیا لورن به تازگی با فیلم «زندگی پیش رو» ساخته پسرش، محصول نتفلیکس بعد از نزدیک به یک دهه فعالیت بازیگری را از سر گرفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو